abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72801143
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Kut-omroep die NOS. CDA-omroep.
Dat was de RTL toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72801150
Het lijkt misschien gemierenneuk, dat geruzie over het Koninklijk Huis. Maar het staat wel als volledig apart onderdeel op de rijksbegroting. Dan is het vreemd als je eerst zegt dat er geen heilige huisjes zijn en alles bespreekbaar is, maar dat je dan een heel onderdeel uit de rijksbegroting taboe verklaart.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:44:58 #203
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72801167
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Rechtse Ferry van Mengele verdedigd die Van Geel nog ook....

Kut-omroep die NOS. CDA-omroep.
Masturbeer eens wat vaker ofzo, je bent zo'n ontzettend opgefokt verbitterd ventje...
pi_72801205
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Igen het volgende:
Het lijkt misschien gemierenneuk, dat geruzie over het Koninklijk Huis. Maar het staat wel als volledig apart onderdeel op de rijksbegroting. Dan is het vreemd als je eerst zegt dat er geen heilige huisjes zijn en alles bespreekbaar is, maar dat je dan een heel onderdeel uit de rijksbegroting taboe verklaart.
Wie verklaart het taboe? Dat Van Geel geen specifiek antwoord geeft betekent niet dat het koningshuis taboe is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72801207
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Keepertje8 het volgende:

[..]

Wat weer een gevolg is van het leven op korte termijn en het anti-intellectualisme. De media is hier maar mede-debet aan.
Eerder een gevolg van het platte marktdenken en opzichtige pogingen om het volk bij de politiek weg te houden. Het linkse project om burgers intelligent en betrokken te laten nadenken en de media als spreekbuis voor diverse politieke inzichten en visies te laten fungeren heeft helaas gefaald.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 16 september 2009 @ 13:47:19 #206
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72801235
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Igen het volgende:
Zoals ik zei symboolpolitiek maar het gaat wel over een belangrijk symbool, "een instituut" (Halsema) en "onze gewaardeerde majesteit" (Wilders)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72801237
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Geel was al met al wel heel vlakjes. Maar CDA'ers worden daar toch nooit op afgerekend.
Niet sterk in de debatjes, maar speech gaf wel een aardig overzicht van de CDA-visie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72801260
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef waht het volgende:

[..]

Wie verklaart het taboe? Dat Van Geel geen specifiek antwoord geeft betekent niet dat het koningshuis taboe is.
Van Geel geeft ook geen algemeen antwoord. Hij houdt de vraag af, gaat er niet op in, vingers in de oren * LA LA LA *. Dat komt op mij aardig als een taboe over.
pi_72801290
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niet sterk in de debatjes, maar speech gaf wel een aardig overzicht van de CDA-visie.
Ja, dat ze zich net zo goed kunnen gaan omdopen in de Republikeinse Partij
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 16 september 2009 @ 13:49:14 #210
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_72801303
Ik snap er niks van. Op Prinsjesdag moet je toch je begroting presenteren?
het kabinet presenteert nu een begroting met een gigantisch gat, en zegt vervolgens: ja daar willen we wat aan gaan doen de komende jaren.
Wat is de toegevoegde waarde nu van Prinsjesdag? Iedereen wist dit toch al? Dit zijn simpelweg cijfertjes van het CBS.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 16 september 2009 @ 13:50:18 #211
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_72801335
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Van Geel geeft ook geen algemeen antwoord. Hij houdt de vraag af, gaat er niet op in, vingers in de oren * LA LA LA *. Dat komt op mij aardig als een taboe over.
Ja, hij kan ook zeggen: "Daar gaan we ook naar kijken, bedankt voor dit idee."
Einde gezeik.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 16 september 2009 @ 13:50:25 #212
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72801340
De regerende partijen gaan geen enkel concreet antwoord geven, want die hebben besloten om pas over een half jaar conclusies te trekken. Gaan nog leuke vraaggesprekken worden, het spelletje van net gaat zich ook herhalen bij PvdA en CU.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 16 september 2009 @ 13:50:43 #213
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72801357
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, dat ze zich net zo goed kunnen gaan omdopen in de Republikeinse Partij
Het CDA tegen de monarchie? Ik zie het niet gebeuren.
pi_72801413
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hun vrindjes in de VS creeeren hun eigen aristocratie
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 16 september 2009 @ 13:52:34 #215
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72801417
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Geel was al met al wel heel vlakjes. Maar CDA'ers worden daar toch nooit op afgerekend.
Zolang het CDA vasthoudt aan de HRA-regeling, de belangen van boeren, en blijft pretenderen een 'christelijke' partij te zijn, zullen ze iedere verkiezing weer gewoon op 20+ zetels blijven staan.

Tja(!)
  woensdag 16 september 2009 @ 13:52:39 #216
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72801419
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Denk dat ie het over de Republikeinen aan de andere kant van de oceaan heeft
  woensdag 16 september 2009 @ 13:54:13 #217
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72801478
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mwah, het standaard CDA-verhaaltje. Maar ik had nou niet het idee dat dit de partij is met visie die ons land uit de crisis gaat leiden.

Op economisch gebied willen ze eerst de kat uit de boom kijken en rapporten produceren. Op maatschappelijk gebied draaide ie af wat ze als sinds 1994 afdraaien.
pi_72801491
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zolang het CDA vasthoudt aan de HRA-regeling, de belangen van boeren, en blijft pretenderen een 'christelijke' partij te zijn, zullen ze iedere verkiezing weer gewoon op 20+ zetels blijven staan.

Tja(!)
En natuurlijk de holle woorden solidariteit en rentmeesterschap blaten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72801504
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mwah, het standaard CDA-verhaaltje. Maar ik had nou niet het idee dat dit de partij is met visie die ons land uit de crisis gaat leiden.

Op economisch gebied willen ze eerst de kat uit de boom kijken en rapporten produceren. Op maatschappelijk gebied draaide ie af wat ze als sinds 1994 afdraaien.
En voor 1994?
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 16 september 2009 @ 13:57:24 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72801572
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En natuurlijk de holle woorden solidariteit en rentmeesterschap blaten.
Uiteraard. En vergeet 'sociaal' niet. Want het is heel sociaal om weer de zwakkeren de rekening te laten betalen, en de studenten te korten (bevriezen = korten). Dit zijn nu juist de groepen die al jarenlang erop achteruit zijn gegaan qua koopkracht, en nu zijn ze alweer aan de beurt.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:58:34 #221
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72801617
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En voor 1994?
Da's van voor mijn tijd

In ieder geval hebben ze zich na die nederlaag opnieuw georienteerd, en heb ik ze sindsdien continu hetzelfde horen vertellen.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:02:24 #222
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72801743
Oef, ik zie nu Rutte zijn 'doe me dan 3, doe me dan 2, doe me dan 1 voorstel' retoriek. Daar faalt ie toch behoorlijk...
pi_72801758
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Uiteraard. En vergeet 'sociaal' niet. Want het is heel sociaal om weer de zwakkeren de rekening te laten betalen, en de studenten te korten (bevriezen = korten). Dit zijn nu juist de groepen die al jarenlang erop achteruit zijn gegaan qua koopkracht, en nu zijn ze alweer aan de beurt.
Ook hoe hij deed over de voorgestelde bankenheffing van Kant (en Bos) voor al de crisis is afgelopen. "Ze betalen al venootschapsbelasting", schamperde hij. Niet vertellende dat die de afgelopen tien jaar met 50% is gedaald.

Ik zie ze er echt voor aan dat ze de posities van de staat in de banken voor een vriendenprijsje gaan verkopen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72801839
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Inderdaad. Van Geel had net zo goed niet kunnen spreken vandaag.
pi_72802108
Dit kabinet praat zoveel in overzichtvormen. Ze vertellen hoe het op dit moment gaat en wat er eventueel kan gebeuren. Verder zeggen ze enkel dat ze er wat aan willen doen.

Maar wat?

Dit is typisch Balkenende geneuzel. Veel praten, weinig oplossingen aanbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')