abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72798174
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Nielsch het volgende:
"Rutte gebruikt de oude truc. Noem mij drie voorbeelden Oké twee nou eentje dan. Geijkte debattruc. Hij heeft vanacht goed geoefend."

Van de Twitter van Verhagen...
Nu nog iemand die een vergelijking maakt met Drees en iemand die daarop zegt "meneer, u bent geen Willem Drees"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72798181
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Nielsch het volgende:
Femke heeft best een geile stem...
De linksen hebben sowieso erg appetijtelijke fractievoorzitterrs (Thieme, Halsema, Kant). Dan komt rechts aan met Rita. Blegh.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72798184
Stel je toch eens voor dat Verdonk hier namens de VVD stond. Dan is Rutte toch gewoon 10 klassen beter?
pi_72798196
Ze mogen wel een beetje gaan opschieten, met dit tempo ga ik Wilders missen.
pi_72798198
Verdonk: "De ene keer hoor ik u zeggen 9 maanden en de andere keer juni 2010, wat is het nou?"

Uhm.... over 9 maanden is het...
pi_72798228
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef justanick het volgende:
Van Geel lult veel, maar hij zegt niets.
Komt uit Brabant he....

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 12:13:50 #257
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_72798237
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je mag best eerder stoppen met werken, als je het dan maar zelf bekostigt natuurlijk... Wat mij betreft werk je niet... maar niet op mijn centen.
Kap je dan ook met het mij verplichten om die centen voor jou te betalen. Dan kunnen we elkaar vinden.
Carpe Libertatem
pi_72798238
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof ie iets nieuws heeft te vertellen....
pi_72798245
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucky you.

Hierna gaan ze lunchen hoor.
pi_72798259
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Kap je dan ook met het mij verplichten om die centen voor jou te betalen. Dan kunnen we elkaar vinden.
Sowieso betaal jij erg weinig voor mij... Gewoon werken tot je 67ste, dan ga ik voor je betalen.
pi_72798260
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef SCH het volgende:
Stel je toch eens voor dat Verdonk hier namens de VVD stond. Dan is Rutte toch gewoon 10 klassen beter?
Nee, Rita heeft al wat laten zien als minister. Toch vreemd dat dan Wilders zoveel stemmen krijgt als we al daadkrachtige Rita gehad hebben, maarja.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798297
'Staat van meedoen': net woord voor slavenarbeid.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798304
Rutte is zeker beter dan Verdonk...
pi_72798318
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef waht het volgende:

[..]

De linksen hebben sowieso erg appetijtelijke fractievoorzitterrs (Thieme, Halsema, Kant). Dan komt rechts aan met Rita. Blegh.
Kant ziet er toch niet uit met die verzuurde kop van haar?
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef SCH het volgende:
Verdonk kan alleen maar blaten.
pi_72798325
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik moest lachen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72798347
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Omdat je weet dat het waar is.

Ik mis nog een pleidooi voor de armenzorg door de kerk.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798350
Hey, verstandige woorden van Van Geel mbt de diverse 'sociale' regelingen. Te veel loketten. En verstandige woorden over de ontslagbescherming.
pi_72798367
quote:
Niet iedereen is werkschuw.
pi_72798377
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:17 schreef justanick het volgende:
Hey, verstandige woorden van Van Geel mbt de diverse 'sociale' regelingen. Te veel loketten. En verstandige woorden over de ontslagbescherming.

Dan waren de problemen nu nog veel groter geweest met een soepel ontslagrecht
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798419
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Omdat je weet dat het waar is.
Nee, dat jij zoveel mogelijk mensen aan het werk helpen al slavenarbeid noemt, zegt genoeg over jou.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 16 september 2009 @ 12:19:43 #271
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72798434
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En de problemen volgend jaar een stuk kleiner.
pi_72798498
quote:
Aahhh, wat hebben we het toch slecht hè? Maar ik zal je uit je droom helpen: de echte slavenarbeid hoeven we niet te zien. Anderen werken zich de dood in zodat geen Nederlander binnen onze landsgrenzen slavenarbeid hoeft te verrichten.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef Tommeke het volgende:
Kant ziet er toch niet uit met die verzuurde kop van haar?
Ik vind het wel wat hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72798521
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dan hadden we nu een hogere werkloosheid gehad. Maar dat ontslagrecht kost op de langere termijn veel meer dan het ooit op zal brengen. Daarnaast is het hypocriet om voor ontslagrecht te zijn als je een bloedhekel hebt aan verschillen in de samenleving. Dat ontslagrecht zorgt voor een tweedeling tussen mensen met een vast contract - die je niet of heeeeeeel duur kunt ontslaan - en de rest van Nederland. Met als bijkomend gevolg dat sommige mensen gewoon helemaal niet aan de bak komen en worden veroordeeld tot een uitkering. En dat mensen met een vast contract af en toe dermate vastroesten dat ze niet meer productief genoeg zijn.

Nee, lekker sociaal.
pi_72798532
Laat Pechtold maar gaan regeren, dan staat hij aan de andere kant.
pi_72798546
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:19 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, dat jij zoveel mogelijk mensen aan het werk helpen al slavenarbeid noemt, zegt genoeg over jou.
Daarom bezuinigd Donner ook op reintegratie. Daarom wil het CDA op bijscholing al jaren bezuinigen.

Ze willen mensen gewoon opsluiten in hun eigen situatie en zwaar slavenarbeid laten verrichten.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')