Hoe oud zijn ze? 13?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een (invloedrijke) vriendin van me 3 verschillende meisjes op school wat ingefluisterd, ze glimlachen wel heel beschaamd en giechelend naar meTypisch haar trouwens
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een (invloedrijke) vriendin van me 3 verschillende meisjes op school wat ingefluisterd, ze glimlachen wel heel beschaamd en giechelend naar meTypisch haar trouwens
2 van 15 en 1 van 14 jaquote:
Poep.quote:
Yeah sure.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Markquote:
Duidelijk.quote:
Zijn het wel leuke meisjes dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom open je er een topic over vraag ik mij af, nergens om. Ok.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Yeah sure.
Ondertussen zit je met je acnekop in een hoekje je bammetjes weg te vreten in de pauze.
quote:
En jij met je obesitas nog klem in je stoelquote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Yeah sure.
Ondertussen zit je met je acnekop in een hoekje je bammetjes weg te vreten in de pauze.
Ze zijn wel leuk maar niet mijn typequote:
Maar hij hosselt zijn chicks wel zelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef Mr.DD het volgende:
[..]?
[..]
En jij met je obesitas nog klem in je stoel
Dat dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil geen nieuwe MSN downloaden.
Ik hossel niet, ik beantwoord gewoon hun brandende gevoelensquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar hij hosselt zijn chicks wel zelf.
hij is ook gewoon echt kutquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil geen nieuwe MSN downloaden.
Voor de felicitaties in ontvangst te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom open je er een topic over vraag ik mij af, nergens om. Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |