De klootzak!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Eindelijk! Mail terug van jack. Ballonnen worden verzondenWaarschijnlijk in meerdere pakjes zodat je niet een groot pakket van 1 meter hebt ofzo
Hahaha, idd Monkeybrain. Een beetje Chinese kwaliteit afkraken en dure telefoons aanprijzen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef monkeybrain het volgende:
Moet Semmm eigenlijk niet een ban krijgen voor die opmerking in de Chinese topic![]()
![]()
Als ik nog een keer een gsm ga kopen dan wil ik ook zo'n dual sim, touchscreen en gedoe voor 60 euro![]()
Het enigste probleem is... welke van de tig modellen ga je kopen
Dan heb jij nog nooit een echte en een sciphone naast elkaar gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dan zou ik me maar eens gaan verdiepen in wat er allemaal te koop is qua Iphone clones.
Voor een fractie van het bedrag (¤ 60,-) van een echte heb je dus een goed werkende clone. Vooral met
de firmware van Javquisoft.
Goed je kan al die (zinloze) apps er niet op zetten, maar daar heb ik een telefoon ook niet voor.
En ja, ik heb ook een echte Iphone gehad dus ik weet de verschillen wel.
Ach en voor deze bedragen blijft het nog leuk om wat vaker een nieuwe telefoon te kopen én te genieten van een goedkoop sim-only abotje.
ps: en ik ben dual sim verslaafd!!!
Tuurlijk niet. Ik heb wel wat geduld, maar had de mail 7 dagen geleden gestuurd..quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De klootzak!!!![]()
Hoeveel dagen heb je gewacht, 2 ofzo voordat je hem klootzak noemde?
![]()
Met grote rode letters in de OP zetten, bestellen en emailen met China gaat langzaam.
Zoals ik al zei, is het heel erg afhankelijk van de firmware die op de telefoon staat en aangezien er al ook heel veel Sciphone clones zijn is de kwaliteit van de software erg verschillend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:30 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een echte en een sciphone naast elkaar gehad.
Ik heb voor een vriend van mij laatst ook een sciphone besteld, en die heb ik ook even geprobeerd, maar dat is niks vergeleken met de echte(2g)
De echte gaat veel soepeler, veel fijner OS, en alles werkt gewoon zoals het hoort.
hoe zou t met deze 'shareholder' en DP zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yes...I have to explain this issue.
SInce 20090404,we have a investor to our business,he owns 51% percentage shareholder,and this guy already have 3 company under his name.And he asked me to updated the paypal account to company type and name as 'Cinogen Trading'.,then we can directly withdraw money to his HK bank account.
And that bank account is a company account ,and only when the paypal company name == the bank account name,then we can withdraw money.So I updated the paypal Email address to company type.
Cinogen Trading is a famouse supplier in Alibaba.com ,3 year golden supplier,which is operated by that guy.
Let me rephrase. Je weet wat een airco is..? Je hebt er wel eens eentje gezien..? Dan weet je ook hoe groot die wallmounted units zijn neem ik aan..quote:
Klopt, ik had dat gadgets-stuk verwijderd omdat het zoveel ruimte innam dat je amper een fatsoenlijke TT erin kwijt kon.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het chinese webshops en -gadgets topic
Dan zijn echt van die dingen, die je voor dat geld bijna -moet- proberen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Klopt, ik had dat gadgets-stuk verwijderd omdat het zoveel ruimte innam dat je amper een fatsoenlijke TT erin kwijt kon.
En wat zeggen we hiervan?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.23283
[ afbeelding ]
Oh, en deze kopen of niet?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.27201
Welke van de twee? xDquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zijn echt van die dingen, die je voor dat geld bijna -moet- proberen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
hoe zou t met deze 'shareholder' en DP zijn?
Ik vind dat die clones altijd zon bagger interface hebben, het is toch niet zo moeilijk om de interface van de iphone te kopieren en die op de fake zetten of wel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:19 schreef FrankP het volgende:
[..]
Hahaha, idd Monkeybrain. Een beetje Chinese kwaliteit afkraken en dure telefoons aanprijzen.![]()
Maar ik heb wel even wat info voor je.
http://www.mysciphone.com
Het forum daar gaat alleen maar over Iphone clones en dan voornamelijk die van Sciphone, welke op dit moment qua prijs en kwaliteit het beste lijken.
Het maakt ook niet al te veel uit welke je neemt, zolang je die nieuwe firmware er maar op zet. Daarmee lijkt ie echt goed op een Iphone. Ze hebben nu zelfs het toetsenbord helemaal perfect nagemaakt. Makkelijk typen zonder stylus.
Zoek op Youtube maar eens op filmpjes van de Javquisoft firmware, dan zal je zien dat het al een aardige benadering is van de originele interface: toetsenbord, icons, slidemenu's etc.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik vind dat die clones altijd zon bagger interface hebben, het is toch niet zo moeilijk om de interface van de iphone te kopieren en die op de fake zetten of wel?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Joene94 het volgende:
Heb inmiddels de verleiding niet kunnen weerstaan, en op Focalprice een Aaifone gekocht. De 3G i9+.
Hopen dat ie dus binnen komt en dat hij zal bevallen! Ik houd jullie op de hoogte.
Ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef FrankP het volgende:
[..]
Vandaag is mijn "original" Sciphone op de post gegaan.
Moet zeggen dat op de diverse forums er positief over wordt gesproken, vooral met de nieuwste
firmware....
We wachten het maar weer eens af
Nog niet echt tijd voor gehad om het uit te proberen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lukt het nou een beetje, dat lockpicken?
Die MP4-speler.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Welke van de twee? xD
Oh, en wat was er nou gebeurd met Jack? Ik heb het topic eventjes niet gevolgd...
Welke heb je het over? (sku/link)quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:18 schreef monkeybrain het volgende:
De Nokla op DP is ook een mooi ding zeg, iets meer mijn smaak ipv een iphone achtig design.
Kun je een linkje geven naar het stuk van de reeks waar dit wordt uitgelegd? Ik ben heel slecht in het vinden van oude topics op Fok!, en de search wordt je ook niet veel wijzer van :|quote:
Vriend, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kun je een linkje geven naar het stuk van de reeks waar dit wordt uitgelegd? Ik ben heel slecht in het vinden van oude topics op Fok!, en de search wordt je ook niet veel wijzer van :|
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Vriend, waar heb je het over?
Ik zei alleen dat die MP4-speler, uit een paar posts hierboven waar een link in staan, voor die 27 euro bijna het proberen waard is.
Als je de OP leest, kom je dit linkje tegen:quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:11 schreef Mirjam het volgende:
iemand had hier toch ergens een omrekentool gepost voor tabobao?
weet iemand waar?
hey, dank je wel man!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je de OP leest, kom je dit linkje tegen:
http://fokhelp.googlepages.com/home
Als je daar vervolgens leest, kom je een linkje tegen naar het programmatje.
Groetjes,
Mstr
http://www.sven-slootweg.nl/DPCalc.rar
WTFquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef monkeybrain het volgende:
Bloempot mania!!!![]()
Ik heb nu 5 potten voor het magische bedrag van 10 euro![]()
Blauw, roze, groen, oranje en rood![]()
Ik zoek alleen nog een plek waar ze de gele hebben![]()
[ afbeelding ]
ja, het is alleen een beetje dat dat eeuwige gezeur over 'lees de OP' terug blijft komen. daar is de oude reeks op stuk gelopen.quote:
Lieve schat, ik geef je toch ook het linkje zodat je rechtstreeks op de goede plek terecht komt waar je hem kan vinden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, het is alleen een beetje dat dat eeuwige gezeur over 'lees de OP' terug blijft komen. daar is de oude reeks op stuk gelopen.
een vraag stellen en vriendelijk inhoudelijk antwoord krijgen is zo simpel, en maakt het zo veel gezelliger
ja, en bedankt nog, maar zo kwam 't overquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geef je toch ook het linkje zodat je rechtstreeks op de goede plek terecht komt waar je hem kan vinden?
Ik snap het probleem niet zo dat jij hier nu loopt op te hangen.
Je moet er niet meteen te veel achter zoeken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en bedankt nog, maar zo kwam 't over
thanksquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet er niet meteen te veel achter zoeken.
Oeps, ik dacht dat je reageerde over het stukje over Jack, wat er allemaal mee aan de hand wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Vriend, waar heb je het over?
Ik zei alleen dat die MP4-speler, uit een paar posts hierboven waar een link in staan, voor die 27 euro bijna het proberen waard is.
Weet je wel wat een bosje bloemen kost tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
WTFwat doe je ermee? :p
Neerzetten in de huiskamer zodat je nooit meer echte bleomen hoeft te kopen?
Vrouwen he.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet er niet meteen te veel achter zoeken.
Dat is de 0365 als ik me niet vergis, een van de mooie die zijn uitgekomen. Je weet het, overal is namaak van zelfs van kleine smurfjes uit oude surprise eieren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Toxic_nl het volgende:
Ik richt me nu even op alle ebay/chinese webshop-experts.
Vandaag in de stad kwam ik een leuk Armani horloge tegen, prijskaartje; 250 euro. Thuis even op internet zoeken leverde mij een ebayverkoper op die dit horloge aanbiedt voor 175 dollar. 120 euro dus. Verder heeft hij nog een heleboel andere modellen in de verkoop. link Hij heeft overigens modellen waarbij het prijsverschil met hem en Nederland nog veel groter is.
Volgens hem 100% nieuw & origineel. Ook heeft hij een hele berg aan positieve reviews.
Nu is mijn vraag natuurlijk, klopt dit?![]()
Mooi horloge!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Toxic_nl het volgende:
Vandaag in de stad kwam ik een leuk Armani horloge tegen, prijskaartje; 250 euro. Thuis even op internet zoeken leverde mij een ebayverkoper op die dit horloge aanbiedt voor 175 dollar. 120 euro dus. Verder heeft hij nog een heleboel andere modellen in de verkoop. link Hij heeft overigens modellen waarbij het prijsverschil met hem en Nederland nog veel groter is.
Volgens hem 100% nieuw & origineel. Ook heeft hij een hele berg aan positieve reviews.
Dat kan inderdaad, hoewel de verkoper in Hong Kong zit kun je dit soort merken veel goedkoper online vinden zonder dat het nep is. Maar het gaat via EMS, dan ga je gegarandeerd een rekening van de douane krijgen. Zoiets moet je via normale post aangetekend laten verzenden, kost ook de helft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Toxic_nl het volgende:
Pauper horloge?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, hoewel de verkoper in Hong Kong zit kun je dit soort merken veel goedkoper online vinden zonder dat het nep is. Maar het gaat via EMS, dan ga je gegarandeerd een rekening van de douane krijgen. Zoiets moet je via normale post aangetekend laten verzenden, kost ook de helft.
Maar dat is wel een heel erg pauper horloge hoorJe koopt voor dat geld een prima ECHT horlogemerk, niet zo'n mode plakplaatjes ding van Armani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |