Met mij wel oke, waarom dat streepje?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Redelijk. Met jou?
Kan je even een streepje tussen PUB SC [4333] en Ik wil sneeuwzetten?
Het is maar goed ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet hetn iet, hoor hem de laatste teijd nergens meer over
Huubkequote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij doet me denken aan huubke uit probleemwijken die zn buurtje niet kon missen en binnen een dag alweer terugvloog naar woensel west![]()
![]()
Dat bedoel ik maar!quote:
Dat staat netterquote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met mij wel oke, waarom dat streepje?
Wat dan?quote:
Is toch niet nodigquote:
Ja maar dat heet gewoon heimwee..quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij doet me denken aan huubke uit probleemwijken die zn buurtje niet kon missen en binnen een dag alweer terugvloog naar woensel west![]()
![]()
Rauw doet me denken aan een vriend van me dit minderjarigen droogneukt bij het uitgaanquote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen met hoe je vrouwen na 1 week al wilt nemen.
Ja okequote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Elke keer die verhalen, terwijl het allemaal slecht afloopt is ook wel een keer leuk geweest.
Wel met een VisVis hoop ik, denk niet dat ze het zelf zou weten te vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik heb hem naar Pieterburen gestuurd.
quote:
Donequote:
ja maar ik probeerde de vergelijking te maken tussen een buurt die je niet kan missen en fok wat je niet kan missen blijkbaarquote:
Dat is jammer jaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rauw doet me denken aan een vriend van me dit minderjarigen droogneukt bij het uitgaanWat een vertoning
Jekent mij of je kent mij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |