Wat is er mis mee?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef justanick het volgende:
[..]
Die zijn de motor van onze economie, betalen grof aan belastingen en nemen (ondanks de rare regelgeving) nog personeel aan ook. Blijkbaar wil jij die belastinginkomsten niet kunnen spenderen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte heeft gewoon zijn speech van vorig jaar uit de prullenbak gevist.
Kant gaat mijn stem krijgen
Er is wat mis met Rutte, niet perse met de ondernemersquote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Oh ja, jij kotst op mensen die werken, dat is ook zo...
Ik had wel verwacht dat jij bij de Dark Side zou horenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als er iemand een cd opzet, dan is het Kant wel. Ook met haar alleenrecht op woorden als 'sociaal' en 'asociaal'. Elke keer gebruikt ze die weer.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef ErikT het volgende:
Als je door Rutte eruit geluld wordt, dan heb je écht niks te melden.
Nonsens. Rutte wilde nog midden 2008 forse belastingverlagingen doorvoeren, omdat het zgn. hoogconjunctuur was. Dat verzin ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Van Geel lult! 2 jaar geleden begon de Amerikaanse huizenmarkt in elkaar te donderen! Het CDA had kunnen weten dat dit ook gevolgen voor ons zou hebben! Rutte heeft hier helemaal gelijk!!!!
Het is hem dit keer ook wel heel erg makkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef teamlead het volgende:
heeft Rutten les gehad ofzo? Ik heb hem in jaren niet zo daadkrachtig gehoord
true.. maar Rutten is normaal niet van het inkoppen van goede voorzetjesquote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is hem dit keer ook wel heel erg makkelijk gemaakt.
Het kabinet stelt niks voor: "We gaan het onderzoeken."
Natuurlijk heeft Van Geel gelijk dat Rutte ook onzin voor heeft gesteld in het verleden. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat Rutte op dit moment gelijk heeft dat het kabinet alles voor zich uit schuift.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nonsens. Rutte wilde nog midden 2008 forse belastingverlagingen doorvoeren. Dat verzin ik niet.
Dan hadden we nu nog meer moeten bezuinigen. Niet dat de rechtsen dat erg vinden.... maar toch
Er is in principe niks mis met bezuinigingen, maar dan moet het wel gepaard gaan met belastingverlaging.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nonsens. Rutte wilde nog midden 2008 forse belastingverlagingen doorvoeren, omdat het zgn. hoogconjunctuur was. Dat verzin ik niet.
Dan hadden we nu nog meer moeten bezuinigen. Niet dat de rechtsen dat erg vinden.... maar toch
Het enige wat hij kan riedelen is 'bezuinigen en belastingverlagingen', in goede en slechte tijden.
Tja, dat heeft Zalm hem natuurlijk ingefluisterd:" Je raadt nooit waar ik NL mee heb opgezadeld...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef marcodej het volgende:
Rutte heeft het allemaal voorspeld...
Nee man, de PVV is niet links of rechts. Ze willen gewoon alles "meer en beter". Die gasten krijgen toch nooit een begroting rond. Minder belastingen en meer steun voor de zwakkeren. Yeah yeahquote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ooow jammer, hij gaat weer over in z'n links/rechts gezeik.... Maar gelijk heeft hij wel: de PVV is economisch links en dat is heel erg te betreuren!!!
Over Zalm gesproken: in 1999 waren er al debatten dat de huishoudschulden enorm opliepen, regels ten aanzien van lenen waren afgeschaft enzovoorts. Zalm deed niets, behalve een 'moreel appel' aan hypotheekverstrekkers.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, dat heeft Zalm hem natuurlijk ingefluisterd:" Je raadt nooit waar ik NL mee heb opgezadeld...![]()
![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |