Ik zou anders verwachten na een behandeling met een staalborstel.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, mijn tanden zijn in top conditie
En nog durven te beweren dat zijn posts van dergelijk niveau zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
gratis tip: heroverweeg je definitie van normaal eens, altijd beter dan een ban waar je dicht tegenaan zit
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god.Oh shit, in het volgende frame steekt de evil monkey zo zijn vinger in Chris zijn aarsSPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:
juist daar door zijn ze in zulks goede staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou anders verwachten na een behandeling met een staalborstel.
Oh gawdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
ik wil bij jouquote:Op woensdag 16 september 2009 23:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
google is your friend. Er zijn duizendhonderd bureau's
Ik ben serieus benieuwd naar wat zij in haar broekje heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word er serieus een beetje hitsig van.
[ afbeelding ]
Niet zo lang jij niet kapt met dequote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Lamon. het volgende:
Rellen is zoooh augustus 2009...
Nu zijn we echt lief voor elkaar.
Ik zeg al niets meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juist daar door zijn ze in zulks goede staat.
Wat ik trouwens vergeten ben is te zeggen dat ik schuurpapier gebruik en plaats van 36 lagen page.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar wat zij in haar broekje heeft.
Ja ik heb misschien 1x RED WHITE ARMY, 1x KLB IS DE BAAS en nog 1x zoiets. Maar niet 10 notes alleen in pub kan niet. Help me op weg zodat ik weet waar ik mezelf moet verbeteren. Op een ban zit niemand te wachten.. Jullie omdat je dan geen werk meer hebt en ik omdat ik niet kan postenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
gratis tip: heroverweeg je definitie van normaal eens, altijd beter dan een ban waar je dicht tegenaan zit
waxxen is voor homo'squote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer.![]()
Dus je hoeft ook niet meer te waxxen?
Hmm, ze heeft haar haar dus gekleurd, want roodharigen hebben ook rood schaamhaar. Of ze heeft haar schaamhaar geverfd.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word er serieus een beetje hitsig van.
[ afbeelding ]
Hoe zie je dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh shit, in het volgende frame steekt de evil monkey zo zijn vinger in Chris zijn aars![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh gawdBart Simpsons die Lisa pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |