Roze handtasjes ook.quote:
Beter gaat ze op die punt zittenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, 'met haar grote sterretje'.
Bwhehequote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EEN GEIL POKESNEETJE!!!
Wie de fuck verzint dit soort dingen?quote:Op woensdag 16 september 200 9 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je een paar maanden bannen, dat helpt serieus.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik heb misschien 1x RED WHITE ARMY, 1x KLB IS DE BAAS en nog 1x zoiets. Maar niet 10 notes alleen in pub kan niet. Help me op weg zodat ik weet waar ik mezelf moet verbeteren. Op een ban zit niemand te wachten.. Jullie omdat je dan geen werk meer hebt en ik omdat ik niet kan posten
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik niet, dat was een grapjequote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
[..]
Bart Simpsons die Lisa pakt.
Ik ben..quote:
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Laat je een paar maanden bannen, dat helpt serieus.
WEL VAKER HOOR!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:36 schreef Otis. het volgende:
Zotheid is ook een keer aangekeken door een meisje hoor.
zoals ik al zei, heroverweeg je definitie van normaal eens, lopen trollen, rellen en baggeren noem ik niet normaalquote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik heb misschien 1x RED WHITE ARMY, 1x KLB IS DE BAAS en nog 1x zoiets. Maar niet 10 notes alleen in pub kan niet. Help me op weg zodat ik weet waar ik mezelf moet verbeteren. Op een ban zit niemand te wachten.. Jullie omdat je dan geen werk meer hebt en ik omdat ik niet kan posten
Sinds wanneer is Meg een redhead, die artist was in de war met Loisquote:
Dat was de eerste internetsmiley ooit, wat is daar mis mee? Dat is retro, en retro is in.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo lang jij niet kapt met dete posten.
De mogelijkheden zijn eindeloos...quote:Op woensdag 16 september 2009 23:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
stiekem een man?
KB?
NB?
Het_hupt?
Na een ban weet je dat wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NeeSwarma kan toch gewoon zeggen waarom zoveel notes. Ik weet het namelijk echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |