abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73177126
Super!! Geweldig hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73177980
Mooi huis, ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 28 september 2009 @ 15:09:29 #103
23978 DirectZ
"All or none"
pi_73180849
Netjes hoor... Vooral die schuifdeuren....
pi_73183294
Leuk! Wat goed dat er nog schuifdeuren zaten, en een leuk paneel er onder zo te zien.

Ik blijf het volgen!
  maandag 28 september 2009 @ 17:00:39 #105
271227 Lucy_Lucky
Lucky is the name
pi_73184261
GEWELDIG huis!
Veel plezier en succes..dit moet ik volgen.
pi_73189787
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:04 schreef Stpan het volgende:
Waah, wat een geweldige verrassing!!!

(iets zegt me dat ik in mijn jaren '30 woning ook nog verstopte originele schuifdeuren heb, maar ja, huurwoning dus ik blijf overal vanaf....)

Ik ben jaloers!
Waarom? Klussen in een huurhuis mag zolang het waardevermeerderend is. Terug brengen in oude staat hoeft dan ook niet meer.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_73191638
Tof huis
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  maandag 28 september 2009 @ 20:39:43 #108
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73191858
Wat ontzettend gaaf die schuifdeuren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 23:31:20 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73198684
  maandag 28 september 2009 @ 23:39:10 #110
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_73198913
Wow, echt een prachtig huis. Hier kun je echt iets moois van maken
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:16:10 #111
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_73201558
Wat super dat de originele deuren verstopt zaten .
Dat zijn nog eens aangename verrassingen om tegen te komen zeg.. Erg mooi, zeker ook als het licht er zo doorheen valt..
pi_73201972
Alsof je een kadootje uitpakt...
Prachtig!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73202057
Wauw! Gefeliciteerd met je super aankoop!
pi_73213035
gaaf die paneeldeuren, gelukkig dat ze in hebben laten zitten
pi_73426078
Schiet nog niet echt op, aangezien ik nog niet officieel de sleutel heb.... Moet eerst de splitsing in orde maken. De vorige eigenaren (de erfgenamen) hebben in ieder geval de vloerbedekking verwijderd, en daar kwam de orginele vloer onder tevoorschijn.

Moet zeggen dat de vloer er echt super uitziet! Had ik niet verwacht... dus geen sprake van beton storten, op die vloeren... (was ik ook sowieso niet van plan). De kamer(s) lijken wel meteen groter

Vanuit de huiskamer foto van de slaapkamer met de orginele vloer... (foto gemaakt door de erfgenamen)..

En vandaag hebben bevriende aannemers de muur gemaakt waar eerst een deur in zat, met daar boven een ijzerdraad raam van ruim 1.00 bij 1.00. Vind het zelf prachtig... Moet uiteraard nog wel gestuct worden, maar je ziet er niks meer van. Gewoon een nette mooie muur!

Nu nog bericht afwachten hoe het zit met de rookmelders... en dan uiteindelijk de koopakte tekenen, en dan kan het echte werk beginnen..
pi_73426122
Zie je!! I knew it!

Prachtige vloer, schuren en lakken of beitsen! Klaar!
pi_73431476
Ha stadsgenoot, tof huis, veel plezier en succes.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_73608184
We zijn inmiddels zover dat de muur geplaatst is, de draden voor de rookmelders via de vloer van de bovenverdieping gelegd zijn (mijn vader is top!) zodat je geen draden ziet lopen over mijn plafonds... Alleen de rookmelders zelf nog plaatsen, en een netwerkkabel er tussen plaatsen, zodat ze over de netspanning lopen met elkaar, en dan ben ik wat dat betreft klaar.

Vandaag nog de gemeente gehad, en die heeft toegezegd dat ze opgang voor de 3e verdieping ook echt op de 3e verdieping moet komen, en niet op mijn verdieping.

Zaterdag hadden we niet veel te doen, dus besloten we om te kijken wat voor deuren er onder de platen uit kwamen. We hadden gehoop op paneeldeuren, maar we kregen iets veel mooiers!!

Maar liefst 3 deuren waar nog glas en lood in zat!!!

En heb mijn badmeubel gevonden. Ik moet er zelf nog een wasbak in maken, maar het is wel precies wat ik zocht.............. Beetje onduidelijke foto (met mijn telefoon gemaakt) ik ga hem as weekend ophalen, dus dan hopelijk een beter beeld.

pi_73608344
Wat een kadootje: de schuifdeuren met glas in lood !
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:31:34 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73608378
Al die verstopte panelen en glas in lood .. *zucht ende zwijmel*

Verder is dit een ordinaire tvp.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73608415
Jeetje... echt SUPER!!! Heel bijzonder. Veel succes joh!
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:42:48 #122
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73608844
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
We zijn inmiddels zover dat de muur geplaatst is, de draden voor de rookmelders via de vloer van de bovenverdieping gelegd zijn (mijn vader is top!) zodat je geen draden ziet lopen over mijn plafonds... Alleen de rookmelders zelf nog plaatsen, en een netwerkkabel er tussen plaatsen, zodat ze over de netspanning lopen met elkaar, en dan ben ik wat dat betreft klaar.

Vandaag nog de gemeente gehad, en die heeft toegezegd dat ze opgang voor de 3e verdieping ook echt op de 3e verdieping moet komen, en niet op mijn verdieping.

Zaterdag hadden we niet veel te doen, dus besloten we om te kijken wat voor deuren er onder de platen uit kwamen. We hadden gehoop op paneeldeuren, maar we kregen iets veel mooiers!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar liefst 3 deuren waar nog glas en lood in zat!!!

[ afbeelding ]

En heb mijn badmeubel gevonden. Ik moet er zelf nog een wasbak in maken, maar het is wel precies wat ik zocht.............. Beetje onduidelijke foto (met mijn telefoon gemaakt) ik ga hem as weekend ophalen, dus dan hopelijk een beter beeld.

[ afbeelding ]
GE-WEL-DIG! Wat een gave verrassingen kom jij daar tegen zeg! Gewoonweg jaloersmakend

Wat je badmeubel betreft, die moet wel haast van Braxton Interiors zijn... Look what we've got here

Oude foto, bijkeuken was toen nog niet helemaal klaar, maar het badmeubel is afgezien van de wasbak hetzelfde!
pi_73609080
WAUW!!!

Volgens mij zitten er wel meer verrassingen in dat huis...
pi_73609351
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

GE-WEL-DIG! Wat een gave verrassingen kom jij daar tegen zeg! Gewoonweg jaloersmakend

Wat je badmeubel betreft, die moet wel haast van Braxton Interiors zijn... Look what we've got here
[ afbeelding ]
Oude foto, bijkeuken was toen nog niet helemaal klaar, maar het badmeubel is afgezien van de wasbak hetzelfde!
Hebben jullie dat ook zelf gedaan? Ik heb hem bij deze winkel vandaan... http://bonvivantwonen.nl/projecten.html zwaar afgeprijsd ook!!

De vraag dus, hebben jullie die wasbak er zelf in gezet? Of was hij zo orgineel?
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:30:32 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73610324
Deze was origineel al met wasbak. Het is een 'kitchen cabinet'. En hij is echt . We hadden al een badkamer besteld, maar deze had ook zo in de badkamer gekund.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')