Ik sprak vandaag een collega die het wel een goed plan vond...quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
Als je na dit geneuzel nog Wilders gaat stemmen zegt dat een hoop in ieder geval.
Werkgever: "Rechter, wij willen graag een ontslagvergunning aanvragen voor X omdat de werkrelatie te ernstig verpest is om nog samen verder te gaan?"quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik sprak vandaag een collega die het wel een goed plan vond...
tja wat je zaait zal je oogsten he....alsof het moslim ideologie nou zo geweldig denkt over anders gelovigen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin. Hij gaat weer een stap verder met het haatzaaien tegen moslims. Net zolang totdat groepen Nederlanders besluiten een razzia uit te voeren op winkels van moslims en Wilders met een tevreden lach achterover kan leunen.
Dikke lul, hij beurt nu al een gedeeltelijke WW-uitkering en dan weer een volledige, hij blijft maar mooi werken!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Werkgever: "Rechter, wij willen graag een ontslagvergunning aanvragen voor X omdat de werkrelatie te ernstig verpest is om nog samen verder te gaan?"
Rechter: "Watskebeurt?"
Werkgever: "X stemt Wilders"
Rechter: "Toegewezen, einde zitting!"
Er is geen "de moslimideologie". Precies dit soort polariserend gewauwel is waarom weldenkende mensen zo'n hekel hebben aan wilders. Hij is geen 'gewone' populist, hij discrimineert.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef tntkiller het volgende:
tja wat je zaait zal je oogsten he....alsof het moslim ideologie nou zo geweldig denkt over anders gelovigen.
Met "deze personen" worden ondertussen wel een miljoen ofzo mensen over een kam geschoren.quote:en hij heeft al vaak gezegd dat hij de moslims niet haat...maar de ideologie niet de mens alleen als je hier alles wil verzieken dan is er geen plek voor deze personen.
Jij wilt wilders stemmen en noemt PvdAers "dom stemvee"?quote:maar ja bvb de pvda wil net als gisteren tijdens het debat de angst weer aanjagen zoals hammer weer moest zeggen "jij wil alle moslims uitzetten" wat dus niet waar is maar het blijft wel onterecht hangen(vooral bij dom stemvee waar de pvda afhankelijk van is.)
nope ben er zeer trots op.........quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wilders is nog gekker dan die analfabete pedofiel die hij zo graag wil bestrijden. Die had nog een doktersbriefje met "epilepticus" erop. Wilders doet dit voorstel in het parlement van een weldenkend land.
Je moet je kapotschamen dat je achter zo'n infantiele clown aanloopt.
Tja. Hopeloos geval dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef tntkiller het volgende:
nope ben er zeer trots op.........
Hij noemt Mohammed een analfabete pedofiel en daaruit maak jij op dat hij hem geweldig vindt?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef tntkiller het volgende:
[..]
nope ben er zeer trots op.........
och echt jij vind die analfabete pedofiel zo geweldig......misschien heb je nog een dochter ofzo die je ten huwelijk aan kan bieden in Saudi Arabië ze hebben ze graag.....liefst tussen de 6 en 9 jaar zoals het grote voorbeeld Mohammed.
Niet. Hij zegt het ook puur om haat te zaaien en te discrimeren. Gewoon, voor de lol. Echte oplossingen heeft ie niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoe wil hij dit trouwens 'juridisch' onderbouwen?![]()
Als hij eenmaal dictator is (en het lijkt me serieus dat hij daar op uit is, hij is democratisch met de mond maar niet met zijn daden) verbiedt hij gewoon hoofdoeken. Of nee, moslimsquote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoe wil hij dit trouwens 'juridisch' onderbouwen?![]()
Het zorgt er ook vooral voor dat de aandacht niet uitgaat naar het complete gebrek aan goeie ideeen wat betreft de economie e.d. Je kunt geen kritische vragen stellen over het economische beleid van de PVV als dat beleid compleet absurd is.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Nielsch het volgende:
Niet. Hij zegt het ook puur om haat te zaaien en te discrimeren. Gewoon, voor de lol. Echte oplossingen heeft ie niet.
Ik denk idd dat hij zelf ook wel weet dat dit niet eens als wetsvoorstel ingediend mag worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet. Hij zegt het ook puur om haat te zaaien en te discrimeren. Gewoon, voor de lol. Echte oplossingen heeft ie niet.
Lijkt me dat hij ook wel weet dat het praktisch onmogelijk is toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij eenmaal dictator is (en het lijkt me serieus dat hij daar op uit is, hij is democratisch met de mond maar niet met zijn daden) verbiedt hij gewoon hoofdoeken. Of nee, moslims
Ik ga er ook vanuit dat dit soort acties hem kiezers kost onder deze "hoger opgeleiden". Dom kampvolk loopt 'em toch als een hondje achterna dus voor dat soort mensen zijn dit soort uitspraken alleen maar een pre. Vooral omdat ze alleen maar via via horen dat Wilders hoofddoekjes aan wil pakken en uberhaupt het journaal niet volgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk idd dat hij zelf ook wel weet dat dit niet eens als wetsvoorstel ingediend mag worden.
Hoe lang blijven de hoger opgeleide Wilders-kiezers (ja die zijn er ook) hem nog steunen? Dat je de Islam een gevaar vindt is een mening die je nog enigszins kunt onderbouwen en ook in het verbieden van dubbele paspoorten zit wat, maar het wordt steeds onrealistischer en gekker. Zie ook z'n gewenste drugsbeleid, zo idioot en onrealistisch dat het eerder komisch wordt.
Er zijn wel meer partijen die - net als de PVV - softdrugs willen verbieden. CDA, SGP, CU, Verdonk (geloof ik) en zelfs de VVD - onder druk van Teeven - hebben er wel oren naar. Zo heel onwaarschijnlijk is het dus niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk idd dat hij zelf ook wel weet dat dit niet eens als wetsvoorstel ingediend mag worden.
Hoe lang blijven de hoger opgeleide Wilders-kiezers (ja die zijn er ook) hem nog steunen? Dat je de Islam een gevaar vindt is een mening die je nog enigszins kunt onderbouwen en ook in het verbieden van dubbele paspoorten zit wat, maar het wordt steeds onrealistischer en gekker. Zie ook z'n gewenste drugsbeleid, zo idioot en onrealistisch dat het eerder komisch wordt.
Dat zal nooit gebeuren, tenzij hij 76 zetels haalt in de 2de kamer en 38 zetels in de 1ste kamer. De kans dat het zover zal komen is echter nihil. Het is namelijk nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij eenmaal dictator is (en het lijkt me serieus dat hij daar op uit is, hij is democratisch met de mond maar niet met zijn daden) verbiedt hij gewoon hoofdoeken. Of nee, moslims
Mja. Er zijn sowieso wat issues met Nederwiet, vooral dat het tegenwoordig echt enorm sterk is en het weldegelijk psychologisch verslavend blijkt te zijn. Ik vind hoe dan ook dat er voor een verbod gekozen moet worden, of dat het volledig gelegaliseerd moet worden. Dat alles aan de achterdeur van de coffeeshop nog steeds illegaal is, is gewoon redelijk bizar.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef Nielsch het volgende:
Er zijn wel meer partijen die - net als de PVV - softdrugs willen verbieden. CDA, SGP, CU, Verdonk (geloof ik) en zelfs de VVD - onder druk van Teeven - hebben er wel oren naar. Zo heel onwaarschijnlijk is het dus niet.
Zo heel erg zou ik het ook niet vinden eigenlijk, mocht het gebeuren.
Wilders wil iedereen die 1 keer gepakt wordt met een minimale hoeveelheid hard drugs in z'n bezit (dus ook Kees die 1 keer een pilletje probeert) verplicht laten afkicken en daarna voor enkele jaren tot de staat ter beschikking stellen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zijn wel meer partijen die - net als de PVV - softdrugs willen verbieden. CDA, SGP, CU, Verdonk (geloof ik) en zelfs de VVD - onder druk van Teeven - hebben er wel oren naar. Zo heel onwaarschijnlijk is het dus niet.
Zo heel erg zou ik het ook niet vinden eigenlijk, mocht het gebeuren.
Ondanks wat zijn volgelingen graag propageren, zijn er maar verdomd weinig hoger opgeleiden die op Wilders stemmen. Het zijn vooral mislukte tokkies met veel schulden die ze hebben opgelopen omdat ze bij Leen.nl geld hebben geleend om een flatscreen-tv te kopen. En dat is allemaal de schuld van dit kabinet. dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat dit soort acties hem kiezers kost onder deze "hoger opgeleiden". Dom kampvolk loopt 'em toch als een hondje achterna dus voor dat soort mensen zijn dit soort uitspraken alleen maar een pre. Vooral omdat ze alleen maar via via horen dat Wilders hoofddoekjes aan wil pakken en uberhaupt het journaal niet volgen.
Gelukkig is een groot deel van de domme mensen fanatiek christen, en dat stemt dan altijd SGPquote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Nielsch het volgende:
Dat zal nooit gebeuren, tenzij hij 76 zetels haalt in de 2de kamer en 38 zetels in de 1ste kamer. De kans dat het zover zal komen is echter nihil. Het is namelijk nog nooit gebeurd.
+ de koningin (die heeft Veto-recht weet ik sinds eergisterenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, tenzij hij 76 zetels haalt in de 2de kamer en 38 zetels in de 1ste kamer. De kans dat het zover zal komen is echter nihil. Het is namelijk nog nooit gebeurd.
Juist...quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig is een groot deel van de domme mensen fanatiek christen, en dat stemt dan altijd SGP
Ja ach. In de eerste plaats wordt sowieso HBO onder "hoger opgeleid" geschaard, waar ik het als HBOer niet bijzonder mee eens ben. Een hoop mensen uit mijn vroegere studieomgeving mochten dan "hoger opgeleid" zijn; het waren nog steeds een stel domme twentsche xenofoben.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Nielsch het volgende:
Ondanks wat zijn volgelingen graag propageren, zijn er maar verdomd weinig hoger opgeleiden die op Wilders stemmen. Het zijn vooral mislukte tokkies met veel schulden die ze hebben opgelopen omdat ze bij Leen.nl geld hebben geleend om een flatscreen-tv te kopen. En dat is allemaal de schuld van dit kabinet. dus.
Formeel heeft de Koningin veto-recht, maar of ze dat echt kan/wil/mag uitoefenen is nog maar zeer de vraag. Jaren geleden was er in België een wet die de Koning weigerde te ondertekenen. De koning is toen afgetreden, België is voor 1 dag een republiek geweest, de wet is getekend door de president, de koning is toen weer aangetreden en België is weer een monarchie geworden.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
+ de koningin (die heeft Veto-recht weet ik sinds eergisteren) meekrijgen en de internationale kritiek overleven.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de tokkies in kwestie niet tot 10 kunnen tellen, laat staan tot 150quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef Nielsch het volgende:
Juist...
Ik vraag me dan ook werkelijk af hoe al die tokkies die op Wilders stemmen erbij komen dat Gekke Geert al z'n plannen kan doorvoeren als hij straks 30 zetels heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |