Masturbeer eens wat vaker ofzo, je bent zo'n ontzettend opgefokt verbitterd ventje...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Rechtse Ferry van Mengele verdedigd die Van Geel nog ook....
Kut-omroep die NOS. CDA-omroep.
Wie verklaart het taboe? Dat Van Geel geen specifiek antwoord geeft betekent niet dat het koningshuis taboe is.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Igen het volgende:
Het lijkt misschien gemierenneuk, dat geruzie over het Koninklijk Huis. Maar het staat wel als volledig apart onderdeel op de rijksbegroting. Dan is het vreemd als je eerst zegt dat er geen heilige huisjes zijn en alles bespreekbaar is, maar dat je dan een heel onderdeel uit de rijksbegroting taboe verklaart.
Eerder een gevolg van het platte marktdenken en opzichtige pogingen om het volk bij de politiek weg te houden. Het linkse project om burgers intelligent en betrokken te laten nadenken en de media als spreekbuis voor diverse politieke inzichten en visies te laten fungeren heeft helaas gefaald.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Wat weer een gevolg is van het leven op korte termijn en het anti-intellectualisme. De media is hier maar mede-debet aan.
Zoals ik zei symboolpolitiek maar het gaat wel over een belangrijk symbool, "een instituut" (Halsema) en "onze gewaardeerde majesteit" (Wilders)quote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Igen het volgende:
Het lijkt misschien gemierenneuk, dat geruzie over het Koninklijk Huis. Maar het staat wel als volledig apart onderdeel op de rijksbegroting. Dan is het vreemd als je eerst zegt dat er geen heilige huisjes zijn en alles bespreekbaar is, maar dat je dan een heel onderdeel uit de rijksbegroting taboe verklaart.
Niet sterk in de debatjes, maar speech gaf wel een aardig overzicht van de CDA-visie.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Geel was al met al wel heel vlakjes. Maar CDA'ers worden daar toch nooit op afgerekend.
Van Geel geeft ook geen algemeen antwoord. Hij houdt de vraag af, gaat er niet op in, vingers in de oren * LA LA LA *. Dat komt op mij aardig als een taboe over.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef waht het volgende:
[..]
Wie verklaart het taboe? Dat Van Geel geen specifiek antwoord geeft betekent niet dat het koningshuis taboe is.
Ja, dat ze zich net zo goed kunnen gaan omdopen in de Republikeinse Partijquote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet sterk in de debatjes, maar speech gaf wel een aardig overzicht van de CDA-visie.
Ja, hij kan ook zeggen: "Daar gaan we ook naar kijken, bedankt voor dit idee."quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Van Geel geeft ook geen algemeen antwoord. Hij houdt de vraag af, gaat er niet op in, vingers in de oren * LA LA LA *. Dat komt op mij aardig als een taboe over.
Het CDA tegen de monarchie? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, dat ze zich net zo goed kunnen gaan omdopen in de Republikeinse Partij
Hun vrindjes in de VS creeeren hun eigen aristocratiequote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het CDA tegen de monarchie? Ik zie het niet gebeuren.
Zolang het CDA vasthoudt aan de HRA-regeling, de belangen van boeren, en blijft pretenderen een 'christelijke' partij te zijn, zullen ze iedere verkiezing weer gewoon op 20+ zetels blijven staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Geel was al met al wel heel vlakjes. Maar CDA'ers worden daar toch nooit op afgerekend.
Denk dat ie het over de Republikeinen aan de andere kant van de oceaan heeftquote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het CDA tegen de monarchie? Ik zie het niet gebeuren.
Mwah, het standaard CDA-verhaaltje. Maar ik had nou niet het idee dat dit de partij is met visie die ons land uit de crisis gaat leiden.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet sterk in de debatjes, maar speech gaf wel een aardig overzicht van de CDA-visie.
En natuurlijk de holle woorden solidariteit en rentmeesterschap blaten.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zolang het CDA vasthoudt aan de HRA-regeling, de belangen van boeren, en blijft pretenderen een 'christelijke' partij te zijn, zullen ze iedere verkiezing weer gewoon op 20+ zetels blijven staan.
Tja(!)
En voor 1994?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, het standaard CDA-verhaaltje. Maar ik had nou niet het idee dat dit de partij is met visie die ons land uit de crisis gaat leiden.
Op economisch gebied willen ze eerst de kat uit de boom kijken en rapporten produceren. Op maatschappelijk gebied draaide ie af wat ze als sinds 1994 afdraaien.
Uiteraard. En vergeet 'sociaal' niet. Want het is heel sociaal om weer de zwakkeren de rekening te laten betalen, en de studenten te korten (bevriezen = korten). Dit zijn nu juist de groepen die al jarenlang erop achteruit zijn gegaan qua koopkracht, en nu zijn ze alweer aan de beurt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En natuurlijk de holle woorden solidariteit en rentmeesterschap blaten.
Da's van voor mijn tijdquote:
Ook hoe hij deed over de voorgestelde bankenheffing van Kant (en Bos) voor al de crisis is afgelopen. "Ze betalen al venootschapsbelasting", schamperde hij. Niet vertellende dat die de afgelopen tien jaar met 50% is gedaald.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard. En vergeet 'sociaal' niet. Want het is heel sociaal om weer de zwakkeren de rekening te laten betalen, en de studenten te korten (bevriezen = korten). Dit zijn nu juist de groepen die al jarenlang erop achteruit zijn gegaan qua koopkracht, en nu zijn ze alweer aan de beurt.
Inderdaad. Van Geel had net zo goed niet kunnen spreken vandaag.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, het standaard CDA-verhaaltje. Maar ik had nou niet het idee dat dit de partij is met visie die ons land uit de crisis gaat leiden.
Op economisch gebied willen ze eerst de kat uit de boom kijken en rapporten produceren. Op maatschappelijk gebied draaide ie af wat ze als sinds 1994 afdraaien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat dit allemaal van Rutte z'n spreektijd af moet gaan!
Ah ja, op de economiefaculteit leer je natuurlijk dat je VVD moet stemmen. Dat is wel zo.quote:
Kant deed precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte heeft gewoon zijn speech van vorig jaar uit de prullenbak gevist.
Kant gaat mijn stem krijgen
Kant had weldegelijk nieuwe punten. Ze was beter. had meer humor dit keer. Minder zuur, wel even direct als altijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kant deed precies hetzelfde.
Overigens, over holle frases gesproken: "de hardwerkende Nederlander"
Pas op het eind van het betoog van Rutte.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef Meddo het volgende:
Komt Geert Wilders nog met een verhaaltje?
Ik bedoel een eigen betoog achter de betoogtafelquote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pas op het eind van het betoog van Rutte.
Die zijn de motor van onze economie, betalen grof aan belastingen en nemen (ondanks de rare regelgeving) nog personeel aan ook. Blijkbaar wil jij die belastinginkomsten niet kunnen spenderen?quote:
Dat kan nog wel even duren denk ik, zie hier http://www.tweedekamer.nl(...)29_tcm118-194311.pdfquote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik bedoel een eigen betoog achter de betoogtafel
Echt totaal niet, joker. Zet gewoon een cd van de SP op als je niet objectief naar andere input kan luisteren en ga lekker de Donald Duck lezen ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Eerste keer dat Van Geel een punt heeft ook al is het alleen maar doordat de VVD nog walgelijker is.
ja mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Haha, Van Geel even keihard op z'n plek gezet! Mooi hoor. "We zouden nog jaaaaaaren vooruit kunnen met uw begroting".
Over een uurtje dus, bedankt..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren denk ik, zie hier http://www.tweedekamer.nl(...)29_tcm118-194311.pdf
Wat is er mis mee?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef justanick het volgende:
[..]
Die zijn de motor van onze economie, betalen grof aan belastingen en nemen (ondanks de rare regelgeving) nog personeel aan ook. Blijkbaar wil jij die belastinginkomsten niet kunnen spenderen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte heeft gewoon zijn speech van vorig jaar uit de prullenbak gevist.
Kant gaat mijn stem krijgen
Er is wat mis met Rutte, niet perse met de ondernemersquote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Oh ja, jij kotst op mensen die werken, dat is ook zo...
Ik had wel verwacht dat jij bij de Dark Side zou horenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als er iemand een cd opzet, dan is het Kant wel. Ook met haar alleenrecht op woorden als 'sociaal' en 'asociaal'. Elke keer gebruikt ze die weer.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef ErikT het volgende:
Als je door Rutte eruit geluld wordt, dan heb je écht niks te melden.
Nonsens. Rutte wilde nog midden 2008 forse belastingverlagingen doorvoeren, omdat het zgn. hoogconjunctuur was. Dat verzin ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Van Geel lult! 2 jaar geleden begon de Amerikaanse huizenmarkt in elkaar te donderen! Het CDA had kunnen weten dat dit ook gevolgen voor ons zou hebben! Rutte heeft hier helemaal gelijk!!!!
Het is hem dit keer ook wel heel erg makkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef teamlead het volgende:
heeft Rutten les gehad ofzo? Ik heb hem in jaren niet zo daadkrachtig gehoord
true.. maar Rutten is normaal niet van het inkoppen van goede voorzetjesquote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is hem dit keer ook wel heel erg makkelijk gemaakt.
Het kabinet stelt niks voor: "We gaan het onderzoeken."
Natuurlijk heeft Van Geel gelijk dat Rutte ook onzin voor heeft gesteld in het verleden. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat Rutte op dit moment gelijk heeft dat het kabinet alles voor zich uit schuift.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nonsens. Rutte wilde nog midden 2008 forse belastingverlagingen doorvoeren. Dat verzin ik niet.
Dan hadden we nu nog meer moeten bezuinigen. Niet dat de rechtsen dat erg vinden.... maar toch
Er is in principe niks mis met bezuinigingen, maar dan moet het wel gepaard gaan met belastingverlaging.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nonsens. Rutte wilde nog midden 2008 forse belastingverlagingen doorvoeren, omdat het zgn. hoogconjunctuur was. Dat verzin ik niet.
Dan hadden we nu nog meer moeten bezuinigen. Niet dat de rechtsen dat erg vinden.... maar toch
Het enige wat hij kan riedelen is 'bezuinigen en belastingverlagingen', in goede en slechte tijden.
Tja, dat heeft Zalm hem natuurlijk ingefluisterd:" Je raadt nooit waar ik NL mee heb opgezadeld...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef marcodej het volgende:
Rutte heeft het allemaal voorspeld...
Nee man, de PVV is niet links of rechts. Ze willen gewoon alles "meer en beter". Die gasten krijgen toch nooit een begroting rond. Minder belastingen en meer steun voor de zwakkeren. Yeah yeahquote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ooow jammer, hij gaat weer over in z'n links/rechts gezeik.... Maar gelijk heeft hij wel: de PVV is economisch links en dat is heel erg te betreuren!!!
Over Zalm gesproken: in 1999 waren er al debatten dat de huishoudschulden enorm opliepen, regels ten aanzien van lenen waren afgeschaft enzovoorts. Zalm deed niets, behalve een 'moreel appel' aan hypotheekverstrekkers.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, dat heeft Zalm hem natuurlijk ingefluisterd:" Je raadt nooit waar ik NL mee heb opgezadeld...![]()
![]()
"
Wat een onzin. Er is in Nederland genoeg media over het gehele politiek spectrum.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:46 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte heeft gelijk, er zijn alleen nog maar rechtse kranten in nederland
Ontwikkelingssamenwerking afschaffen hequote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee man, de PVV is niet links of rechts. Ze willen gewoon alles "meer en beter". Die gasten krijgen toch nooit een begroting rond. Minder belastingen en meer steun voor de zwakkeren. Yeah yeah
Ja dat is bv rechts. En levert toch ook geen flikker op. Behalve een grotere potentiële stroom immigranten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ontwikkelingssamenwerking afschaffen he
quote:
Die schiet je voor de grens neer, zoals Italië.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat is bv rechts. En levert toch ook geen flikker op. Behalve een grotere potentiële stroom immigranten natuurlijk.
I know, maar zo vult Wilders zijn gaatjes...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat is bv rechts. En levert toch ook geen flikker op. Behalve een grotere potentiële stroom immigranten natuurlijk.
Komt door de huidige harde gestresste samenleving dat dit soort problemen vaker noor boven komen drijven. Mede door VVD-idealen veroorzaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef justanick het volgende:
5% van de jongeren in de WAjong?!![]()
Hoe kunnen dit soort regelingen zo gruwelijk uit de hand lopen? We zeggen gewoon tegen 1 op iedere 20 jongeren 'je bent niet goed genoeg om te werken, we dumpen je in een uitkering' En dat noemen wij sociaal.
Rutte wil graag grote inkomensverschillen en een lage lonenindustrie hierquote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Nielsch het volgende:
Dat de autoindustrie naar lage loonlanden gaat is niet de schuld van het kabinet natuurlijk.... ook de VS kampt daarmee...
óf we schrijven mensen gewoon veel te vroeg af en accepteren dat adhd een reden is om de rest van je leven je handje op te houden in plaats van mensen te begeleiden zodat ze wel aan het werk kunnenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt door de huidige harde gestresste samenleving dat dit soort problemen vaker noor boven komen drijven. Mede door VVD-idealen veroorzaakt.
Tja... (!) Zalmquote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Over Zalm gesproken: in 1999 waren er al debatten dat de huishoudschulden enorm opliepen, regels ten aanzien van lenen waren afgeschaft enzovoorts. Zalm deed niets, behalve een 'moreel appel' aan hypotheekverstrekkers.
Kom op zeg, zoiets kan je echt niet in de schoenen van de VVD schuiven.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt door de huidige harde gestresste samenleving dat dit soort problemen vaker noor boven komen drijven. Mede door VVD-idealen veroorzaakt.
Als we mensen die stress-gerelateerde problematiek hebben in de WAjong dumpen zijn we inderdaad diep gezonken. Die problematiek is immers tijdelijk. Die horen dus niet in een permanente regeling thuis.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
óf we schrijven mensen gewoon veel te vroeg af en accepteren dat adhd een reden is om de rest van je leven je handje op te houden in plaats van mensen te begeleiden zodat ze wel aan het werk kunnen
lol.. nog even en je gaat me rechts noemenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zit er zo ongelovelijk naast. Ga toch weg uit die Telegraafmodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |