omdat het een PTA ding isquote:
idd, dat zijn van die leningen die je niet terug hoeft te betalen voordat je dood bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Catch22- het volgende:
spelers van clubs die geld krijgen van de overheid verdienen vaak niet veel meer dan jij + dat zijn meestal `gewoon` leningen
Gast ik weet wel wat het over gaat, maar dan slaat het nog steeds nergens opquote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat het een PTA ding is
niet PTA-ers mogen gewoon opzouten, dankuwel, nothing to see here
Waaro?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
Slotje.
Foto's?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Catch22- het volgende:
PS mijn gehandicapte zusje heeft 1150 in de maand
Ben jij zwemleraar ofzo?quote:
Hoi.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Meneer snapt 't weer eens nietquote:
Misschien moet je even doorbladeren naar de foto's...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef Chooselife het volgende:
Maar als buitenstaander geloof ik totaal niet dat de betreffende user een 996 met übermods heeft. Want laten we wel zijn, even een foto'tje posten en je bent eraf toch?
Wie? DS4?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef Chooselife het volgende:
In dat geval, loser. Kansloze harrie.
Ja.quote:
Linkje aub.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien moet je even doorbladeren naar de foto's...
Is het nu echt teveel moeite om even te klikken? Bovenin zie je tegenwoordig of er foto's op de pagina staan, dus van alle gemakken voorzien...quote:
Jep. Maar wel leuk om het vuurtje een beetje aan te wakkeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ja.
Die andere kansloze harrie even goed met z'n salaris.
Lijken wel twee HTS-pubertjes met een windows/linux discussie.
Ik begrijp uit jouw stellingen dat ik eigenlijk niet diende te reageren op het draadje over mij, maar dat ik tevens had moeten reageren met foto's.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:06 schreef Chooselife het volgende:
Lijken wel twee HTS-pubertjes met een windows/linux discussie.
Hoi T!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey, jij leeft ook nog.
Hoi en zo
Is dat álles wat je kunt leveren?!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is het nu echt teveel moeite om even te klikken? Bovenin zie je tegenwoordig of er foto's op de pagina staan, dus van alle gemakken voorzien...
Welke 996 loopt origineel 320 km/u? Ik bedoel, als je echt geen verstand van zaken hebt kun je beter je mond houden...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Chooselife het volgende:
Is dat álles wat je kunt leveren?!
Behoorlijk ongeloofwaardig hoor. 996 Prima, die zijn helemaal niet bijzonder en goed te betalen, maar hij is vast van je pa/vriend/oom/kennis en volledig origineel.
Wat zou jij gedaan hebben? Ben echt benieuwd hoeveel moeite jij zou steken in het onomstotelijk bewijzen van hetgeen de eerste de beste dorpsmalloot betwist op het fucking internet!quote:Anders had je écht wel wat meer simpele moeite gedaan om zo'n jankerdje.nl de mond voor eeuwig te snoeren.
Echt zwijg ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Is dat álles wat je kunt leveren?!
Behoorlijk ongeloofwaardig hoor. 996 Prima, die zijn helemaal niet bijzonder en goed te betalen, maar hij is vast van je pa/vriend/oom/kennis en volledig origineel.
Anders had je écht wel wat meer simpele moeite gedaan om zo'n jankerdje.nl de mond voor eeuwig te snoeren.
Linkje?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef JernyBodal het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar recente uitdraaien van z'n pensioen. Een paar jaar geleden ging dat nog skyhigh, dat hebben we toen allemaal mogen aanschouwen!
Dat gaat heel lastig worden. Sowieso is het echt al enkele jaren geleden. En bovendien postte ik hier toen nog onder een ander account.quote:
Jij "kent" Stefan_P duidelijk niet. Het is ONMOGELIJK om Stefan_P de mond te snoeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Chooselife het volgende:
Anders had je écht wel wat meer simpele moeite gedaan om zo'n jankerdje.nl de mond voor eeuwig te snoeren.
quote:Mensen zonder verstand die een auto kopen voor het merkje erop
quote:Je weet totaal niet waar je het over hebt. Amerikaanse auto's van tegenwoordig doen het prima.
quote:Jochie, alles van enig belang is in de VS uitgevonden
quote:Jullie zouden maar al te graag Amerikaanse auto's kopen als je het maar kon betalen
quote:Wat weet jij nou? Joh, je reed of rijdt in een CRX en zal waarschijnlijk ook nooit verder komen.
quote:Ik heb in tig exoten gereden en ga wekelijks naar meets met auto's die jij alleen in je autoblaadjes ziet.
quote:Het enige wat jij kunt is een paar woorden uit een post plukken omdat de rest je omgedraaide petje te boven gaat.
quote:Geeft niet, mensen zijn altijd jaloers op hun meerderen.
quote:Joh, ik verdien in een jaar meer dan jij in vijf jaar.
Let op ... dit is uit één topic (meeste zelfs uit één post) ... maar zoek wat verder en je zult zien dat die pukkel-puber per definitie zo'n air heeft en een bord voor z'n kop van authentiek Amerikaans plaatstaal.quote:Een onbenul die nog nooit in welke sportauto dan ook gereden heeft en die zich blind staart op merkjes.
Ik wist dat ie erg was maar het wordt echt steeds erger lijkt het wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij "kent" Stefan_P duidelijk niet. Het is ONMOGELIJK om Stefan_P de mond te snoeren.
Elke poging om zijn belachelijke uitlatingen bespreekbaar met 'm te maken eindigt in uitspraken als:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Let op ... dit is uit één topic (meeste zelfs uit één post) ... maar zoek wat verder en je zult zien dat die pukkel-puber per definitie zo'n air heeft en een bord voor z'n kop van authentiek Amerikaans plaatstaal.
Ik gok dat Stefan_P de uit Nederland weggepeste nerd is die daar eindelijk wat vriendjes kan kopen van bedragen waar je hier niet eens je kind als zakgeld durft te geven, zo weinig. Al z'n uitspraken en z'n houding wijzen op een jong iemand met heel veel haantjes-gedrag maar vooral weinig substantie (vandaar "puber" al zal hij die leeftijd waarschijnlijk net ontlopen zijn).
Je moet Stefke niet zo pesten straks scheldt hij je fotoboek volquote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik gok dat Stefan_P de uit Nederland weggepeste nerd is die daar eindelijk wat vriendjes kan kopen van bedragen waar je hier niet eens je kind als zakgeld durft te geven, zo weinig. Al z'n uitspraken en z'n houding wijzen op een jong iemand met heel veel haantjes-gedrag maar vooral weinig substantie (vandaar "puber" al zal hij die leeftijd waarschijnlijk net ontlopen zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |