Nu nog iemand die een vergelijking maakt met Drees en iemand die daarop zegt "meneer, u bent geen Willem Drees"quote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Nielsch het volgende:
"Rutte gebruikt de oude truc. Noem mij drie voorbeelden Oké twee nou eentje dan. Geijkte debattruc. Hij heeft vanacht goed geoefend."
Van de Twitter van Verhagen...
De linksen hebben sowieso erg appetijtelijke fractievoorzitterrs (Thieme, Halsema, Kant). Dan komt rechts aan met Rita. Blegh.quote:
Komt uit Brabant he....quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef justanick het volgende:
Van Geel lult veel, maar hij zegt niets.
Kap je dan ook met het mij verplichten om die centen voor jou te betalen. Dan kunnen we elkaar vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je mag best eerder stoppen met werken, als je het dan maar zelf bekostigt natuurlijk... Wat mij betreft werk je niet... maar niet op mijn centen.
Alsof ie iets nieuws heeft te vertellen....quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze mogen wel een beetje gaan opschieten, met dit tempo ga ik Wilders missen.
Lucky you.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze mogen wel een beetje gaan opschieten, met dit tempo ga ik Wilders missen.
Sowieso betaal jij erg weinig voor mij... Gewoon werken tot je 67ste, dan ga ik voor je betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kap je dan ook met het mij verplichten om die centen voor jou te betalen. Dan kunnen we elkaar vinden.
Nee, Rita heeft al wat laten zien als minister. Toch vreemd dat dan Wilders zoveel stemmen krijgt als we al daadkrachtige Rita gehad hebben, maarja.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef SCH het volgende:
Stel je toch eens voor dat Verdonk hier namens de VVD stond. Dan is Rutte toch gewoon 10 klassen beter?
Kant ziet er toch niet uit met die verzuurde kop van haar?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
De linksen hebben sowieso erg appetijtelijke fractievoorzitterrs (Thieme, Halsema, Kant). Dan komt rechts aan met Rita. Blegh.
Verdonk kan alleen maar blaten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef SCH het volgende:
Stel je toch eens voor dat Verdonk hier namens de VVD stond. Dan is Rutte toch gewoon 10 klassen beter?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
'Staat van meedoen': net woord voor slavenarbeid.
Omdat je weet dat het waar is.quote:
Niet iedereen is werkschuw.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:17 schreef justanick het volgende:
Hey, verstandige woorden van Van Geel mbt de diverse 'sociale' regelingen. Te veel loketten. En verstandige woorden over de ontslagbescherming.
Nee, dat jij zoveel mogelijk mensen aan het werk helpen al slavenarbeid noemt, zegt genoeg over jou.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het waar is.
En de problemen volgend jaar een stuk kleiner.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Dan waren de problemen nu nog veel groter geweest met een soepel ontslagrecht
Aahhh, wat hebben we het toch slecht hè? Maar ik zal je uit je droom helpen: de echte slavenarbeid hoeven we niet te zien. Anderen werken zich de dood in zodat geen Nederlander binnen onze landsgrenzen slavenarbeid hoeft te verrichten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef Tommeke het volgende:
Kant ziet er toch niet uit met die verzuurde kop van haar?
Dan hadden we nu een hogere werkloosheid gehad. Maar dat ontslagrecht kost op de langere termijn veel meer dan het ooit op zal brengen. Daarnaast is het hypocriet om voor ontslagrecht te zijn als je een bloedhekel hebt aan verschillen in de samenleving. Dat ontslagrecht zorgt voor een tweedeling tussen mensen met een vast contract - die je niet of heeeeeeel duur kunt ontslaan - en de rest van Nederland. Met als bijkomend gevolg dat sommige mensen gewoon helemaal niet aan de bak komen en worden veroordeeld tot een uitkering. En dat mensen met een vast contract af en toe dermate vastroesten dat ze niet meer productief genoeg zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Dan waren de problemen nu nog veel groter geweest met een soepel ontslagrecht
Daarom bezuinigd Donner ook op reintegratie. Daarom wil het CDA op bijscholing al jaren bezuinigen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat jij zoveel mogelijk mensen aan het werk helpen al slavenarbeid noemt, zegt genoeg over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |