GE-WEL-DIG! Wat een gave verrassingen kom jij daar tegen zeg! Gewoonweg jaloersmakendquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
We zijn inmiddels zover dat de muur geplaatst is, de draden voor de rookmelders via de vloer van de bovenverdieping gelegd zijn (mijn vader is top!) zodat je geen draden ziet lopen over mijn plafonds... Alleen de rookmelders zelf nog plaatsen, en een netwerkkabel er tussen plaatsen, zodat ze over de netspanning lopen met elkaar, en dan ben ik wat dat betreft klaar.
Vandaag nog de gemeente gehad, en die heeft toegezegd dat ze opgang voor de 3e verdieping ook echt op de 3e verdieping moet komen, en niet op mijn verdieping.
Zaterdag hadden we niet veel te doen, dus besloten we om te kijken wat voor deuren er onder de platen uit kwamen. We hadden gehoop op paneeldeuren, maar we kregen iets veel mooiers!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar liefst 3 deuren waar nog glas en lood in zat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En heb mijn badmeubel gevonden. Ik moet er zelf nog een wasbak in maken, maar het is wel precies wat ik zocht..............Beetje onduidelijke foto (met mijn telefoon gemaakt) ik ga hem as weekend ophalen, dus dan hopelijk een beter beeld.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG! Wat een gave verrassingen kom jij daar tegen zeg! Gewoonweg jaloersmakend
Wat je badmeubel betreft, die moet wel haast van Braxton Interiors zijn... Look what we've got here
[ afbeelding ]
Oude foto, bijkeuken was toen nog niet helemaal klaar, maar het badmeubel is afgezien van de wasbak hetzelfde!![]()
Misschien zijn dat wel de oude inbouwkasten om de ensuitedeuren heenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef Oblivion het volgende:
De kleinere deuren naast de ensuit deuren...
Waar zit daar omheen?
Zie ik daar ook platen opzitten?
Willen wij te graag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel de oude inbouwkasten om de ensuitedeuren heen! Het is een mysterie
.
En het plaatwerk eromheen is vastgespijkerd tegen de originele ombouw, zodat als je dat weghaalt het er zo uitziet:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Die deuren naast de schuifdeuren zijn inderdaad inbouw kasten
what she said!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef Sabinee het volgende:
Deze wil ik absoluut blijven volgen. Wat een plaatje van een huis
Als je het zo kunt krijgen, dan zou ik mooi beide deuren en bijbehorende plaatzooi weghalen, dat is echt prachtig! Sowieso schitterend, dat je al die onverwachte cadeautjes hebt gevondenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het plaatwerk eromheen is vastgespijkerd tegen de originele ombouw, zodat als je dat weghaalt het er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Huh? Je bent al bezig vóór je een handtekening hebt gezet?quote:Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dank je hihi!
Heb afgelopen Vrijdag na heel wat ellende eindelijk definitief getekend, dus niks houd mij meer tegen!
Dus binnenkort, wéér foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |