abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72808074
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
oh ik bedoelde meer de houding van haar rug op die laatste foto, als je de bovenkant van haar broekje ziet dan zie je hoe ze ligt zeg maar. Scheef kind van mij En op die ene eerste foto kijkt ze dus naar de muur zoals altijd. Muppet.

Maar goed die beentjes, tsja, ik laat het maar gewoon in de gaten houden, wat mij betreft better safe than sorry. Maar vicky jij moest met Tess toch ook naar het ziekenhuis toen voor haar heupjes?
Ik moet maandag voor een echo.
De arts van het cb vond het meteen duidelijk, er zat verschil in. De kinderarts zag ook wel wat verschil en zei, liever voor de zekerheid een echo.. en de kinderfysio voelde eigenlijk helemaal geen verschil. Ze zag alleen verschil in de plooien. Heeft er nog een collega bij gehaald, die heeft ook gevoeld maar voelde ook niks.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72808914
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat shirt! Ik vind het zo leuk dat mijn kleertjes niet in een doos liggen te verstoffen

En, welkom Lars!

En ik wou nog wat zeggen maar ik ben het kwijt
pi_72809208
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Raissa het volgende:

[..]

Dat shirt! Ik vind het zo leuk dat mijn kleertjes niet in een doos liggen te verstoffen

En, welkom Lars!

En ik wou nog wat zeggen maar ik ben het kwijt
ja nou... ik heb dat grijs/roze/witte shirtje van noppies alweer weg moeten leggen
dikkie dik hier kreeg er een te bolle buik voor hahaha

Maar dat gele shirtje staat zo lief
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 september 2009 @ 17:12:47 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72809210
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef mikoxx het volgende:
? ah, danku GWS, hij doet t weer...??????
uitschakelen Ctrl + Shift toetscombinatie
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72809437
Wij hebben ook een heupecho gehad vanwege stuitligging. Je kind komt dan in een soort schuimstof vorm op zijn zij te liggen zodat die niet kan omdraaien. Ons kind gaf geen kik van zich, vond dat helemaal niet erg.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72809602
@Kersjes: Nu al weer?
(zie subtitel onder je nickname)
  woensdag 16 september 2009 @ 17:33:07 #57
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72810155
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef bodpa09 het volgende:
@Kersjes: Nu al weer?
(zie subtitel onder je nickname)
Ze weet gewoon niet van ophouden...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72812256
Haha, ik heb het veranderd, aan mijn lijf geen polonaise meer

Ben vanmiddag de cadeaudoos van de C1000 gaan ophalen. Leuk hoor, zeker de moeite waard: luierdoekjes, wegwerpslabbetjes, roosvicee, 2 potjes fruithap, fles wasverzachter en een serviesje van Bibaboerderij.
.... met gevoel voor drama....
pi_72813704
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik heb het veranderd, aan mijn lijf geen polonaise meer

Ben vanmiddag de cadeaudoos van de C1000 gaan ophalen. Leuk hoor, zeker de moeite waard: luierdoekjes, wegwerpslabbetjes, roosvicee, 2 potjes fruithap, fles wasverzachter en een serviesje van Bibaboerderij.
vergeet het zakje appel-chipjes niet

die hadden hier een houdbaarheidsdatum die nog voor de tijd lag waarop A. die dingen zou kunnen eten, dus oh noes... toen moest ik ze maar nemen

en je ondertitel hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72815632
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou... ik heb dat grijs/roze/witte shirtje van noppies alweer weg moeten leggen
dikkie dik hier kreeg er een te bolle buik voor hahaha

Maar dat gele shirtje staat zo lief
Ohneee en hij is zo leuk! Ik zat van het weekend (nadat ik een foto van klein huupje had gezien) even zitten spieken naar foto's van Mila met het shirtje... Kijk:

Wat groeien die kleintjes toch onmogelijk hard!
pi_72815731
Tess heeft ineens koorts.. 38,3...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72815947
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft ineens koorts.. 38,3...
Arme tess!
pi_72816237
Heeft ze er last van Vicky?

Ohja hoi
Tyler kan ineens een beetje kauwen op een liga. Hopelijk betekent het dat hij niet lang aan de logopedie moet. En het vanzelf goedkomt. Nu nog weer willen avondeten.
En elke dag kan hij sneller vooruit komen, maar als je het wilt filmen, lukt het niet.
pi_72816389
Ze is vrolijk maar ook jengelig. Ze ligt nu in bed in bakerzak want inbakeren mag niet. Heb wel een zetpilletje gegeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72816414
He wat zielig voor Tess! Merk je ook wat aan haar, of voelt ze zich verder goed?

Oh ik ben spuit 11
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72817237
Heb even de hsp gebeld om te vragen wat ik evt nog kon doen. Ze heeft oberlegd met de arts en die zei dat ik met Tess naar het jkz maf om dr ff na te laten kijken omdar ze nog zo jong is. Ga dus nu ff naar jet jkz
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72818191
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ohneee en hij is zo leuk! Ik zat van het weekend (nadat ik een foto van klein huupje had gezien) even zitten spieken naar foto's van Mila met het shirtje... Kijk:

[ afbeelding ]

Wat groeien die kleintjes toch onmogelijk hard!
agos! wat een schatje ja ik vind het zo jammer want ik vind t shirtje zo leuk <3
maar hij wordt echt te kort en de knoopjes staan een beetje strak

ze heeft nu trouwens Elin's zwarte kruippakje met de sterren erop aan hihi al die fokkleertjes hier in de kast.

Tess
succes vicky! hopelijk is het vals alarm.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 16 september 2009 @ 20:42:58 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72818257
Oe Vick, hopelijk is het niets ernstigs...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72818536
Oh Vicky, wat zielig voor Tess. Hopelijk is het snel weer over.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72819884
Isis, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben Jojogirl.

Lars en Karin, welkom hier! En wat ben jij een mooi mannetje Lars

Ingrid, wat goed dat Tyler inene op een liga kan kauwen. Hopelijk gaat het zo de juiste kant op.

Vicky, en? Hopelijk is het niets zorgelijks!

En wil diegene die dat leuke houten winkeltje gepost heeft, dat soort dingen niet meer posten Ik word daar hebberig van.
pi_72820585
Beterschap voor Tess.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_72820638
Trouwens, die vraag over die speen had ik niet hoeven stellen. Sinds vandaag heeft hij 2 vingers in zijn mond.
Wat gaat dat snel zeg, gister was het nog ongericht kluiven op een vuist of twee, nu gaan er heel netjes 2 vingers in.
Met bijbehorende pleziergeluidjes.
pi_72820706
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vergeet het zakje appel-chipjes niet

die hadden hier een houdbaarheidsdatum die nog voor de tijd lag waarop A. die dingen zou kunnen eten, dus oh noes... toen moest ik ze maar nemen

en je ondertitel hahaha
Wij hebben ook zoiets gekregen. In een babypakket zat een fruithapje wat tot oktober/ november houdbaar is. Op zich mag Jair nu al fruithapjes maar in deze zit aardbei en dat mag hij tot die tijd nog niet hebben denk ik. Dat ze daar geen rekening mee houden is ook raar.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_72821613
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
BM, volgens mij kan je daar niet echt snel over overdrijven hoor.
Mja, het was meer zo van: Ja, ze heeft idd een schuine afplatting, maar er zijn veel ergere gevallen...
Ik vond het wel erg als ik vergeleek met Fons zijn ronde bolletje.
Maar toen vond ik een tekstje dat ze maar iets zouden doen vanaf een maand of vier en besloot ik het toch zo te proberen en dan later nog eens te bekijken.
Ik had ook schrik dat ik het te lang ging aankijken en dat het dan niet of moeilijker op te lossen was. Maar uiteindelijk viel het dus echt wel mee.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:20:34 #75
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72822476
Vicky, hopelijk is het niets ernstigs met Tess!

Wij hebben de oorzaak ontdekt waarom Maarten afgelopen zondag zo'n hoge koorts had: de tandjes boven komen eraan! Nu gelukkig geen koorts meer gehad, maar wel 2 flinke bobbels bovenin zijn kaakje... ben benieuwd wanneer ze doorbreken!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72822694
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Mja, het was meer zo van: Ja, ze heeft idd een schuine afplatting, maar er zijn veel ergere gevallen...
Ik vond het wel erg als ik vergeleek met Fons zijn ronde bolletje.
Maar toen vond ik een tekstje dat ze maar iets zouden doen vanaf een maand of vier en besloot ik het toch zo te proberen en dan later nog eens te bekijken.
Ik had ook schrik dat ik het te lang ging aankijken en dat het dan niet of moeilijker op te lossen was. Maar uiteindelijk viel het dus echt wel mee.
Ik was dus ook behoorlijk bezorgd, maar de fysiotherapeut heeft me een beetje gerust gesteld. Ze zei dat omdat we goed oefenden, hij zijn hoofdje goed kan draaien en alles nog veel meer gaat groeien, het 'waarschijnlijk' helemaal goed bij trekt.
Tja, anders de helm doen. Maar dat ziet mijn vriend niet zitten.
Ik weet het niet. Ik zie nog niet veel verschil, maar dat mocht je ook niet te snel verwachten begreep ik.
Maar verder kan je nu nog niet veel doen volgens mij, behalve de oefeningen en het anders leggen van zijn hoofdje etc.
Vind ik wel lastig, soms krijg ik helemaal de bibberaties, dat hij straks met een misvormd hoofd zit.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 september 2009 @ 22:37:02 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72823344
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wij hebben ook zoiets gekregen. In een babypakket zat een fruithapje wat tot oktober/ november houdbaar is. Op zich mag Jair nu al fruithapjes maar in deze zit aardbei en dat mag hij tot die tijd nog niet hebben denk ik. Dat ze daar geen rekening mee houden is ook raar.
jair is toch een maand jonger dan jan?? volgens mij mag het nu al hoor, of een van jullie moet allergisch zijn voor aardbeien, dan wordt het afgeraden tot na het eerste jaar.

sterkte vikcy, hopelijk is het niets ernstigs

over tandenmonsters gesproken: meneer heeft nu allevier de boventanden door, en drie ondertanden, vierde ondertand is nog niet te zien, maar wel te voelen al. en zo lief.. gisteren kreeg mijn dochter haar diploma zwemvaardigheid 1, op het moment dat ze met dat diploma stond begint jan in zijn handjes te klappen zo totaal toevallig maar zo lief.. dat gezichtje van mijn dochter toen haar broertje voor haar klapte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72823623
Zit er nog steeds. Ze willen nog bloedprikkn en een urinemonster. Tess was net compleet over de rooie. Ze ligt nu bijna te slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72823661
Jeetje, Tess. Wat zielig!
pi_72823903
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:25 schreef oeke het volgende:

Vind ik wel lastig, soms krijg ik helemaal de bibberaties, dat hij straks met een misvormd hoofd zit.

Ja, had ik ook. Ik was er soms echt verdrietig over als ik haar in profiel bekeek. Vooral ook omdat het misschien wel op te lossen was, maar er niet echt iets gedaan werd.
Ik heb echt een paar weken elke keer haar hoofdje de andere kant op gelegd en ineens was het niet meer zo scheef en nu op acht maanden is het echt ok. Hopelijk bij jouw Kobus ook.
pi_72823913
Je zou toch zeggen dat ze in een kinderzh kindjes niet zo lsng laten wachten....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72824278
Hopelijk is het niets Vicky.

Oh wat doe ik in dit topic. Voor mij duurd het nog wel ff.
pi_72824392
Vicky, die arme Tess (en voor jou ook natuurlijk) Vind het ook raar dat ze jullie daar zo lang laten wachten met zo'n klein hummeltje. Sterkte!
pi_72824700
damn Vicky....hoe kwam je erachter dat ze koorts kon hebben? Wij controleren niet heel vaak. Eens in de week.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2009 23:05:06 ]
pi_72824737
Vicky Sterkte met wachten . met Tyler maandag een uur moeten wachten. Gewone controle dan wel
pi_72824872
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef TheFrankey het volgende:
damn Vicky....hoe kwam je erachter dat ze koorts kon hebben? Wij controleren niet heel vaak. Eens in de week.
ze voelde ineens heel warm aan.

Er is net bloedgeprikt. Duurt 3 kwartier tot uur voordat de uitslsg er is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72825237
het zit jullie niet mee Vicky. Bah
pi_72825535
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

ze voelde ineens heel warm aan.

Er is net bloedgeprikt. Duurt 3 kwartier tot uur voordat de uitslsg er is
Jemig Vicky sterkte! Hopelijk zijn jullie snel gezond en wel weer thuis.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72829433
hoe was het vicky?

elin danst nouja als je muziek opzet dan flappert ze met r handjes en gaat ze meedeinen, grappig want dat heb ik nooit voorgedaan ofzo
straks filmpie

en elin had alleen een plat achterhoofd, niet scheef ofzo. op het moment dat ze begon te draaien en zitten enzo trok het wel weg en nu is het bijna bjna over. (natuurlijk vervoer ik haar ook in een draagdoek waardoor er ook geen druk op t hoofdje zit/zat..scheelt ook wel met een kinderwagen denk ik)
  donderdag 17 september 2009 @ 08:09:12 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72829496
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef Vicky het volgende:
Leander staat er idd niet in...
Mikoxx, ik ben benieuwd!!
Toch heb ik misschien wel een klein vermoeden waar het door zou kunnen komen.... de voeding van het Kruidvat. We zijn over gestapt van Friso hypoallergeen naar Kruidvat hypoallergeen (niet in 1 keer, maar stapsgewijs.. heeft een klein weekje geduurd voor we helemaal over waren) en volgens mij drinkt ze sindsdien ook minder goed en zie ik ook verschil in d'r ontlasting.
Hebben nu besloten om weer stapsgewijs terug te gaan naar Friso, misschien dat dat wel helpt...

Hier hebben we gisteren ook het halve pak kruidvatvoeding in de prullenbak gedonderd. Oscar ging steeds moeilijker poepen met alle krampjes en dingetjes van dien.
Hij had er al wel wat moeite mee dus ook bij de friso deden we steeds wat extra water maar sinds we over gestapt zijn op de kruidvatvoeding lijkt het alleen maar erger te zijn geworden. Gisteren echt allemaal van die mini-klei-keuteltjes die er pas uit kwamen na stimulatie met de thermometer.
Nee, ik zit dan niet als een gek te roeren, alleen gewoon net als met temperaturen en dan gaat hij tegendruk geven en komt het er wel uit.

Hier dus voorlopig dan maar weer over op de friso (volgens mij vk is dat de voeding die het best 'laxeert' en geen kruidvat-spul meer, daar wachten we dan nog maar een paar weekjes mee, of we doen het helemaal niet (Sasha heeft nooit anders dan Friso gekregen).

Hopelijk helpt het overstappen bij jullie ook.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:15:29 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72829567
Oh, ik zie nu pas dat jullie in het ziekenhuis zaten gisteren Vicky...
Ik ben benieuwd hoe het nu is.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:17:55 #92
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72829590
Karin Karinman en Meike gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Geniet er lekker van!
Lars welkom op de wereld!

Vicky sterkte met Tess hopelijk is het niks ernstigs.

Gister naar CB geweest met Robin en Viggo. Robin woog 6665 gr en Viggo 6705 gr en beide waren ze
63 ze groeien echt de pan uit. In bijna 4 mnd 3781 gr en 4005 gr aangekomen en al 15 cm gegroeid!!
pff waar blijven mijn kleine mannetjes.
Robin heeft alleen een lichte voorkeurshouding naar links zij de cb verpleegkundige naar links zijn kale plek zit ook meer naar de zijkant dan bij Viggo. Dus nu wat tips gekregen kijken of het nog helpt.
Maar inderdaad Robin kijkt vaak naar 1 kant, dus nu de wiegen omgedraaid want ze liggen altijd naar elkaar te kijken en in de wandelwagen ook maar omdraaien.

Misschien ook maar even een afspraak maken bij de osteopaat kan die even naar zijn nekje kijken.
Voorderest helemaal goedgekeurd.

Kreeg zelf 2 complimenten van de verpleegkundige zei nog ik weet dat het echte prematuren waren maar als je het niet zou weten zou je denken dat ze gewoon met 39 weken of zo geboren zijn zulke bonken zijn het! Je doet het echt super goed, ze groeien uitstekend je doet het allemaal zo makkelijk en dan ook nog Milan erbij altijd fijn om te horen.
pi_72829599
He bah Vicky, misschien een virusje opgelopen toen ze voor haar heupjes in het ziekenhuis was? Ze pikken zo snel iets op die kleintjes Hopelijk snel beter en is het 'maar' een virusje (en geen mexicaans)

Even juichen hier: Seb heeft om twee uur een fles gehad vannacht en toen de hele nacht verder geslapen tot half acht vanmorgen Hij snottert al duidelijk minder, zo dadelijk babyzwemmen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72829662
Wanneer waren de sprongetjes ook alweer? Dan weet ik waar L last van heeft. Of prikjes nog of gewoon een sprongetje!!

Oh ja. Nu had ik gister op cb gezegd dat L een buikslaper is nu wil ie niet meer maar denk dat dat komt doordat ie zere beentjes heeft ofzo. Dus we hebben hier met zijn allen slecht geslapen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 17 september 2009 @ 08:26:05 #95
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72829698
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Wanneer waren de sprongetejs ook alweer? Dan weet ik waar L last van heeft Of prikjes nog of gewoon een sprongetje!!
je kan je ook inschrijven op de site van oei ik groei op de sprongenwekker dan krijg je elke keer een mailtje als er een sprongetje zit aan te komen. Dit is het linkje http://www.oeiikgroei.nl/aanmelden.asp
pi_72830064
Vicky hoe is het nu met Tess en hoe was de bloeduitslag?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 september 2009 @ 08:58:47 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72830196
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Wanneer waren de sprongetjes ook alweer? Dan weet ik waar L last van heeft. Of prikjes nog of gewoon een sprongetje!!

Oh ja. Nu had ik gister op cb gezegd dat L een buikslaper is nu wil ie niet meer maar denk dat dat komt doordat ie zere beentjes heeft ofzo. Dus we hebben hier met zijn allen slecht geslapen
http://www.zwitsal.be/nl/Handig_en_leuk/Ik_groei/default.aspx hier kan je per maand zien hoe of wat, en ook staat er per maand of er een sprongetje is (wat dat betreft vind ik oei ik groei, verdomd lastig qua website)

vicky hoe ws het?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72830318
Ja DJMO die van jou is duidelijker.

•Symptomen
◦Je baby huilt vaak meer en langer.
◦Slaapt en eet slechter
◦Is vaker eenkennig.
◦Zuigt meer op zijn duim.
◦Wil meer beziggehouden worden.

Dit is Leander de laatste paar dagen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 17 september 2009 @ 09:20:19 #99
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72830608
VIcky, ik ben ook erg benieuwd naar de uitslag. Hopelijk valt het allemaal mee.

Het zoontje van mn ex 2 weken jonger dan Lennon had en heeft ook een voorkeurshouding en bij hem is het met oefenen niet weggegaan. Hij heeft dan ook sinds vorige week een helm. Ik heb begrepen dat hij er helemaal geen last van heeft. De ouders vinden het vaak zieliger. Volgens mij gaan ze pas bij 6 maanden bepalen of er evt. een helm moet komen. De hoofdomtrek wordt dan gemeten en daar lezen ze allemaal waarden aan af. De waarden moeten binnen bepaalde % zitten.

Seb en nu zo doorgaan

Hmm nu ik dat zo lees over die Kruidvat-voeding ga ik die toch maar niet halen. Het gaat erg goed met Lennon en de Frisovoeding, zo laten dan maar!!
Make love, not war ☮
pi_72831178
Er is niks in Tess d'r bloed gevonden gelukkig. Er moest eigenlijk nog urine gecontroleerd worden maar het duurde allemaal zo verschrikkelijk lang. Ik was rond 21.00 in het ziekenhuis. Eerst gepsrekje met de verpleegkundige die wat opscheef. Toen wachten op de volgende.. de arts in opleiding. Weer heel gesprekje en ze schreef weer alles op. Toen weer wachten op d artsassistent. Weer een gesprek maar die zei hele andere dingen dan dat ik had gezegd.. communicatie.. NOT....
Ennieweej, er moest bloed geprikt worden en urine opgevangen worden. Dit was me om 22.00 meegedeeld. Om 23.00 uur kwam er eindelij pas iemand om bloed te prikken, maar nog neit voor de urine. Hardhandige botte lul die bloed afnam, kind was helemaal over de zeik. Het duurde 3 kwartier tot eenur voordat de uitslag binnen was. Ik heb Tess getroost en ze is uiteindleijk in de maxicosi in slaap gevallen. Toen kwam om 23.45 uur een andere artsassistent met de mededeling dat er in het bloed niks gevonden was en of Tess al geplast had. Dus ik zei, geen flauw idee, er is geen plaszakje geplakt. Oh zei ze, das nie zo moooi. Dus ik heb gezegd dat ik Tess niet weer wakker ging maken en dan nog langer ging wachten. Was blij dat ze eindelijk sliep.
Was uiteindelijk om 0.30 thuis. Tess meteen in bed gelegd en ze in gelijk gaan slapen tot 5.30. Toen een fles gegeven en om 6.15 lag ze weer in bed tot ik haar om 8.45 wakker meost maken.

Ik heb wel weer heel duidelijk 2 spruwplekjes op haar lip gezien.. Ik ben al weer bijna een week met die klote nystatine bezig, maar blijkbaar helpt het geen zier.

1 ding weet ik wel, ik ga NOOIT meer naar het JKZ toe. Het is een kinderziekenhuis maar volgens mij ben je daar gewoon in een fabriek...

BE, Tess hd ook meer krampen van de kruidvatvoeding. Gister nog een discussie gehad in het Kruidvat. Ik had een pak voeding over, helemaal dicht nog en had gebeld naar het algemene nummer van met de vraag of ik het pak terug kon brengen, ondanks dat ik geen bon had. Dit was geen enkel probleem. Sta ik in de winkel, werd er een partij moeilijk gedaan, want ze mochten het niet zomaar terug nemen want dat was in strijd met de voedsel en warenwet en ze konden hun vergunning kwirjtraken.. blablabla.. Dus ik zei da tik het hoofdkantoor gebeld had en ze ging nu een klachtenmail naar het hoofdkantoor sturen...Prima... maar gelukkig mocht ik het pak uiteindelijk wel terug brengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')