abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72808074
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
oh ik bedoelde meer de houding van haar rug op die laatste foto, als je de bovenkant van haar broekje ziet dan zie je hoe ze ligt zeg maar. Scheef kind van mij En op die ene eerste foto kijkt ze dus naar de muur zoals altijd. Muppet.

Maar goed die beentjes, tsja, ik laat het maar gewoon in de gaten houden, wat mij betreft better safe than sorry. Maar vicky jij moest met Tess toch ook naar het ziekenhuis toen voor haar heupjes?
Ik moet maandag voor een echo.
De arts van het cb vond het meteen duidelijk, er zat verschil in. De kinderarts zag ook wel wat verschil en zei, liever voor de zekerheid een echo.. en de kinderfysio voelde eigenlijk helemaal geen verschil. Ze zag alleen verschil in de plooien. Heeft er nog een collega bij gehaald, die heeft ook gevoeld maar voelde ook niks.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72808914
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat shirt! Ik vind het zo leuk dat mijn kleertjes niet in een doos liggen te verstoffen

En, welkom Lars!

En ik wou nog wat zeggen maar ik ben het kwijt
pi_72809208
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Raissa het volgende:

[..]

Dat shirt! Ik vind het zo leuk dat mijn kleertjes niet in een doos liggen te verstoffen

En, welkom Lars!

En ik wou nog wat zeggen maar ik ben het kwijt
ja nou... ik heb dat grijs/roze/witte shirtje van noppies alweer weg moeten leggen
dikkie dik hier kreeg er een te bolle buik voor hahaha

Maar dat gele shirtje staat zo lief
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 september 2009 @ 17:12:47 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72809210
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef mikoxx het volgende:
? ah, danku GWS, hij doet t weer...??????
uitschakelen Ctrl + Shift toetscombinatie
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72809437
Wij hebben ook een heupecho gehad vanwege stuitligging. Je kind komt dan in een soort schuimstof vorm op zijn zij te liggen zodat die niet kan omdraaien. Ons kind gaf geen kik van zich, vond dat helemaal niet erg.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72809602
@Kersjes: Nu al weer?
(zie subtitel onder je nickname)
  woensdag 16 september 2009 @ 17:33:07 #57
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72810155
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef bodpa09 het volgende:
@Kersjes: Nu al weer?
(zie subtitel onder je nickname)
Ze weet gewoon niet van ophouden...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72812256
Haha, ik heb het veranderd, aan mijn lijf geen polonaise meer

Ben vanmiddag de cadeaudoos van de C1000 gaan ophalen. Leuk hoor, zeker de moeite waard: luierdoekjes, wegwerpslabbetjes, roosvicee, 2 potjes fruithap, fles wasverzachter en een serviesje van Bibaboerderij.
.... met gevoel voor drama....
pi_72813704
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik heb het veranderd, aan mijn lijf geen polonaise meer

Ben vanmiddag de cadeaudoos van de C1000 gaan ophalen. Leuk hoor, zeker de moeite waard: luierdoekjes, wegwerpslabbetjes, roosvicee, 2 potjes fruithap, fles wasverzachter en een serviesje van Bibaboerderij.
vergeet het zakje appel-chipjes niet

die hadden hier een houdbaarheidsdatum die nog voor de tijd lag waarop A. die dingen zou kunnen eten, dus oh noes... toen moest ik ze maar nemen

en je ondertitel hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72815632
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou... ik heb dat grijs/roze/witte shirtje van noppies alweer weg moeten leggen
dikkie dik hier kreeg er een te bolle buik voor hahaha

Maar dat gele shirtje staat zo lief
Ohneee en hij is zo leuk! Ik zat van het weekend (nadat ik een foto van klein huupje had gezien) even zitten spieken naar foto's van Mila met het shirtje... Kijk:

Wat groeien die kleintjes toch onmogelijk hard!
pi_72815731
Tess heeft ineens koorts.. 38,3...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72815947
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft ineens koorts.. 38,3...
Arme tess!
pi_72816237
Heeft ze er last van Vicky?

Ohja hoi
Tyler kan ineens een beetje kauwen op een liga. Hopelijk betekent het dat hij niet lang aan de logopedie moet. En het vanzelf goedkomt. Nu nog weer willen avondeten.
En elke dag kan hij sneller vooruit komen, maar als je het wilt filmen, lukt het niet.
pi_72816389
Ze is vrolijk maar ook jengelig. Ze ligt nu in bed in bakerzak want inbakeren mag niet. Heb wel een zetpilletje gegeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72816414
He wat zielig voor Tess! Merk je ook wat aan haar, of voelt ze zich verder goed?

Oh ik ben spuit 11
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72817237
Heb even de hsp gebeld om te vragen wat ik evt nog kon doen. Ze heeft oberlegd met de arts en die zei dat ik met Tess naar het jkz maf om dr ff na te laten kijken omdar ze nog zo jong is. Ga dus nu ff naar jet jkz
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72818191
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ohneee en hij is zo leuk! Ik zat van het weekend (nadat ik een foto van klein huupje had gezien) even zitten spieken naar foto's van Mila met het shirtje... Kijk:

[ afbeelding ]

Wat groeien die kleintjes toch onmogelijk hard!
agos! wat een schatje ja ik vind het zo jammer want ik vind t shirtje zo leuk <3
maar hij wordt echt te kort en de knoopjes staan een beetje strak

ze heeft nu trouwens Elin's zwarte kruippakje met de sterren erop aan hihi al die fokkleertjes hier in de kast.

Tess
succes vicky! hopelijk is het vals alarm.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 16 september 2009 @ 20:42:58 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72818257
Oe Vick, hopelijk is het niets ernstigs...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72818536
Oh Vicky, wat zielig voor Tess. Hopelijk is het snel weer over.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72819884
Isis, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben Jojogirl.

Lars en Karin, welkom hier! En wat ben jij een mooi mannetje Lars

Ingrid, wat goed dat Tyler inene op een liga kan kauwen. Hopelijk gaat het zo de juiste kant op.

Vicky, en? Hopelijk is het niets zorgelijks!

En wil diegene die dat leuke houten winkeltje gepost heeft, dat soort dingen niet meer posten Ik word daar hebberig van.
pi_72820585
Beterschap voor Tess.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_72820638
Trouwens, die vraag over die speen had ik niet hoeven stellen. Sinds vandaag heeft hij 2 vingers in zijn mond.
Wat gaat dat snel zeg, gister was het nog ongericht kluiven op een vuist of twee, nu gaan er heel netjes 2 vingers in.
Met bijbehorende pleziergeluidjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72820706
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vergeet het zakje appel-chipjes niet

die hadden hier een houdbaarheidsdatum die nog voor de tijd lag waarop A. die dingen zou kunnen eten, dus oh noes... toen moest ik ze maar nemen

en je ondertitel hahaha
Wij hebben ook zoiets gekregen. In een babypakket zat een fruithapje wat tot oktober/ november houdbaar is. Op zich mag Jair nu al fruithapjes maar in deze zit aardbei en dat mag hij tot die tijd nog niet hebben denk ik. Dat ze daar geen rekening mee houden is ook raar.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_72821613
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
BM, volgens mij kan je daar niet echt snel over overdrijven hoor.
Mja, het was meer zo van: Ja, ze heeft idd een schuine afplatting, maar er zijn veel ergere gevallen...
Ik vond het wel erg als ik vergeleek met Fons zijn ronde bolletje.
Maar toen vond ik een tekstje dat ze maar iets zouden doen vanaf een maand of vier en besloot ik het toch zo te proberen en dan later nog eens te bekijken.
Ik had ook schrik dat ik het te lang ging aankijken en dat het dan niet of moeilijker op te lossen was. Maar uiteindelijk viel het dus echt wel mee.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:20:34 #75
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72822476
Vicky, hopelijk is het niets ernstigs met Tess!

Wij hebben de oorzaak ontdekt waarom Maarten afgelopen zondag zo'n hoge koorts had: de tandjes boven komen eraan! Nu gelukkig geen koorts meer gehad, maar wel 2 flinke bobbels bovenin zijn kaakje... ben benieuwd wanneer ze doorbreken!
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')