Hoe oud was dat meisje dan?quote:
Of drie of vier.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is natuurlijk niet normaal. Maar waar er twee neuken, hebben er twee een probleem.
Ja gut gelukkig wist BX ook niet gewoon dat hij getrouwd was.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Leuk voor al die vrouwen die hier de dupe van zijn geworden en die jullie nu er nog maar weer eens mee confronteren...![]()
Momentquote:Op woensdag 16 september 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lees de topics even dan. Of hierboven staat korte uitleg met Yvonne die dus alle shit heeft gezien en bevestigd dat t eigenlijk gewoon allemaal wáár is...
Oh het pedo verhaal raakt eigenlijk kant noch wal, BrandX en die Kyna waren beide >25, naar het schijnt heeft hij wel wat jongere chicks via FoBo/MSN/PM/Mail zitten opwarmen maar verder niks mee gedaan.quote:
Hebben krentenbol en brandx ook...? De slet!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Repeat het volgende:
Waarom is dit ineens wel een probleem en bij krentenbol niet ?
Ja want Krentenbol heeft ook echt heel veel verkeerd gedaan tov dit geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Repeat het volgende:
Waarom is dit ineens wel een probleem en bij krentenbol niet ?
Treurig inderdaad, maar wij moeten maar netjes onze mond houden omdat zij met iemand naar bed gingen? Eigen keuze lijkt mij. Het gaat ook niet zozeer om met wie het_hupt het bed heeft gedeeld (wat al wel bekend is), maar ook wat die gast allemaal nog meer heeft gedaan. En wat loveless zegt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Leuk voor al die vrouwen die hier de dupe van zijn geworden en die jullie nu er nog maar weer eens mee confronteren...![]()
Oh oke. Nou nee, dan ben je inderdaad geen held. Zeker niet als je thuis 5 kids hebt en je vrouw met alle shit thuis zit.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het pedo verhaal raakt eigenlijk kant noch wal, BrandX en die Kyna waren beide >25, naar het schijnt heeft hij wel wat jongere chicks via FoBo/MSN/PM/Mail zitten opwarmen maar verder niks mee gedaan.
Al denk ik niet als er iemand is die hem heeft gedaan dat die dat nu even vrolijk hier komt melden
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Hij toch ook niet. Allebei een nepidentiteit. Ik zie het verschil niet zo.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja want Krentenbol heeft ook echt heel veel verkeerd gedaan tov dit geval.
Want? Om dat ene postje 2 jaar geleden?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef antonwachter het volgende:
Die mutsen hadden in zijn posthistorie toch ook kunnen zien dat hij getrouwd was en kinderen had. Sowieso zwanger worden dat is tegenwoordig echt geen ongelukje meer.
Met hoeveel fokstertjes heeft hij het nou gedaan en wie van de # is er zwanger geworden?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef antonwachter het volgende:
Die mutsen hadden in zijn posthistorie toch ook kunnen zien dat hij getrouwd was en kinderen had. Sowieso zwanger worden dat is tegenwoordig echt geen ongelukje meer.
Terwijl HH nog ligt 2 neuken met 2 Fok!ers terwijl zijn vrouw thuis 4 (of 5) kinderen moet verzorgen. Op dat na heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hij toch ook niet. Allebei een nepidentiteit. Ik zie het verschil niet zo.
Iedereen gaat al uit van het bed delen enzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Treurig inderdaad, maar wij moeten maar netjes onze mond houden omdat zij met iemand naar bed gingen? Eigen keuze lijkt mij. Het gaat ook niet zozeer om met wie het_hupt het bed heeft gedeeld (wat al wel bekend is), maar ook wat die gast allemaal nog meer heeft gedaan. En wat loveless zegt.
Misschien heeft hij wel afspraken met zijn vrouw gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Terwijl HH nog ligt 2 neuken met 2 Fok!ers terwijl zijn vrouw thuis 4 (of 5) kinderen moet verzorgen. Op dat na heb je wel gelijk.
Anders léés je je ff in voordat je debiele reacties komt plaatsen...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Iedereen gaat al uit van het bed delen enzo.
Laat de boel lekker de boel zeg.
ja, daarvoor moet je iemand toch IRL zien? Wtf heeft dat met fok te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Terwijl HH nog ligt 2 neuken met 2 Fok!ers terwijl zijn vrouw thuis 4 (of 5) kinderen moet verzorgen. Op dat na heb je wel gelijk.
In de onzin die hier (grotendeels) staat? Nee dank jequote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders léés je je ff in voordat je debiele reacties komt plaatsen...
Idd, dat is al bevestigd, tenminste in één geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
x2quote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Héél véél.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, daarvoor moet je iemand toch IRL zien? Wtf heeft dat met fok te maken.
Ga dan ook geen bullshit reacties plaatsen als het je niet interesseertquote:Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
In de onzin die hier (grotendeels) staat? Nee dank je
Precies, zijn eigen keuze, en anderen hebben verder weinig te maken met zijn persoonlijke leven, zeker niet op een openbaar forum.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel afspraken met zijn vrouw gemaakt.
nee je gaat dit topique niet kapen, en had jij geen ban?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Precies, zijn eigen keuze, en anderen hebben verder weinig te maken met zijn persoonlijke leven, zeker niet op een openbaar forum.
Het is dan ook moreel twijfelachtig om iemand zijn persoonlijke leven zo te blijven bespreken.
Hij doet niets wat niet mag, en is 1 van de duizenden die hetzelfde doen, de discussie niet waard..
Ben je toevallig niet zelf slachtoffer en probeer je het nu in de doofpot te stoppenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Iedereen gaat al uit van het bed delen enzo.
Laat de boel lekker de boel zeg.
of hij heeft er een 'the curious case of Het_Hupt'-twist aan gegevenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ookweer waarbij je heel snel uiterlijk oud wordt? Misschien heeft hij dat gebruikt?
Het is logisch dat dit uitgebreid op Fok! word besproken, het voorval begon immers bij Fok!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Precies, zijn eigen keuze, en anderen hebben verder weinig te maken met zijn persoonlijke leven, zeker niet op een openbaar forum.
Het is dan ook moreel twijfelachtig om iemand zijn persoonlijke leven zo te blijven bespreken.
Hij doet niets wat niet mag, en is 1 van de duizenden die hetzelfde doen, de discussie niet waard..
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Het_Hupt_zijn_vrouw het volgende:
Nou ik heb dus even met mijn man er over gepraat en hij zegt dat hij ze niet heeft geneukt. Ik geloof hem want mijn man is namelijk erg verlegen met vreemden en dat hij dat zou doen terwijl ik zwanger ben zou hij helemaal niet doen. Hij zat gewoon in de kroeg zegt hij.
Daar issie dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Het_Hupt_zijn_vrouw het volgende:
Nou ik heb dus even met mijn man er over gepraat en hij zegt dat hij ze niet heeft geneukt. Ik geloof hem want mijn man is namelijk erg verlegen met vreemden en dat hij dat zou doen terwijl ik zwanger ben zou hij helemaal niet doen. Hij zat gewoon in de kroeg zegt hij.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Het_Hupt_zijn_vrouw het volgende:
Ik kaap niets, het gaat over de reacties over Het_Hupt, zijn keuze, zijn actie, dat hoef je niet openbaar te blijven bespreken.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee je gaat dit topique niet kapen, en had jij geen ban?
RLY?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
BRRRRRRRRRRRRRRRREAKING NEWS !!!!!!
Het Hupt gesignaleerd op scholieren.com onder een andere usernaam !
Ook daar schijnt hij slachtoffers gemaakt te hebben ! Ditmaal GEEN 18+ !
Gaaaaaaastquote:Op woensdag 16 september 2009 11:30 schreef Maikuuul het volgende:
Iedereen vet in paniek op Fok!
Moet die meneer toch allemaal zelf weten, en iemand bannen omdat hij IRL vreemdgaatwtf
Bovendien zijn het mensen die (met uizondering van onze leugenachtioge Casanova) toch al hun hele persoonlijke leven tentoonstellen op dit forum. Dat is iets wat je sowieso niet moet doen op internet, en dit is hun 'straf'. Het gepeupel gaat nu eenmaal met dit soort verhalen aan de haal. Als je anoniem blijft, gebeurt je dit niet. Ik hoop dat het een les is voor sommige mensen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is logisch dat dit uitgebreid op Fok! word besproken, het voorval begon immers bij Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |