Ik denk het ja... Kijk, als de rit niet uitverkocht zou zijn zou ik het wel enigszins begrijpen, maar de rit is al meer dan een maand uitverkocht, dus wat wil je er dan nog mee bereiken?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom eigenlijk, zodat andere niet betalende Spoorhobbyisten geen fotos kunnen maken?
Afscheidsritten of dat gedoe met die dienstregeling?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Rot toch op met dat trieste gedoe, ik dacht dat dat alleen in België gebeurde. Kansloos volk.
Andere hobbyisten dwarsbomen natuurlijk. Zo kinderachtig zijn ze wel. Gewoon maar niet willen begrijpen dat zoiets gewoon gebeurt, als je door de vrije frisse openbare buitenlucht gaat rijden. Mja, dan wind je je er maar over op, dat kanquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef dennistd het volgende:
Ik denk het ja... Kijk, als de rit niet uitverkocht zou zijn zou ik het wel enigszins begrijpen, maar de rit is al meer dan een maand uitverkocht, dus wat wil je er dan nog mee bereiken?
Nee dat gezeik over geheimhouden.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Afscheidsritten of dat gedoe met die dienstregeling?
De voorgenomen route he, niet de dienstregeling. Het gaat werkelijk om minder dan niks.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Socios het volgende:
Haha, hoe triest.Boeiuh dat de dienstregeling op een andere site staat.
______!!11
En? Nog niet-betalende mensen langs de kant zien staan?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij zat ik na die grote FOK!-meet nog in een Plan T. Die dienstregeling was gewoon bekend.
Het enige wat nu weg is, is het verrassings-element. Ja, jammer. Dat zal er heus niet toe leiden dat mensen nu massaal gaan annuleren hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef dennistd het volgende:
Ik denk het ja... Kijk, als de rit niet uitverkocht zou zijn zou ik het wel enigszins begrijpen, maar de rit is al meer dan een maand uitverkocht, dus wat wil je er dan nog mee bereiken?
Houd ons hier even op de hoogte. Thanks.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hey, ik denk dat ik vast een stoeltje en een bak popcorn pak
Men gaat er zelfs politiewerk van makenquote:nog vanmiddag staat een gesprek met de KPLD op de agenda...........
quote:Ik zal even uitleggen waarom deze dienstregeling is gepubliceerd:
Voorafgaand aan de afscheidsrit met SGM-II heb ik netjes aan spoorforum gevraagd of ik de rit mocht publiceren. Daar kwam na enig aandringen een onbeschofte, in hoofdletters geschreven, reactie op van meesterpeter. Diverse dreigementen aan mijn adres hebben mij toen doen besluiten om de dienstregeling te publiceren. Hierop werd ik om 11 uur 's avonds op mijn huistelefoon gebeld met nog meer dreigementen.
Voorafgaand aan de plan T rit kwam er wederom straffe taal in mijn mailbox terecht over eigenaarschap van de dienstregeling, KLPD en meer. Ik heb daarop alles in het werk gesteld de dienstregeling te achterhalen en dat is gelukt.
De enige echte reden van publicatie is dat meesterpeter blijkbaar niet fatsoenlijk kan communiceren. Als hij bij de vorige rit netjes en met fatsoenlijk taalgebruik via e-mail had gereageerd, was er toen èn nu niets aan de hand geweest.
Waar staat dat eigenlijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef dennistd het volgende:
En de reactie van de somda-eigenaar:
[..]
http://www.somda.nl/forum(...)er+%28Spoorforum%29/quote:Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk?
Ik lees net dat de dienstregeling offline gaat als er weer normaal gecommuniceerd gaat worden, maar dan staat er wel een kopietje op fokquote:Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
http://www.somda.nl/forum(...)er+%28Spoorforum%29/
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wie gaat er aanstaande zaterdag illegaal fotos maken?![]()
Die gasten in die Plan T narren is leuker denk ik, sprekend uit ervaring met de proefsluiting.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Welnee, dat is kinderachtig en iedere zucht energie die je eraan besteedt is er een teveel. Die proefsluiting lijkt me tofquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die gasten in die Plan T narren is leuker denk ik, sprekend uit ervaring met de proefsluiting.
't Is wel leuk, maar het duurt wel lang. Erg lang. Verwacht geen enorm spektakel, wel leuk om een keer te hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dat is kinderachtig en iedere zucht energie die je eraan besteedt is er een teveel. Die proefsluiting lijkt me tofOf is dat niet zo dan?
En verwacht ook niet dat die deuren tegelijk sluiten en opengaan zoals bij de plaatselijke Albert heijn, want dan zit ik zonder stroom.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is wel leuk, maar het duurt wel lang. Erg lang. Verwacht geen enorm spektakel, wel leuk om een keer te hebben meegemaakt.
Ja, ik verwacht ook niet dat dat ding klats boem in 3 seconden dichtklaptquote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Duvel het volgende:
't Is wel leuk, maar het duurt wel lang. Erg lang. Verwacht geen enorm spektakel, wel leuk om een keer te hebben meegemaakt.
De Maeslantkering wordt één keer per jaar getest, en dat is de proefsluiting.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef dennistd het volgende:
Wat is 'de proefsluiting' als ik vragen mag?
Ook hier geven ze de dienstregeling niet prijs.quote:De sluiting van de Maeslantkering wordt verwacht rond 14.50 uur. Dat kan een half uur eerder of later zijn; hoe lang het sluiten duurt is afhankelijk van det weer en de toestand van het water.
Hufters!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ook hier geven ze de dienstregeling niet prijs.
Maar ik weet lekker WEL al waar het isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ook hier geven ze de dienstregeling niet prijs.
De signatuurtjes van Utrecht Centraal en Arnhem kloppen nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef bork het volgende:
Iets heel anders, deze pagina en ditto plaatje die zijn nieuw?
http://trein-kaart.nl/ m.a.w. compleet en correct?
wat is het verschil met de tariefeenhedenkaart op http://www.ns.nl/cs/Satel(...)#tariefinformatie-id ?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef bork het volgende:
Iets heel anders, deze pagina en ditto plaatje die zijn nieuw?
http://trein-kaart.nl/ m.a.w. compleet en correct?
Weet ik niet maar die van de NS kende ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
wat is het verschil met de tariefeenhedenkaart op http://www.ns.nl/cs/Satel(...)#tariefinformatie-id ?
De fotostop cartesiusweg mistquote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef dennistd het volgende:
Op spoorforum zijn ze een beetje boos omdat de 'dienstregeling' van hun plan T rit uitgelekt is via somda. Nouja, dienstregeling....
Somda:
[..]
En de nogal overtrokken reactie op spoorforum:
[..]
Sommige mensen![]()
Dat is echt een oninteressant terrein, tenzij ze het leegvegen en een line-up maken van al het overgebleven Plan T.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De fotostop cartesiusweg mist
Hoeveelrijd er eigenlijk nog rond?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is echt een oninteressant terrein, tenzij ze het leegvegen en een line-up maken van al het overgebleven Plan T.
Zeik niet, ik ben al 3 keer gegaan met dat ding, heb geen drol gehad...quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de Mueslirepen worden wegbezuinigd
Bij mij was het ook pas de 4de keer (vandaag) raakquote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zeik niet, ik ben al 3 keer gegaan met dat ding, heb geen drol gehad...
Er waren er ooit 31, de 501 is als eerste gesloopt, die week af van de 30 seriestellen. Ik denk dat er nu nog 20 rondrijden of zo?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hoeveelrijd er eigenlijk nog rond?
Er waren er ooit eens 36 toch?
Iedere keer als ik instap hier is het toch wel weer prijs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wie en voor hoeveel?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef trainfreak het volgende:
Die 4609 is opgekocht door een privé-persoon, maar achtergelaten, net zoals die andere oude wagons die daar in de buurt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |