quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef Light het volgende:
[..]
Leuk leesvoer, die beslissing van de FIA.
Als Renault F1 een vergelijkbaar grapje uithaalt voor het eind van het seizoen 2011 dan zijn ze niet meer welkom in de F1.
Flavio is niet meer welkom en heeft nog een probleempje:
[..]
Hoeveel coureurs hebben Briatore als manager?
quote:Briatore verbannen uit Formule 1
Bij Briatore staan nog Mark Webber, Romain Grosjean en Heikki Kovalainen onder contract. Fernando Alonso had al eerder een andere manager gezocht.
quote:Toekomst Räikkönen bij Ferrari ongewis
De toekomst van Kimi Räikkönen bij Ferrari is zeer ongewis. De hoogste baas van de Italiaanse renstal, Luca di Montezemolo bevestigde woensdag dat de Finse formule 1-coureur niet zeker is van een contract in 2010. Volgens Di Montezemolo is alleen duidelijk dat Felipe Massa, indien volledig hersteld, zijn rentree bij Ferrari maakt. Wie het tweede stoeltje bemachtigt, is onduidelijk. "Daar nemen we binnen enkele weken een besluit over'', sprak Di Montezemolo.
Naast Räikkönen rijdt nu ook Giancarlo Fisichella bij Ferrari. De Italiaan nam de plaats in de van geblesseerde Massa en zal in 2010 een stapje terugdoen. Fisichella wordt testcoureur bij Ferrari. Volgens onbevestigde berichten wil de Italiaanse equipe voor volgend jaar oud-wereldkampioen Fernando Alonso aantrekken. In dat geval moet Räikkönen op zoek naar een nieuwe werkgever.
Ze geven altijd regen en onweer op, maar in de praktijk valt het wel mee. Dit is het weer op dit moment (7:30quote:
jij moet rechter wordenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Waffle het volgende:
Ik las net ergens dat er een 4e persoon was die verklaart heeft dat Piquet zelf met het idee kwam. Ik weet niet hoor, maar dan vind ik dat Piquet wel even een flinke straf mag krijgen.
quote:DE OPVOLGER VAN FLAVIO...
bekend gemaakt
Bob Bell zal de rest van het seizoen de plek innemen van de onlangs verbannen Flavio Briatore bij het ING Renault F1 team. hij is de invallende teambaas van het team geworden. Bell werkte al als technisch directeur bij het team. Hij begon, na in de luchtvaart gezeten te hebben, zijn F1 carriere bij McLaren in 1982 en ging in 1997 naar Renault dat toen nog Benetton was. Na een korte periode bij Jordan kwam hij in 2002 terug bij Renault waar hij onder ,de inmiddels ook vertrokken ,Pat Symonds werkte. Als onderdeel van de plotselinge reorganistie van het F1 team is ook Jean-Francois Caubet benoemd. Hij was directuer marketing en communicatie en is vanaf vandaag managing director.
grtz
Olav
Ja, en op de een of andere manier wint een Monster team in andere sporten ook heel vaakquote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop dat Monster de sponsoring volgend jaar uitbreidt
Die kunnen best een mooie layout geven!
quote:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Lijkt me dat Kubica en ik niet de enigen zijn die er zo over denken toch?http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9722.htmlquote:“Als je naar de politie gaat, vertelt dat je iemand hebt vermoord en vervolgens bekent dat je nog iemand kent die drie mensen heeft vermoord, ga je zelf toch echt naar de gevangenis”, verklaarde Kubica tegenover verslaggevers in Singapore. “Misschien krijg je dan niet de volledige straf, maar je gaat niet zomaar vrijuit.”
Kun je beter voor een groot Honda logo gaan ....quote:Op donderdag 24 september 2009 15:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja, en op de een of andere manier wint een Monster team in andere sporten ook heel vaak
[ afbeelding ]
hij mag dan wel vrijuit gaan qua straf maar er is waarschijnijk geen enkel team dat hem nog zal laten rijden, dus eigenlijk krijgt ie dan toch de straf die hij verdientquote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Waffle het volgende:
[..]
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Lijkt me dat Kubica en ik niet de enigen zijn die er zo over denken toch?http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9722.html
quote:Theissen confirms Ferrari engine deal
Mario Theissen has confirmed that the BMW Sauber team will be Ferrari powered if it can get a place in the 2010 field under its new ownership.
After BMW's decision to withdraw from Formula 1, the squad has been rescued by the Qadbak investment group, but its chances of racing next season depend on the FIA convincing the rest of the pitlane to allow the entry to expand to 14 teams, or another team dropping out. BMW's original place in the entry has gone to the new incarnation of the Lotus team.
The Sauber squad has been strongly linked to a return to the Ferrari engine deal it had prior to the BMW takeover, and in Singapore today current team boss Theissen confirmed that this had been finalised.
"It will run a Ferrari power-train," he said.
Theissen said it was not too soon to decide whether he would remain in charge of the new-look team.
"My personal future is fully open, and I will keep it open until the end of the season," he said. "It would not be helpful to mix up my own situation with all the efforts to secure the future of the team. And I am not concerned that there will be [too little] time later this year."
But he believes the team has a bright future, and that it will definitely be in the field despite the current uncertainty.
"We are very confident to be on the grid next year, and the new investor apparently is quite strong," Theissen said.
"He wants to continue with the team in a strong state, not just as an also-ran. That is an excellent perspective for the team. We could not really expect that.
"So there is strong morale. The team is really positive. We have a good upgrade for the car here, and we want to achieve something in the final four races."
Afschieten die nazi ... NU!quote:F1: Mosley - Vatanen Not Ready To Run FIA
09/24/2009 - GMM Newswire
In a recent lunch meeting, Max Mosley told Ari Vatanen to his face that he would not support the Finn's candidacy to succeed him as FIA president at the forthcoming election.
After 16 years as head of motor sport's Paris-based governing body, 69-year-old Mosley is stepping down and has named the former Ferrari chief Jean Todt as his preferred replacement.
The Briton said Vatanen, a former European parliamentarian and world rally champion, asked him during a lunch meeting if Mosley will publicly support his desire to be FIA president.
According to autocar.co.uk, Mosley revealed: "I said ... 'You have no experience, you have never run anything, you've not been in charge of even the smallest organization, you have no concept of what it is like. You didn't even run your own rally car, you had a co-driver to do that.'"
Cool trouwens dat Bob Bell nu naar voren is geschoven, ik heb hem vorig jaar nog ontmoetquote:Spaans bedrijf beëindigt sponsordeal met Renault
De Spaanse verzekeringsmaatschappij Mutua Madrilena heeft per direct de sponsor overeenkomst met het Renault Formule 1 team beëindigt. Dit is het gevolg van ‘crashgate’. Mutua Madrilena, dat in 2008 terugkeerde bij Renault dankzij Fernando Alonso, liet weten “niet langer sponsor te willen zijn van een team dat iemand opzettelijk laat crashen”.
“Het gedrag van relevante personen binnen het team was extreem serieus en heeft niet alleen de integriteit van de sport mar ook het leven van toeschouwers, coureurs en circuit personeel in gevaar gebracht, iets wat het imago, reputatie en de goede naam van de sponsoren schade heeft berokkend”, luidde de persverklaring van Mutua Madrilena.
Wel liet de verzekeringsmaatschappij weten Fernando Alonso onvoorwaardelijk te blijven sponsoren.
Zo dat is nogal wat, klap op klapquote:Op donderdag 24 september 2009 20:07 schreef LeXX het volgende:
Heet van de naald: ING heeft zijn contract per direct opgezegd!
Kreeg net een persbericht van ING. Nu per mobiel dus kan m niet posten...
Kunnen ze mooi naar Ferrari, in navolging van Fernando.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo dat is nogal wat, klap op klap
ING gaat helemaal nergens heen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Gauner het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi naar Ferrari, in navolging van Fernando.
Ze stopten er toch al mee eind van dit jaar dus ik begrijp die haast niet zo, schade is al geledenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Gauner het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi naar Ferrari, in navolging van Fernando.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |