Vanaf volgende week hebben ze een nieuwe reclamecampagne met een zeer interessante poster.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel met een VisVis hoop ik, denk niet dat ze het zelf zou weten te vinden.
Minderjarigen mogen dan ook niet uit. Niet in de exclusiefe clubs natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rauw doet me denken aan een vriend van me dit minderjarigen droogneukt bij het uitgaanWat een vertoning
He jos, ouwe kansloze vrijgezel, jij hier ook met je maagdelijke rotkop?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rauw doet me denken aan een vriend van me dit minderjarigen droogneukt bij het uitgaanWat een vertoning
Die van 7777quote:
exclusiefe met een f wat een sukkel.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Minderjarigen mogen dan ook niet uit. Niet in de exclusiefe clubs natuurlijk.
daarbij is droogneuken natuurlijk de bom!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
He jos, ouwe kansloze vrijgezel, jij hier ook met je maagdelijke rotkop?
Ze hangen bij ons altijd achterin bij de kroegquote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
He jos, ouwe kansloze vrijgezel, jij hier ook met je maagdelijke rotkop?
Ik ook ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik snuit me de hele dag de graftyfus
Volgens mij heeft een (invloedrijke) vriendin van me 3 verschillende meisjes op school wat ingefluisterd, ze glimlachen wel heel beschaamd en giechelend naar mequote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een (invloedrijke) vriendin van me 3 verschillende meisjes op school wat ingefluisterd, ze glimlachen wel heel beschaamd en giechelend naar meTypisch haar trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |