Lapo hunterquote:
Ja eigenlijk wel, maar er wordt nooit echt iets mee gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef -SG- het volgende:
Was dat trouwens niet verboden? Kon me zoiets herinneren.
Ik wilde juist geen lapoquote:
Modjes zijn ook zo consequentquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar er wordt nooit echt iets mee gedaan geloof ik.
Hmhm, daarom post je daarna nog een keer?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wilde juist geen lapoDaarom had ik die post ge-edit om iemand te vragen een lapo te doen
Getuige van je laatste postquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wilde juist geen lapoDaarom had ik die post ge-edit om iemand te vragen een lapo te doen
Wsl dacht hij dat niemand zou posten omdat het topic niet zo snel ging.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, daarom post je daarna nog een keer?
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, daarom post je daarna nog een keer?
Bijnaquote:
Quote for the recordzzzquote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef Chai het volgende:
Ik ga de lapo hunten van de PUB SC [4444].
Dat word leukquote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef Chai het volgende:
Ik ga de lapo hunten van de PUB SC [4444].
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, alleen het gaat sws nooit lukken want mijn internet is te traag.
Ik stond laatst op 44quote:
Daarnaast heb ik een feilloze methode om de lapo te pakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, alleen het gaat sws nooit lukken want mijn internet is te traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |