Welke heb je het over? (sku/link)quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:18 schreef monkeybrain het volgende:
De Nokla op DP is ook een mooi ding zeg, iets meer mijn smaak ipv een iphone achtig design.
Kun je een linkje geven naar het stuk van de reeks waar dit wordt uitgelegd? Ik ben heel slecht in het vinden van oude topics op Fok!, en de search wordt je ook niet veel wijzer van :|quote:
Vriend, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kun je een linkje geven naar het stuk van de reeks waar dit wordt uitgelegd? Ik ben heel slecht in het vinden van oude topics op Fok!, en de search wordt je ook niet veel wijzer van :|
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Vriend, waar heb je het over?
Ik zei alleen dat die MP4-speler, uit een paar posts hierboven waar een link in staan, voor die 27 euro bijna het proberen waard is.
Als je de OP leest, kom je dit linkje tegen:quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:11 schreef Mirjam het volgende:
iemand had hier toch ergens een omrekentool gepost voor tabobao?
weet iemand waar?
hey, dank je wel man!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je de OP leest, kom je dit linkje tegen:
http://fokhelp.googlepages.com/home
Als je daar vervolgens leest, kom je een linkje tegen naar het programmatje.
Groetjes,
Mstr
http://www.sven-slootweg.nl/DPCalc.rar
WTFquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef monkeybrain het volgende:
Bloempot mania!!!![]()
Ik heb nu 5 potten voor het magische bedrag van 10 euro![]()
Blauw, roze, groen, oranje en rood![]()
Ik zoek alleen nog een plek waar ze de gele hebben![]()
[ afbeelding ]
ja, het is alleen een beetje dat dat eeuwige gezeur over 'lees de OP' terug blijft komen. daar is de oude reeks op stuk gelopen.quote:
Lieve schat, ik geef je toch ook het linkje zodat je rechtstreeks op de goede plek terecht komt waar je hem kan vinden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, het is alleen een beetje dat dat eeuwige gezeur over 'lees de OP' terug blijft komen. daar is de oude reeks op stuk gelopen.
een vraag stellen en vriendelijk inhoudelijk antwoord krijgen is zo simpel, en maakt het zo veel gezelliger
ja, en bedankt nog, maar zo kwam 't overquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geef je toch ook het linkje zodat je rechtstreeks op de goede plek terecht komt waar je hem kan vinden?
Ik snap het probleem niet zo dat jij hier nu loopt op te hangen.
Je moet er niet meteen te veel achter zoeken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en bedankt nog, maar zo kwam 't over
thanksquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet er niet meteen te veel achter zoeken.
Oeps, ik dacht dat je reageerde over het stukje over Jack, wat er allemaal mee aan de hand wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Vriend, waar heb je het over?
Ik zei alleen dat die MP4-speler, uit een paar posts hierboven waar een link in staan, voor die 27 euro bijna het proberen waard is.
Weet je wel wat een bosje bloemen kost tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
WTFwat doe je ermee? :p
Neerzetten in de huiskamer zodat je nooit meer echte bleomen hoeft te kopen?
Vrouwen he.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet er niet meteen te veel achter zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |