En die soldaten halen we dan terug uit Afghanistan waar ze echte moslim terroristen bevechten, natuurlijk, dat is de Wilders logica.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:08 schreef Motorist het volgende:
Ik heb jaren gedacht dat Wilders maar losse flodders schoot, dat er geen overkoepelend beleid is, maar ik zie nu in dat ik fout was.
We sturen soldaten naar Gouda om politiewerk te doen,
zodat de politie moslima kan controleren of ze de hoofddoekjesbelasting wel betaald hebben.
En dat was het ook. Prachtige actie van die man.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Catbert het volgende:
Marijnissen vondt, IMHO terecht, de actie van Pechtold met z'n stapel rapporten de best actie van de AB.
Ik heb gisteren een paar praatprogramma's gezien en telkens openden ze met Wilders, dus in die zin had hij wel alle aandacht.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje ongenuanceerd. Er wordt weldegelijk over de rest van de AB gepraat, die overigens nog niet voorbij zijn want Balkie moet z'n zegje nog doen. Marijnissen vondt, IMHO terecht, de actie van Pechtold met z'n stapel rapporten de best actie van de AB.
Iedereen discrimineert. Dat is gewoon een feit. Op leeftijd, uiterlijk, ras, geloof, geslacht, etc, etc. Maar uiteindelijk doet iedereen (of laten we zeggen 99% van de wereldbevolking) het welquote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bevolkingsgroepen aanvallen is "ludiek" tegenwoordig?![]()
Wilders discrimineert. Als je dan niet inziet verdien je het niet stemrecht te hebben.
Het was absoluut niet het enige onderwerp. Natuurlijk is het nieuws als iemand meent belasting op kledingstukken te kunnen gaan vragen (hoe bizar wil je het hebben). Maar er is genoeg aandacht voor de rest van de politici en de trend om het huidige kabinet aan te vallen op z'n besluitloosheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb gisteren een paar praatprogramma's gezien en telkens openden ze met Wilders, dus in die zin had hij wel alle aandacht.
En omdat "iedereen" discrimineert is het een goed idee om daar beleid van de maken?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Iedereen discrimineert. Dat is gewoon een feit. Op leeftijd, uiterlijk, ras, geloof, geslacht, etc, etc. Maar uiteindelijk doet iedereen (of laten we zeggen 99% van de wereldbevolking) het wel
Lees nou eens. Ik zei dat ze telkens met hem openden en op die manier hem wel in de kaart spelen omdat dat wel als hot item overkomt. Journaals openen ook met de belangrijkste items als eerste.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het was absoluut niet het enige onderwerp. Natuurlijk is het nieuws als iemand meent belasting op kledingstukken te kunnen gaan vragen (hoe bizar wil je het hebben). Maar er is genoeg aandacht voor de rest van de politici en de trend om het huidige kabinet aan te vallen op z'n besluitloosheid.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
En omdat "iedereen" discrimineert is het een goed idee om daar beleid van de maken?
Ik zeg dat je uitspraak dat over niets anders dan Wilders gepraat wordt ongenuanceerd is. Omdat het gewoon niet waar is. Dat het hele Wilders verhaal te veel aandacht krijgt, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Lees nou eens. Ik zei dat ze telkens met hem openden en op die manier hem wel in de kaart spelen omdat dat wel als hot item overkomt.
Daar ben ik het mee eens. Waar het me om ging is dat iemand dat verhaal over hoofddoekbelasting ludiek vindt, ik vind het gewoon ronduit triest. Ik zeg ook niet dat je alleen maar moet gaan roepen dat Wilders discrimineert, absoluut niet. Zijn andere niet-discriminerende ideeen kun je prima met argumenten bestrijden. Maar dat hoofddoekjestax verhaal, dat is het gewoon niet waard om serieus op in te gaan. Het is absurd en bovendien onmogelijk uit te voeren.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
, wat ik probeer te zeggen is dat het discriminatie argument niet werkt tegen Wilders. Je zult toch betere argumenten moeten hebben. Gewoon iemand buitenspel proberen te zetten door te roepen dat hij discrimineert is achterhaald als iedereen het doet.
Het in standhouden van nog meer subsidies. Allemaal weg d'r mee.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
Puur vanuit een huisbezittersstandpunt zie ik de HRA liever niet afgeschafd worden maar daar zullen we sowieso niet aan ontsnappen, maar hoezo is het niet willen afschaffen van HRA "links"? V.z.i.w. was dat juist een heet hangijzer voor de VVD.
Ik ben blij dat we inzien dat het onuitvoerbaar is. Denk je werkelijk dat Wilders dat ook niet weet?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg dat je uitspraak dat over niets anders dan Wilders gepraat wordt ongenuanceerd is. Omdat het gewoon niet waar is. Dat het hele Wilders verhaal te veel aandacht krijgt, daar ben ik het wel mee eens.
[..]
Daar ben ik het mee eens. Waar het me om ging is dat iemand dat verhaal over hoofddoekbelasting ludiek vindt, ik vind het gewoon ronduit triest. Ik zeg ook niet dat je alleen maar moet gaan roepen dat Wilders discrimineert, absoluut niet. Zijn andere niet-discriminerende ideeen kun je prima met argumenten bestrijden. Maar dat hoofddoekjestax verhaal, dat is het gewoon niet waard om serieus op in te gaan. Het is absurd en bovendien onmogelijk uit te voeren.
Agnes Kantquote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben blij dat we inzien dat het onuitvoerbaar is. Denk je werkelijk dat Wilders dat ook niet weet?
Persoonlijk kan ik hem al niet meer serieus nemen sinds hij een partij van de VRIJHEID begint en een boek wil verbieden. Maar mensen die Wilders dom of iets in die trent noemen onderschatten hem zwaar. Volgens mij is hij ontzettend slim en weet met beperkte middelen maximale exposure te krijgen. Het lukt die Halsema, Pechthold en haar van de SP iig niet.
Mja. Ik vind het triest.quote:Verder vind ik kopvoddentaks eigenlijk wel een geniaal gevonden woord, ik kan er niets aan doen, maar ik lag in een deuk tijdens het tv kijken gisteren. Hoe bedenk je het, kan zo in de Dikke van Dale
Hij zegt zelf van wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:09 schreef tntkiller het volgende:
volgens mij was het geen serieus voorstel...
Onzin. Hij gaat weer een stap verder met het haatzaaien tegen moslims. Net zolang totdat groepen Nederlanders besluiten een razzia uit te voeren op winkels van moslims en Wilders met een tevreden lach achterover kan leunen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:09 schreef tntkiller het volgende:
volgens mij was het geen serieus voorstel...alleen maar om duidelijk te maken dat de huidige regering belasting/heffing verslaafd is......vliegtax. hondebelasting(bvb ik mijn gemeente doen ze daar niks mee en gaat meteen in de grote hobby put) enzenz overal heffen ze wel wat op dus ja waarom dan niet een kopvoddentax(hij had het eigenlijk een boerkatax voorstel in kunnen dienen dan hadden ze tenminste niet het keppeltje..oude vrouwtjes hoofddoekjeniet kunnen gebruiken tegen hem..)
ach welja als ie het in wil dienen doet ie het maar het is kansloos maar goedquote:
Wilders is nog gekker dan die analfabete pedofiel die hij zo graag wil bestrijden. Die had nog een doktersbriefje met "epilepticus" erop. Wilders doet dit voorstel in het parlement van een weldenkend land.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef tntkiller het volgende:
....ben wel voor wilders ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |