Waarom? Klussen in een huurhuis mag zolang het waardevermeerderend is. Terug brengen in oude staat hoeft dan ook niet meer.quote:Op maandag 28 september 2009 12:04 schreef Stpan het volgende:
Waah, wat een geweldige verrassing!!!
(iets zegt me dat ik in mijn jaren '30 woning ook nog verstopte originele schuifdeuren heb, maar ja, huurwoning dus ik blijf overal vanaf....)
Ik ben jaloers!
GE-WEL-DIG! Wat een gave verrassingen kom jij daar tegen zeg! Gewoonweg jaloersmakendquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
We zijn inmiddels zover dat de muur geplaatst is, de draden voor de rookmelders via de vloer van de bovenverdieping gelegd zijn (mijn vader is top!) zodat je geen draden ziet lopen over mijn plafonds... Alleen de rookmelders zelf nog plaatsen, en een netwerkkabel er tussen plaatsen, zodat ze over de netspanning lopen met elkaar, en dan ben ik wat dat betreft klaar.
Vandaag nog de gemeente gehad, en die heeft toegezegd dat ze opgang voor de 3e verdieping ook echt op de 3e verdieping moet komen, en niet op mijn verdieping.
Zaterdag hadden we niet veel te doen, dus besloten we om te kijken wat voor deuren er onder de platen uit kwamen. We hadden gehoop op paneeldeuren, maar we kregen iets veel mooiers!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar liefst 3 deuren waar nog glas en lood in zat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En heb mijn badmeubel gevonden. Ik moet er zelf nog een wasbak in maken, maar het is wel precies wat ik zocht..............Beetje onduidelijke foto (met mijn telefoon gemaakt) ik ga hem as weekend ophalen, dus dan hopelijk een beter beeld.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG! Wat een gave verrassingen kom jij daar tegen zeg! Gewoonweg jaloersmakend
Wat je badmeubel betreft, die moet wel haast van Braxton Interiors zijn... Look what we've got here
[ afbeelding ]
Oude foto, bijkeuken was toen nog niet helemaal klaar, maar het badmeubel is afgezien van de wasbak hetzelfde!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |