Maar voor ons is het leuker als je langsgaatquote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar als ik morgen vraag aan dat meisje of ze aan Elize wilt vragen of ze mij wilt bellen dan is daar ruim tijd voor.
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
HEUY 4EBE HEB JE NOU M"N ZOOI GEHAD?
Nee. Elize van 19 jaar, 2 studies, rechten en [...], woont nog in Den Haag maar gaat naar Leiden verhuizen, waar ze ook studeert.quote:
Ja maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar voor ons is het leuker als je langsgaat
PICS!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee. Elize van 19 jaar, 2 studies, rechten en [...], woont nog in Den Haag maar gaat naar Leiden verhuizen, waar ze ook studeert.
Dus je kwam hier maar even kijken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik verveel me en in PUB is het dood.
Volgens swarma moet je in je eigen zandbak blijven.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik verveel me en in PUB is het dood.
Ja. Dat zie je toch.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus je kwam hier maar even kijken?
Dat is dan jammer voor hem.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens swarma moet je in je eigen zandbak blijven.
Ik kan geen hyves van dr vinden.quote:
Meisjes met 2 studies moet je links laten liggen. True story.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee. Elize van 19 jaar, 2 studies, rechten en [...], woont nog in Den Haag maar gaat naar Leiden verhuizen, waar ze ook studeert.
Nou prima, dan ook niet meer gaan janken als er klb-ers in pub zitten.quote:
Gevlucht voor het regiem van Bt?quote:
Omdat ze toch geen tijd hebben?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Meisjes met 2 studies moet je links laten liggen. True story.
Twee studies lijkt me nogal intens.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Meisjes met 2 studies moet je links laten liggen. True story.
Onder anderen. En omdat ze doorgaans betweterig zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat ze toch geen tijd hebben?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Otis. het volgende:
[..]
Onder anderen. En omdat ze doorgaans betweterig zijn.
Dude. Dat heb ik nooit gedaan. Jullie moeten juist naar PUB.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou prima, dan ook niet meer gaan janken als er klb-ers in pub zitten.
Neee. BT is tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gevlucht voor het regiem van Bt?
Dank u!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Otis. het volgende:
[..]
Onder anderen. En omdat ze doorgaans betweterig zijn.
Hihi. Je zei...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee studies lijkt me nogal intens.
Wie noem jij dudequote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dude. Dat heb ik nooit gedaan. Jullie moeten juist naar PUB.
Dan gebeurt er nog eens iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |