Ik heb wel chocolade koekjesquote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat, of chocolade
Of koekjes
Briequote:
En jonge kaasquote:
quote:
Ja, lekkerquote:Op woensdag 16 september 2009 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade koekjes
Wil je er 1? 2 mag ook nog
quote:
Ik probeer iemand een mc flurry m&m's te laten meenemen, maar ik weet niet of het lukt.quote:
Brie en jonge kaas -avondquote:
* Dqod doet koekje uitdelenquote:
Natuurlijk is er wel eens een lolletje tussendoor. Ze zitten daar als sinds 10 uur. Vooral Halsema en Pechtold waren erg sterk.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen poppenkast gezien...
Toespelingen op elkaars blote billen![]()
En dat soort ongein.
Moet ik dat serieus nemen?
Gemaakt van koe-productenquote:
Cornelisquote:Op woensdag 16 september 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer iemand een mc flurry m&m's te laten meenemen, maar ik weet niet of het lukt.
That's hotquote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brie en jonge kaas -avond
*uncheckquote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemaakt van koe-producten
Nou en, dat is hun werkquote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel eens een lolletje tussendoor. Ze zitten daar als sinds 10 uur. Vooral Halsema en Pechtold waren erg sterk.
Ywquote:
Wilders had idd echt wel een aantal puntenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef bloodysunday het volgende:
Opzich had Wilders wel een paar goede ideeën, ik snap niet waarom ze met de kamer niet komen met hoofdoekverbod in openbare gebouwen, scholen, raadhuizen etc. In Turkije mag het namelijk ook niet
Mep mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |