Ja, 06.quote:
quote:
quote:
Waarom?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, 06.
Ik weet overigens wel waar ze woont aangezien ik daar gisteren ben geweest.
Het is alleen zo ontzettend kansloos om daar heen te gaan.
Ugh, dat is wel drama aan MSN ja. En die walgelijke reclame onder je vensters.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen maar MSN updaten en check wat ie geeft
En dan staat er daar onderin ergens ohja, ik ga ook MSN updaten
Ja fucked up is dat he...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen maar MSN updaten en check wat ie geeft
En dan staat er daar onderin ergens ohja, ik ga ook MSN updaten
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Maisnon het volgende:
http://inudge.net/inudge#/22n
Deze heb ik gemaakt
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel drama aan MSN ja. En die walgelijke reclame onder je vensters.
Reclame?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel drama aan MSN ja. En die walgelijke reclame onder je vensters.
Ach, dit werkt prima.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt van die armdingen voor je telefoon. Ziet er alleen niet uit.
Ik ben saai denk ik, ik heb geen enkele notequote:Op woensdag 16 september 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen de modjes sinds kort provisie op iedere note dat ze zetten, ik heb er sinds vandaag al een stuk of 4 bier ofzo.
Kurk had er 15 in vandaag ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen de modjes sinds kort provisie op iedere note dat ze zetten, ik heb er sinds vandaag al een stuk of 4 bier ofzo.
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben saai denk ik, ik heb geen enkele note
Ik zou een ramp zijn voor de reclame-wereld.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we het ook over iemand.
Yeahhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |