Nee. Ze was niet blankquote:
Laetitia Griffith ?quote:
Oh ja, dat zal mijn probleem zijn met haarquote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doet het uitstekend. Maar omdat het een vrouw is, hebben veel mensen er problemen mee.
Ik heb die stream nog niet. Wat zei die?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Morendo het volgende:
Wilders raakt Halsema onder de gordel.
die zit niet meer in de lkamer zegquote:
Zelfs niet voor boven de miljoen! Want de volgende stap is dat het ook vervalt onder de 250.000quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
die hra kan toch ook prima vervallen boven de 4 tonof denk ik te makkelijk... is daar een topic over? interessant onderwerp
Hij is echt gek geworden geloof ik... met zijn halalverwijzingen en zijn hoofddoekentaxquote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Falco het volgende:
"Geen halalvoedsel!"
Even nog wat anti-buitenlanderstatements drdoorheen spuien
Hoezo? Z'n tijd was gewoon op...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef DrDentz het volgende:
Wilders was goed maar helaas afgekapt
Ik zat al op Politiek 24 te kijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef Ringo het volgende:
Keihard onderbroken in een vurige peroratio.
Inderdaad, pak hem op z'n racistische gelul! Zeg het gewoon: "U bent een racist en dat is het allerergste wat je in deze samenleving kunt zijn"quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zat al op Politiek 24 te kijken
Kom op Halsema je kunt beter dan dit.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef Ringo het volgende:
Wanneer komt Femke eigenlijk in de Playboy?
Op teevee werd hij vlak voor het einde weer afgekapt. Nee, dat verzin ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo? Z'n tijd was gewoon op...
Het jammere is dat zijn volgers gewoon blind en doof zijn en echt alles van hem slikken als zoete koek... daar valt nauwelijks oppositie tegen te voeren...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef teamlead het volgende:
Dit heeft toch geen ruk te maken met de algemene beschouwingen? Pak die kneus op zijn inhoud, op zijn xenofobische gelul, maar niet op dit soort bs
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
he gast.. ik zit te eten godverdomme
OW WAT ERG EN SLOB EN PECHTOLD ZIJN NOG NIET EENS GEWEEST!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Op teevee werd hij vlak voor het einde weer afgekapt. Nee, dat verzin ik niet.
Iemand met een andere mening als jij is gek?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef borisz het volgende:
Wie op Wilders stemt is echt gek geworden.
Halsema leverde kritiek dat Wilders nauwelijks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. Wilders gaf daarna aan dat indien je een nieuwe partij hebt dat het moeilijk is om goede mensen te vinden. GroenLinks kon daar met Tara Singh Varma, Duijvendak en Pormes over mee praten, aldus Geert.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb die stream nog niet. Wat zei die?
Jouw woorden. Niet de mijne.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
OW WAT ERG EN SLOB EN PECHTOLD ZIJN NOG NIET EENS GEWEEST!!!!
Maar ja, het is natuurlijk allemaal een complot tegen Wilders...
Digitale teevee is voor SBS-proleten.quote:En neem eens digitale tv man, dan kun je gewoon verder kijken...
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Route66runner het volgende:
Immigratiestop alleen voor moslims? Dus Polen mogen wel mijn baan inpikken?!
Dus gedraag je je als een stel jankende kinderen? Ik heb liever dat men ingaat op inhoud.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jammere is dat zijn volgers gewoon blind en doof zijn en echt alles van hem slikken als zoete koek... daar valt nauwelijks oppositie tegen te voeren...
ze houdt van bdsm.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
dan toch liever Fleur Agema van de PVV
[ afbeelding ]
Morgen...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef wdn het volgende:
Motie van wantrouwen? Wanneer is die ingediend???
Morgenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef wdn het volgende:
Motie van wantrouwen? Wanneer is die ingediend???
Jouw woorden. Niet die van Wilders. Dat dat even duidelijk moge zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef Igen het volgende:
Criminaliteit van moslims is een schande, criminaliteit van antillianen is okee.
Uitkeringstrekkende moslims zijn een schande, uitkeringstrekkende polen zijn okee.
etc.
verdomd.. vandaar die zweep van WIlders?quote:
Naar mijn idee is de laatste tijd al erg goed bezig.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig bewijst Pechtold weer eens waarom hij mijn stem heeft
in de dominante of onderdanige rol?quote:
Ja, beetje babbelen kan hij wel. Met alleen adrem zijn kom je er niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Naar mijn idee is de laatste tijd al erg goed bezig.
Ik weet wel waar ik de volgende keer op ga stemmen.
Zij is ook lekker.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
dan toch liever Fleur Agema van de PVV
[ afbeelding ]
Heb de pizza net even in de oven gezet.quote:
dus die muts van een Halsema wil daar NU over stemmen?quote:
Ik ga eten en daarna Pechtold.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef Nielsch het volgende:
Okee nu Slob, ik ga even douchen en dan zitten voor Pechtold...
Gelukkig heeft D66 zich inmiddels ontwikkeld tot een nuchtere partij met een heldere visiequote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ja, beetje babbelen kan hij wel. Met alleen adrem zijn kom je er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |