Dat kan ik ook wel eens overwegen, maar mijn hotmail is ook nog gekoppeld aan mijn msn. Geen zin om weer al die mensen toe te moeten voegen.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar heb ik een Gmail-account met een fictieve naam voor. En ik laat al m'n Gmail-accounts in één Gmail-account verschijnen en van daaruit kan ik ook als al die andere accounts mail beantwoorden/versturen.
Hmm, ja, da's klote.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel eens overwegen, maar mijn hotmail is ook nog gekoppeld aan mijn msn. Geen zin om weer al die mensen toe te moeten voegen.
Je kan Photoshoppen en je kent vast ook wel een handig figuur die dat ff werkend voor je wilt krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, met zo'n standaard template enzo. Maar... sommige dingen moeten dan net even wat anders en dan zit je daar. Met je fancy website.
Kun je nu eindelijk buzzers versturen?quote:Op woensdag 16 september 2009 02:34 schreef Biogarde het volgende:
Ik lees/las iets over MSN. Ik moest ineens updaten en de oude werkte niet meer![]()
En dat was een kekke homebrew versie.
Nu heb ik een Vista-look tyfusversie met allemaal fancy dingetjes.
Que?quote:Op woensdag 16 september 2009 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je nu eindelijk buzzers versturen?
Dan gaat het scherm trillen bij het contactpersoon waar je hem naar stuurt toch?quote:
je kan terecht in het centrale msn topicquote:Op woensdag 16 september 2009 02:34 schreef Biogarde het volgende:
Ik lees/las iets over MSN. Ik moest ineens updaten en de oude werkte niet meer![]()
En dat was een kekke homebrew versie.
Nu heb ik een Vista-look tyfusversie met allemaal fancy dingetjes.
quote:Op woensdag 16 september 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan terecht in het centrale msn topic
Nee, Adium is kut idd.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik gebruik lekker Adium.
Maar laten we het daar maar niet over hebben.
Dat is jouw mening en die heb ik maar te accepteren. Alleen stilletjes lach ik in mijn vuist.quote:
Maar je mist m'n garp.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die heb ik maar te accepteren. Alleen stilletjes lach ik in mijn vuist.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 02:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik gebruik lekker Adium.
Maar laten we het daar maar niet over hebben.
Laten we het er niet over hebben. Ik: Ja, want het is kut. DE GRAP, terwijl jij iets anders bedoeldequote:
Mnee.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laten we het er niet over hebben. Ik: Ja, want het is kut. DE GRAP, terwijl jij iets anders bedoelde![]()
![]()
Nee hè
quote:Op woensdag 16 september 2009 05:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde alleen maar 1 sigaretje roken en toen kwam ik meer dan 4 uur later helemaal dronken thuis. I'm 12, what is this?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |