quote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat dit allemaal van Rutte z'n spreektijd af moet gaan!
Ah ja, op de economiefaculteit leer je natuurlijk dat je VVD moet stemmen. Dat is wel zo.quote:
Kant deed precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte heeft gewoon zijn speech van vorig jaar uit de prullenbak gevist.
Kant gaat mijn stem krijgen
Kant had weldegelijk nieuwe punten. Ze was beter. had meer humor dit keer. Minder zuur, wel even direct als altijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kant deed precies hetzelfde.
Overigens, over holle frases gesproken: "de hardwerkende Nederlander"
Pas op het eind van het betoog van Rutte.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef Meddo het volgende:
Komt Geert Wilders nog met een verhaaltje?
Ik bedoel een eigen betoog achter de betoogtafelquote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pas op het eind van het betoog van Rutte.
Die zijn de motor van onze economie, betalen grof aan belastingen en nemen (ondanks de rare regelgeving) nog personeel aan ook. Blijkbaar wil jij die belastinginkomsten niet kunnen spenderen?quote:
Dat kan nog wel even duren denk ik, zie hier http://www.tweedekamer.nl(...)29_tcm118-194311.pdfquote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik bedoel een eigen betoog achter de betoogtafel
Echt totaal niet, joker. Zet gewoon een cd van de SP op als je niet objectief naar andere input kan luisteren en ga lekker de Donald Duck lezen ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Eerste keer dat Van Geel een punt heeft ook al is het alleen maar doordat de VVD nog walgelijker is.
ja mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Haha, Van Geel even keihard op z'n plek gezet! Mooi hoor. "We zouden nog jaaaaaaren vooruit kunnen met uw begroting".
Over een uurtje dus, bedankt..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren denk ik, zie hier http://www.tweedekamer.nl(...)29_tcm118-194311.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |