Zei ik dit?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb anders niks dan respect voor swarmahoer!
Inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe je sommige mensen kan vastlullen met hun eigen woorden.
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 18:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Vunzige, Vrolijke KLaagBaak Liefde.
Als jij gaat eikelen, jij ook. Daar zorg ik wel voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad
Heb je mij horen klagen? Als jullie gaan lopen eikelen zijn jullie degenen die aan het kortste eind trekken.
kssssjt.. scheer je weg!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad
Heb je mij horen klagen? Als jullie gaan lopen eikelen zijn jullie degenen die aan het kortste eind trekken.
Ah, dan zit ik hier goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Vereniging voor Klaagbaak Losers
Dat zal ons leren!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad
QFBquote:Op woensdag 16 september 2009 18:45 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_en_springen.html
IK WEET HET GEWOON ZEKER!!
Op 6.10 doet ie dat stukje na van Aladin, als ie in die kerker zit. Dat Jafaar vermomd er ook in zit, in vermoming!
Definieer eikelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat is een goede deal.quote:
For Bump.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Quoted For WHAT?
En ja, ik denk wel dat je gelijk hebt.
Doei.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad
Geen idee. Ik ben niet zo thuis in dat wereldje.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
For Bump.
Oh, en hoe heet dat nummer vanaf 9.50?
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Vereniging voor Klaagbaak Losers
Ik had er een beter woord voor. Stond in een andere SC, even zoekenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Die Nijnja moet wel de grootste miscast ooit wezen.
Wie was dat die z'n iPhone gebruikte?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet zo thuis in dat wereldje.!
Psst: het_Huptquote:Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Die Nijnja moet wel de grootste miscast ooit wezen.
Ben je nu al mijn naam vergeten, Jordyquote:Op woensdag 16 september 2009 18:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie was dat die z'n iPhone gebruikte?
Ik wist het, Japs.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je nu al mijn naam vergeten, Jordy
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had er een beter woord voor. Stond in een andere SC, even zoeken
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah, ik keek dus ook even PUB door en serieus, wat een kotsmongool is die gast![]()
! Tyfus zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |