Laat maar zitten, ik vind dit echt onzin.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin! Lenen doe je nog altijd zelf. Ik wil ook wel van alles extra, maar daar spaar ik voor en kan ik er niet voor sparen, dan heb ik pech. Die mensen hebben dat echt allemaal aan zichzelf te danken!
Dan verschillen wij daarover van mening.quote:
Waarom verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef marcodej het volgende:
Je kan zeggen van Pechtold wat je wil, dat hij van een verschrikkelijke partij is bijvoorbeeld, maar hij is messcherp.
Daar zat ik ook net aan te denken.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik vraag me af wat die Amerikaanse brandweermannen die daar zitten nu denken....
Amerikaanse brandweermannen? Wat hebben die hiermee te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik vraag me af wat die Amerikaanse brandweermannen die daar zitten nu denken....
Die zijn na 'commie' Kant al weggerend.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Stel je voor dat die een vertaling krijgen over dat vleestax-gebeurenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Dat vroeg ik me rond kwart over tien ook af. Maar er zitten "two special guests" bij. Twee brandweermannen die meegeholpen hebben bij het blussen van het WTC op 11 september 2001. Waarschijnlijk onderdeel van de viering "NL-USA 400" ofzo...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Amerikaanse brandweermannen? Wat hebben die hiermee te maken?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef Kopbal het volgende:
Waarschijnlijk zijn die brandweermannen al een uur aan het gissen wat een kaasschaaf ermee te maken heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |