Ik moet maandag voor een echo.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
oh ik bedoelde meer de houding van haar rug op die laatste foto, als je de bovenkant van haar broekje ziet dan zie je hoe ze ligt zeg maar. Scheef kind van mijEn op die ene eerste foto kijkt ze dus naar de muur
zoals altijd. Muppet.
Maar goed die beentjes, tsja, ik laat het maar gewoon in de gaten houden, wat mij betreft better safe than sorry. Maar vicky jij moest met Tess toch ook naar het ziekenhuis toen voor haar heupjes?
Dat shirt!quote:
ja nou...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat shirt!Ik vind het zo leuk dat mijn kleertjes niet in een doos liggen te verstoffen
En, welkom Lars!
En ik wou nog wat zeggen maar ik ben het kwijt
uitschakelen Ctrl + Shift toetscombinatiequote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef mikoxx het volgende:
? ah, danku GWS, hij doet t weer...??????
Ze weet gewoon niet van ophouden...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef bodpa09 het volgende:
@Kersjes: Nu al weer?![]()
(zie subtitel onder je nickname)
vergeet het zakje appel-chipjes nietquote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik heb het veranderd, aan mijn lijf geen polonaise meer![]()
Ben vanmiddag de cadeaudoos van de C1000 gaan ophalen. Leuk hoor, zeker de moeite waard: luierdoekjes, wegwerpslabbetjes, roosvicee, 2 potjes fruithap, fles wasverzachter en een serviesje van Bibaboerderij.
Ohneee en hij is zo leuk! Ik zat van het weekend (nadat ik een foto van klein huupje had gezien) even zitten spieken naar foto's van Mila met het shirtje... Kijk:quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou...ik heb dat grijs/roze/witte shirtje van noppies alweer weg moeten leggen
![]()
dikkie dik hier kreeg er een te bolle buik voorhahaha
Maar dat gele shirtje staat zo lief
agos!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ohneee en hij is zo leuk! Ik zat van het weekend (nadat ik een foto van klein huupje had gezien) even zitten spieken naar foto's van Mila met het shirtje... Kijk:
[ afbeelding ]
Wat groeien die kleintjes toch onmogelijk hard!
Wij hebben ook zoiets gekregen. In een babypakket zat een fruithapje wat tot oktober/ november houdbaar is. Op zich mag Jair nu al fruithapjes maar in deze zit aardbei en dat mag hij tot die tijd nog niet hebben denk ik. Dat ze daar geen rekening mee houden is ook raar.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
vergeet het zakje appel-chipjes niet
die hadden hier een houdbaarheidsdatum die nog voor de tijd lag waarop A. die dingen zou kunnen eten, dus oh noes... toen moest ik ze maar nemen
enje ondertitel hahaha
Mja, het was meer zo van: Ja, ze heeft idd een schuine afplatting, maar er zijn veel ergere gevallen...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
BM, volgens mij kan je daar niet echt snel over overdrijven hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |