Ja, zou goed kunnen. Ik heb haar interrupties en vragen niet gezien. Ik ben geen liefhebber van Halsema/Groen Links, maar haar verhaal vond ik erg solide, met een stevige kritische toonzetting.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar haar vragen waren weer zeer slecht (vind ik!).
Pechtold ging nu net idd. wat teveel alleen richting Balkenende. Het was iets te lang vond ik.
Dat was wat ik straks al stelde: als Halsema zich mag voorbereiden is ze goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen. Ik heb haar interrupties en vragen niet gezien. Ik ben geen liefhebber van Halsema/Groen Links, maar haar verhaal vond ik erg solide, met een stevige kritische toonzetting.
Ik heb meer met de politieke agenda van D'66, maar Pechtold begint iets te zeer een schoppertje te worden; met een bij iedere opiniepeiling verder aanzwellend ego en bijpassende bravoure. Als hij niet op past gaat hem dat nog eens opbreken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Agnes raakt ook weer kant noch wal... Stelletje kleine kinderen.
al is verdonk ook wel komischquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
na pechtold zet ik m uit, dan wordt het toch saai
Verdonk komt zoquote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ach van der vlies en verdonk kunnen vermakelijk zijn
Dan is rond middernacht als het in dit tempo doorgaat.quote:
Ik heb een zwak voor v.d. Vliesquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
na pechtold zet ik m uit, dan wordt het toch saai
Wat een geweldige dossierkennis heeft die man zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef FJD het volgende:
Van der Vlies is een heldHij heeft iets fascinerend alstie aant vertellen is.
Gezinnen krijgen nu meer dan alleenstaanden. Nu is het 1+1 = 3 en hij wilt er 1+1=2 van maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef Igen het volgende:
Ik snap nou niet wat Pechtold nou precies met de zorgtoeslag wil.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef FJD het volgende:
Van der Vlies is een heldHij heeft iets fascinerend alstie aant vertellen is.
Toch is ze vaak ook met d'r interrupties goed bezig. Vandaag is alleen niet d'r beste dag wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was wat ik straks al stelde: als Halsema zich mag voorbereiden is ze goed.
Zo ook Pechtold.
Maar haar interupties bij Wilders vergeleken met die van Pechtold dan legt ze het zwaar af.
De kritiek op Balkenende is absoluut legitiem, maar het leek in eerste instantie de spil van zijn verhaal te worden. Dat is gewoon electorale zieltjes winnen waarbij het begrotingsdebat als zeepkist fungeert.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk een belangrijk punt bij de kop: Balkenende is al jaren een enorme brokkenpiloot terwijl hij alleen maar over de landingsbaan taxiet of in de simulator blijft zitten.
1 van de dingen is om een getrouwd stel als 2 personen te zien met voor elk een zorgtoeslag gelijk aan dat van een 1 persoonshuishouding.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef Igen het volgende:
Ik snap nou niet wat Pechtold nou precies met de zorgtoeslag wil.
echt niet voor te stellen voor iemand die al 29 prinsjesdagen heeft meegemaaktquote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een geweldige dossierkennis heeft die man zeg.
Paar jaar terug heeft ie keer iemand op een geniale manier om de oren geslagen met wat regeltjes en procedures. Incl. nr. en subnr. geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef wdn het volgende:
Wat een geweldige dossierkennis heeft die man zeg.
Ja eens. Ik heb haar beter gezienquote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Toch is ze vaak ook met d'r interrupties goed bezig. Vandaag is alleen niet d'r beste dag wat dat betreft.
Ook mee eens. Maar het is goed gekomen lijkt mequote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De kritiek op Balkenende is absoluut legitiem, maar het leek in eerste instantie de spil van zijn verhaal te worden. Dat is gewoon electorale zieltjes winnen waarbij het begrotingsdebat als zeepkist fungeert.
Jaaaaaaa dat heb ik toen ook gezien en heb ik ook in een deuk gelegenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Paar jaar terug heeft ie keer iemand op een geniale manier om de oren geslagen met wat regeltjes en procedures. Incl. nr. en subnr. geloof ik.
Echt in een scheur gelegen toen
Balkenende zit stil in een hoekje te hopen dat een probleem overwaait, om dan alsnog iets te moeten doen er een puinhoop van te maken. Met de crisis is het ook weer 'regeren is vooruitschuiven'.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De kritiek op Balkenende is absoluut legitiem, maar het leek in eerste instantie de spil van zijn verhaal te worden. Dat is gewoon electorale zieltjes winnen waarbij het begrotingsdebat als zeepkist fungeert.
Maar waarover zat hij nou te ruzieėn? Of het 1+1=3 of 1+1=0 is?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Gezinnen krijgen nu meer dan alleenstaanden. Nu is het 1+1 = 3 en hij wilt er 1+1=2 van maken.
die zat vorig jaar nog wel in het basispakketquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef wdn het volgende:
"Ik heb mijn bril niet bij me"
WAT IS DIT VOOR AMATEUR?????????????????????????????
Gonnie is terugquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef wdn het volgende:
"Ik heb mijn bril niet bij me"
WAT IS DIT VOOR AMATEUR?????????????????????????????
nee het gaat om een onterecht voordeel voor gezinnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar waarover zat hij nou te ruzieėn? Of het 1+1=3 of 1+1=0 is?
Zoals het op mij overkomt hebben gezinnen met lage inkomens nadeel van de maatregel, maar tweeverdieners met modaal inkomen juist voordeel? Dat lijkt op het eerste gezicht best onredelijk.
Maar misschien is het ook wel juist afschaffen van een onterecht voordeeltje voor minima?
Pechtold is scherp hequote:Op woensdag 16 september 2009 19:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
die zat vorig jaar nog wel in het basispakket
Tsja, dat dood paard is inmiddels al door vier kabinetsperioden heengetrokken. Ik verwacht dat de verrijzenis ook de komende jaren wel zal uitblijven, en dat zal Pechtold ook wel weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Balkenende zit stil in een hoekje te hopen dat een probleem overwaait, om dan alsnog iets te moeten doen er een puinhoop van te maken. Met de crisis is het ook weer 'regeren is vooruitschuiven'.
Leiderschap is wel degelijk inhoud als het om een kabinet gaat. Want zonder leiderschap brengt een kabinet niks fatsoenlijk tot stand, wat dan ook in al die jaren Balkenende nooit gebeurd is.
Ik wil al een kwartier eik gaan hardlopen voor het donker word, maar ben nog steeds niet weg. Denk dat ik zo Thieme maar oversla. WIe zat daarna ook alweer? Hopelijk Verdonk, want dan kan ik v.d. Vlies nog weer meepikken gok ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef wdn het volgende:
En daar dacht ik zometeen naar AZ te gaan kijken
Maar dit is veeeeeeeeels te boeiend
Oeh, is er nog Bioindustrie-Bingo bij Thieme?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:51 schreef Jojogirl het volgende:
Ik wil al een kwartier eik gaan hardlopen voor het donker word, maar ben nog steeds niet weg. Denk dat ik zo Thieme maar oversla. WIe zat daarna ook alweer? Hopelijk Verdonk, want dan kan ik v.d. Vlies nog weer meepikken gok ik.
Toen hij het zei had ik zoiets van: die komt terug naar de microfoonquote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef TheArt het volgende:
Wat was daar persoonlijk aan, Halsema
Nee, joh, te grappig die Hamer.quote:
Na die van de VVD danquote:Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is echt meesterlijk bezig... en de tegenbegrotingen van D66 blijken ook altijd erg positief door het CPB te worden ontvangen dus dat subsidiegeknuffel van links leidt echt nergens toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |