Juist niet, als je dingen moet maken die ZELFS JIJ zou zien...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een ramp zijn voor de reclame-wereld.
Wie?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Meld je gratis aan bij relatieplanet.nl
Ik kan niks over de poort gooien omdat daarboven huizen zijn. Binnenplaats, vandaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Gooi iets over de schutting en zeg dat je het kwijt bent, of het misschien bij haar ligt
O en dan vraagt ze wat en zeg jij: je nummer![]()
Wat je ook doet: Geen serenade!!!
Neem toch Adium.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen maar MSN updaten en check wat ie geeft
En dan staat er daar onderin ergens ohja, ik ga ook MSN updaten
Van Elize.quote:
Ja, maar pas nadat bp het zei.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juist niet, als je dingen moet maken die ZELFS JIJ zou zien...
Aangezien je alles over t hoofd ziet (maak ik hieruit op) zou je wel dingen maken die dus echt opvallen
Ik geloof ik, hij staat onder in mijn MSNschermquote:Op woensdag 16 september 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Ik kan niks over de poort gooien omdat daarboven huizen zijn. Binnenplaats, vandaar.
[..]
Spannend!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof ik, hij staat onder in mijn MSNscherm
En dan breek je in bij de buren
Je moet er wat voor over hebben
Ja, daarom zou je een goede zijn, jij zou dingen maken die ECHT OPVALLEN, anders zie je ze zelf nietquote:Op woensdag 16 september 2009 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat bp het zei.
Handiger wel ja...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend!
Is het dan niet gewoon handiger om aan te bellen of het telefoonnummer aan mijn Minervaconnecties te vragen?
Ohhh zo ...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarom zou je een goede zijn, jij zou dingen maken die ECHT OPVALLEN, anders zie je ze zelf niet
-1 muziekquote:Op woensdag 16 september 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tje_van_wilders.html
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
-1 muziek
-1 eerste stuk niet
+1 humor
-------------
-1 totaal
Weet ik veel.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Handiger wel ja...
Maar waar blijft dan de uitdaging?
waarom niet dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh zo ...
Ja het had niet veel gescheeld of ik werkte in de reclame.
dan moet je wel langsgaan, anders kun je niet afsprekenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Maar we hadden wel al afgesproken om dinsdag te daten.
Ik had het na 2 maanden gezien met de opleiding, was destijds 16 jaarquote:
Maar als ik morgen vraag aan dat meisje of ze aan Elize wilt vragen of ze mij wilt bellen dan is daar ruim tijd voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je wel langsgaan, anders kun je niet afspreken
Zaad?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
HEUY 4EBE HEB JE NOU M"N ZOOI GEHAD?
Maar voor ons is het leuker als je langsgaatquote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar als ik morgen vraag aan dat meisje of ze aan Elize wilt vragen of ze mij wilt bellen dan is daar ruim tijd voor.
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
HEUY 4EBE HEB JE NOU M"N ZOOI GEHAD?
Nee. Elize van 19 jaar, 2 studies, rechten en [...], woont nog in Den Haag maar gaat naar Leiden verhuizen, waar ze ook studeert.quote:
Ja maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar voor ons is het leuker als je langsgaat
PICS!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee. Elize van 19 jaar, 2 studies, rechten en [...], woont nog in Den Haag maar gaat naar Leiden verhuizen, waar ze ook studeert.
Dus je kwam hier maar even kijken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik verveel me en in PUB is het dood.
Volgens swarma moet je in je eigen zandbak blijven.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik verveel me en in PUB is het dood.
Ja. Dat zie je toch.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus je kwam hier maar even kijken?
Dat is dan jammer voor hem.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens swarma moet je in je eigen zandbak blijven.
Ik kan geen hyves van dr vinden.quote:
Meisjes met 2 studies moet je links laten liggen. True story.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee. Elize van 19 jaar, 2 studies, rechten en [...], woont nog in Den Haag maar gaat naar Leiden verhuizen, waar ze ook studeert.
Nou prima, dan ook niet meer gaan janken als er klb-ers in pub zitten.quote:
Gevlucht voor het regiem van Bt?quote:
Omdat ze toch geen tijd hebben?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Meisjes met 2 studies moet je links laten liggen. True story.
Twee studies lijkt me nogal intens.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Meisjes met 2 studies moet je links laten liggen. True story.
Onder anderen. En omdat ze doorgaans betweterig zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat ze toch geen tijd hebben?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Otis. het volgende:
[..]
Onder anderen. En omdat ze doorgaans betweterig zijn.
Dude. Dat heb ik nooit gedaan. Jullie moeten juist naar PUB.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou prima, dan ook niet meer gaan janken als er klb-ers in pub zitten.
Neee. BT is tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gevlucht voor het regiem van Bt?
Dank u!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Otis. het volgende:
[..]
Onder anderen. En omdat ze doorgaans betweterig zijn.
Hihi. Je zei...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee studies lijkt me nogal intens.
Wie noem jij dudequote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dude. Dat heb ik nooit gedaan. Jullie moeten juist naar PUB.
Dan gebeurt er nog eens iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |