Eet smakelijk.quote:Marokko vervolgt verbrekers vasten
Gepubliceerd: 15 september 2009 20:23 | Gewijzigd: 15 september 2009 20:23
Rabat, 15 sept. Zes jonge Marokkanen worden vervolgd wegens „poging tot het aanzetten tot het verbreken van de vasten in het openbaar” tijdens de ramadan, de islamitische vastenmaand die nu gaande is.
De beklaagden protesteerden met hun actie van zondag in Mohammedia, 80 kilometer ten zuiden van Rabat, tegen een wet die het niet-naleven van het vasten vasten straft, aldus een veiligheidsfunctionaris.
Het was voorzover bekend de eerste keer in Marokko dat een groep mensen in het openbaar het recht opeiste om tijdens de ramadan niet te vasten. De raad van islamitische rechtsgeleerden van Mohammedia heeft hen als „agitatoren” gebrandmerkt. (AFP)
Een soort van aflaat zeg maar???quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat voor gelul?
je mag best eten, als je later maar inhaalt/geld doneert (vertelde een collega toevallig van de week)
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat voor gelul?
je mag best eten, als je later maar inhaalt/geld doneert (vertelde een collega toevallig van de week)
quote:Voor zieken, zwangere vrouwen, vrouwen tijdens de menstruatie, soldaten in oorlogstijd, jonge kinderen, reizigers en alle anderen voor wie het vasten een bedreiging vormt voor de gezondheid of vertragend werkt op herstel van een ziekte, wordt een uitzondering gemaakt. Zij hoeven niet te vasten, hoewel het inhalen ervan voor wie dat mogelijk is wel wordt aangemoedigd.
quote:
Ik moet ook wel bekennen dat ik van die dagen heb dat als ik een ander zie eten dat ik dan trek krijg. Niet altijd, maar ik kan me voorstellen dat het tijdens de vastenmaand erger is.quote:U hebt gezocht op het woord ‘agitator’:
agi·ta·tor de; m,v -s, -toren volksmenner, politieke opruier
İ 2009 Van Dale Uitgevers
wallah, warum jai so phrat ovr muhammed !quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb honger.![]()
Maar ik mag 's nachts niet eten van mijn interne demon.
Nee hoor,quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat voor gelul?
dat zal best smaken na een G'tjequote:
Hoe houd je je levensmoed nog tussen al die vretende varkens hier in Nederland? I wonder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
Ook in Egypte zijn er vele mensen opgepakt voor het verstoren van de orde
Egypte als voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
wat een baby vergelijkingquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Egypte als voorbeeld nemen.
Zo worden er tijdens de Oktoberfeesten in München Marokkanen in het cachot gestopt die zich niet aan het bier en de braadworst willen wagen. Niet meedoen met de plaatselijke folklore? Boeten zal je, asociale pauper.
Ja want een fles alcohol staat binnenkort ook weer eens terecht wegens moordquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wat een baby vergelijking
Alcohol die als moordmachine vergelijken met de heilige maand Ramadan.
Heilig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
ahja, zit wel wat in natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor,
Niet provocerend, per ongeluk en als je spijt hebt dan pas kan je doneren of inhalen.
Maar niet express en provocerend
Hitler liet ook mensen oppakken wegens allerlei wissewasjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
Is het je al gelukt om b.v. iemands acne te genezen door je kont in z’n gezicht te drukken? Dat is wel het minste hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heilig.
Mijn aarshaar is heilig. Voor mij dan hè.
Nee van de ramadan zal je veel beter worden ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Is het je al gelukt om b.v. iemands acne te genezen door je kont in z’n gezicht te drukken? Dat is wel het minste hoor.
Zit dat in een tube?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Nee van de ramadan zal je veel beter worden ....
Suikerziekte is ook een moordmachine.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is een klein groepje dat het voor de rest verpestquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ja want een fles alcohol staat binnenkort ook weer eens terecht wegens moord
Als je eet tijdens ramadan ben je gelijk de orde aan het verstorenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
Slechte wet, en tegen de Koran ook nog. Je mag mensen niet dwingen in geloofszaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
geen dwang in het geloof, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Slechte wet, en tegen de Koran ook nog. Je mag mensen niet dwingen in geloofszaken.
Waarom is het een provocatie dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
geen dwang in het geloof, daar heb je gelijk in
maar eten in het openbaar is een provocatie in Marokko tijdens de ramadaan
Omdat ze daar allemaal vasten en een paar mensen die als moslimzijnde stiekem wat eten is niet goed voor de samenleving daar.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waarom is het een provocatie dan?
Nee, het is dwang het eten onmogelijk te maken door het als provocatie te bestempelen. Trouwens, ik stoor me helemaal niet aan mensen die niet vasten. Dat is hun keuze, moeten ze helemaal zelf weten. Mensen die er niet tegen kunnen hebben zelf een probleem, dat moeten ze niet afschuiven op mensen die helemaal niet willen vasten.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom of de buurman er slechter van word, of waarom de samenleving last zou hebben van iemand die een broodje nuttigt op straat. Het zal aan mij liggen, maar het is toch echt een individuele keuze die iemand maakt uit lichamelijke behoeften.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat ze daar allemaal vasten en een paar mensen die als moslimzijnde stiekem wat eten is niet goed voor de samenleving daar.
Eten prima, maar doe het niet in de openbaar.
Volgens de Islam mogen mensen die niet kunnen vasten niet eten in bijzijn van vastenden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, het is dwang het eten onmogelijk te maken door het als provocatie te bestempelen. Trouwens, ik stoor me helemaal niet aan mensen die niet vasten. Dat is hun keuze, moeten ze helemaal zelf weten. Mensen die er niet tegen kunnen hebben zelf een probleem, dat moeten ze niet afschuiven op mensen die helemaal niet willen vasten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet het in een bril van Nederland, kijk even in de Marokkaanse bril.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom of de buurman er slechter van word, of waarom de samenleving last zou hebben van iemand die een broodje nuttigt op straat. Het zal aan mij liggen, maar het is toch echt een individuele keuze die iemand maakt uit lichamelijke behoeften.
Als hij hier op bestraft is, dan betekend dat dat uit gebruiken namens een geloof, en interpretaties van andere gelovigen hij op de vingers getikt word. Dus eigenlijk bepalen gelovigen wat wel of niet wenselijk is, en in feite is het dus een dwang van Islam in het openbaar.
"Je mag doen wat je wilt, je mag beoefenen hoe je het wilt, zolang wij er maar niks van merken, niets van zien, niets van horen, en niets van doorhebben".
Daar komt de vrijheid op neer
Onzin, zo een regel is er helemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Volgens de Islam mogen mensen die niet kunnen vasten niet eten in bijzijn van vastenden.
In Marokko is de Sharia van kracht
Dus omdat de meerderheid liever geen eten ziet maken we het maar strafbaar?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet het in een bril van Nederland, kijk even in de Marokkaanse bril.
Je mag niet eten in de openbaar waar alle mensen aan het vasten zijn.
Waarom zou ik het door een Marokkaanse bril moeten zien, ik ben toch Nederlander? Ik keur het toch ook niet af, ik vind het een walgelijk idee dat dit gebeurd, maar ze moeten het zelf maar zien te redden daar met hun superieure waarden en normen. Daar heb ik niks over te zeggen, zolang ze het daar maar houden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet het in een bril van Nederland, kijk even in de Marokkaanse bril.
Je mag niet eten in de openbaar waar alle mensen aan het vasten zijn.
Het is zoals gebruikelijk een voorbeeld van mensen die religie tot een goedkoop excuus maken om onverdraaglijk te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus omdat de meerderheid liever geen eten ziet maken we het maar strafbaar?
Tjonge, zo zouden lelijke mensen en kussende homo's erg snel achter de tralies zitten in Nederland.
Ik zoek het morgen voor je op, de regel bestaat dergelijk welquote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Onzin, zo een regel is er helemaal niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
Je begrijpt toch wel dat het de hele situatie alleen maar sneuer maakt huh?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zoek het morgen voor je op, de regel bestaat dergelijk wel
Turkije is wat zo seculier maar begint nu meer Islamitisch te worden, complimenten aan Erdoganquote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Dan kunnen ze half Turkije ook oppakken.
Turkije is niet veranderd. Alleen de overheid. Naar schatting vast rond de 40% van de Turken niet tijdens de Ramadan.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Turkije is wat zo seculier maar begint nu meer Islamitisch te worden, complimenten aan Erdogan
Marokko kent een matige tot strenge Sharia wetgeving.
Dus je bent pro-sharia?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Turkije is wat zo seculier maar begint nu meer Islamitisch te worden, complimenten aan Erdogan
Marokko kent een matige tot strenge Sharia wetgeving.
Hehe, denk het ook wel. Had een paar weken terug een iftar georganiseerd, van de aanwezige Turken (3) was er geen een die vastte.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Dan kunnen ze half Turkije ook oppakken.
Oh neen. De Wilders put is opengetrokken.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef IHVK het volgende:
Dit is zeg maar net zo onzinnig als wat Wilders allemaal in Nederland wil doen. Als we het ergens mee moeten vergelijken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh neen. De Wilders put is opengetrokken.
In een topic waar Meki rondspookt, het wordt tijd om naar bed te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh neen. De Wilders put is opengetrokken.
Er is geen dwang in de Islam. Behalve als je er vanaf wilquote:Op woensdag 16 september 2009 06:41 schreef Gia het volgende:
Waarom zouden deze mensen er dan niet voor mogen kiezen om hun geloof af te vallen en gewoon te eten? Ben je dan gedwongen moslim te blijven voor de rest van je leven?
quote:
Ja maar die meisje is ook tegen islam en mag wel van grondwet en toch niet van allah zegt dat je geen hotpants mogen dragenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:41 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Joh, maak je eigenlijk nog eens zwart. In Marokko heerst er geen sharia. Allemaal mooie mocrodametjes met bikini hotpants aan en meerendeels draagt geen hoofddoek.. Dus ga geen onzindingen lullen. Of kom je nooit verder dan je berg in de Rif daar als je op vakantie bent?
whutquote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja maar die meisje is ook tegen islam en mag wel van grondwet en toch niet van allah zegt dat je geen hotpants mogen dragen
Misschien kwam je toevallig 1 meisje zo tegen of was je zo dronken dat je niks meer zagquote:Op woensdag 16 september 2009 09:41 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Joh, maak je eigenlijk nog eens zwart. In Marokko heerst er geen sharia. Allemaal mooie mocrodametjes met bikini hotpants aan en meerendeels draagt geen hoofddoek.. Dus ga geen onzindingen lullen. Of kom je nooit verder dan je berg in de Rif daar als je op vakantie bent?
Klopt het is slechts een ongeschreven regel om in islamitische landen tijdens de ramadan niet in het openbaar te eten/drinken/roken. Ongeveer vergelijkbaar met de westerse regel dat je niet van tafel af gaat als anderen nog niet uitgegeten zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Onzin, zo een regel is er helemaal niet.
Ongeschreven ja. Niet strafbaar dusquote:Op woensdag 16 september 2009 19:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt het is slechts een ongeschreven regel om in islamitische landen tijdens de ramadan niet in het openbaar te eten/drinken/roken. Ongeveer vergelijkbaar met de westerse regel dat je niet van tafel af gaat als anderen nog niet uitgegeten zijn.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef RobbieRivera het volgende:
Een islamitische maag dat knort is nooit grappig
Wat?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Chain_Reaction het volgende:
[ afbeelding ]
Ondankbare flikkers..
Trouwens, moeten we ons nu ook al druk maken om wat er in Marokko gebeurt? We hebben onze handen al vol aan ons eigen land, waar ook alles mis gaat.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een slapende wet, vergelijkbaar met ons artikel 147 Sr. Het OM vervolgd weliswaar, maar de kans is vrij klein dat ze daadwerkelijk een gevangenisstraf of iets dergelijks krijgen. Een beetje het zoeken naar een naald in een hooiberg om een land zwart te maken als je het mij vraagt.
We maken ons druk om allerlei landen, dus ook Marokko. Echter houdt als men zich zodanig druk wil maken om andere landen, doe dat dan om serieuze zaken en niet zulke pietlullige niets zeggende strafzaken. Dit is niets meer dan een proefproces.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trouwens, moeten we ons nu ook al druk maken om wat er in Marokko gebeurt? We hebben onze handen al vol aan ons eigen land, waar ook alles mis gaat.
Grinnik giechelquote:Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, de tweede moslimstaat naast de UK.
Hoe kun je per ongeluk etenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor,
Niet provocerend, per ongeluk en als je spijt hebt dan pas kan je doneren of inhalen.
Maar niet express en provocerend
Ja, dat begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoe kun je per ongeluk eten
Als je stiekem naar een hamburger staat te kijken. En er komt een medemoslim aan. Waar laat je dat ding dan zo snel? Juist ja.quote:
O ja, natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als je stiekem naar een hamburger staat te kijken. En er komt een medemoslim aan. Waar laat je dat ding dan zo snel? Juist ja.
Happen naar de vliegen?quote:
Struikelen en dan met je muil recht in een bord spaghetti vallen of zo, ik heb dat ooit iemand eens zien doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dus zo denkbeeldig is het nietquote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Struikelen en dan met je muil recht in een bord spaghetti vallen of zo, ik heb dat ooit iemand eens zien doen.Trouwens, als je in het publiek zit bij Paul de Leeuw moet je ook niet raar staan kijken als je ineens een taart in je gezicht gegooid krijgt vanaf het podium. Dat zijn al twee voorbeelden van "per ongeluk" eten.
Kan prima hoor. Vooral voor jongeren (tieners).quote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
de helft ?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een slapende wet, vergelijkbaar met ons artikel 147 Sr. Het OM vervolgd weliswaar, maar de kans is vrij klein dat ze daadwerkelijk een gevangenisstraf of iets dergelijks krijgen, anders moeten ze de helft van de inwoners van Marokko vervolgen. Een beetje het zoeken naar een naald in een hooiberg om een land zwart te maken als je het mij vraagt.
Oke, jai al autkierieng hep?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
de helft ?
Marokko is geen Turkije
Kijk die turken doen tenminste niet alsof,denk dat van die 'vastende' marokkanen de helft het voor de buren en andere mensen doet omdat ze anders als ongelovigen worden bestempeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
de helft ?
Marokko is geen Turkije
Wilders zou het geweldig doen als koning van Marokko, denk ik zo. Zoveel verschil zit er niet tussen beide heren.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef IHVK het volgende:
Dit is zeg maar net zo onzinnig als wat Wilders allemaal in Nederland wil doen. Als we het ergens mee moeten vergelijken.
Oh, wensen ze allemaal een graf toe aan de mensen die met de ramadan mee doen? Waarom ben jij dan de enige hier?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef richard. het volgende:
Waarom?
Omdat ik zeg wat veel nederlanders denken?
Liep jij stage onder de nazi's toen die tijd met Hitler ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef richard. het volgende:
Er zijn veel buitenlanders die in hun eigen land aan de ramadan deden maar hier zoiets hebben van:
het hoeft niet en als ik er eens over nadenk; het gaat nergens over.
Hulde voor buitenlanders die zo denken.
Mensen die ramadan vieren zijn volgestampt met onzin praatjes door hun ouders die
zijn volgestampt met praatjes door hun ouders die zijn..
..daarom is het gewoon 100% onzin
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als daar een goede reden voor is, dan is het toegestaan om wel te eten tijdens Ramadan.
[..]
Ik neem even de auto mee, want ik heb zin in een patatje.quote:Voor zieken, zwangere vrouwen, vrouwen tijdens de menstruatie, soldaten in oorlogstijd, jonge kinderen, reizigers en alle anderen voor wie het vasten een bedreiging vormt voor de gezondheid of vertragend werkt op herstel van een ziekte, wordt een uitzondering gemaakt.
[/mierenneuker-mode]quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Liep jij stage onder de nazi's toen dieder tijd met Hitler ?
Jou racistische geblaat komt veel overeen stemming daarmee
Wat een tering racist ben je toch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:34 schreef richard. het volgende:
Kunnen ze volgend jaar geen ramadan bedenken waarbij je ook 's avonds niet mag eten?!?!?!???
Dan is het meteen de laatste ramadan![]()
Houden we nog eens wat belastinggeld over? Of denk ik nu te simpel, mwoa.. zit wel een kern
van waarheid in
Overigens is dit onzin, als jij alleen maar mensen met bepaalde uiterlijke kenmerken/afkomst schaart onder de term "moslim", kan je net zo goed racistisch bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:56 schreef richard. het volgende:
Feit: een racist heeft een hekel aan getinte/zwarte mensen.
Ook nog ontkennen.,quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:56 schreef richard. het volgende:
Feit: een racist heeft een hekel aan getinte/zwarte mensen.
Ik heb geen hekel aan zwarte mensen, totaal niet, waarom zou ik?
Dus ik ben geen racist.
Ik heb alleen een stronthekel aan moslims en dat is niet voor niets, lees je de krant wel eens?
Je bedoelt anti-theïsme?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook nog ontkennen.,
Racisten ontkennen altijd dat ze geen racistisch zijn
gevangen vragen ook zich af wat ze in de cel doen, ze hebben niks gedaan en ze zitten in de cel.
Jij en jou soort mensen o.a nazi's en neo nazi's hun harten zijn vervult met kwaad en haat en zitten op een lijn met met jou soort helden hitler en alle massamoordenaars die ermaar bestaan
Oh gut.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:00 schreef Meki het volgende:
Wen er maar met moslims
de Islam en de moslims zullen voor altijd bestaan tot de dag des oordeels
noteer alvast in je agenda richard.. noteer de dag wanneer jij zal ontkennen dat je deze uitspraken hebt gedaan.. maar dan is te laat vrees ik voor je
Heb je ook een bron voor deze onzinquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:00 schreef Meki het volgende:
Wen er maar met moslims
noteer alvast in je agenda richard.. noteer de dag wanneer jij zal ontkennen dat je deze uitspraken hebt gedaan.. maar dan is te laat vrees ik voor je
Niet als je eigenlijk praat over Marokkanen en Turken, maar om geen racist genoemd te worden maar het woord moslim gebruikt. Dan ben je net zo goed racistisch bezig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:00 schreef cerror het volgende:
Want racisme gaat over ras e.d. en geloof is iets anders.
Jij bent ook een vriend van Richardquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh gut.Wat ben ik bang.
Doe eens realistisch achterlijke shariamalloot.
Een vriend van Richard? Ik ken die hele lul niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent ook een vriend van Richard
ik spreek richard daarop aan niet jou.
Ach, geband word je toch wel, kan je net zo goed doorgaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:06 schreef richard. het volgende:
Ik heb geen hekel aan getinte/zwarte mensen, zo dom ben ik niet.
Ik zie het liefst dat er over 10 jaar geen mens op deze wereld is die zichzelf nog moslim noemt.
En dat is niet voor niets!!!!!
Lees de krant maar eens, staat er vandaag geen opmerkelijk bericht in waarvan je denkt;
tja, die kanker moslims ook.. dan is het morgen wel.
Ik heb nooit gezegd dat Nederland een islamland gaat worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Een vriend van Richard? Ik ken die hele lul niet.
Ik heb het over jouw uitspraken haatbaard.
Nederland zal nooit een moslimland worden, nimmer.
Even voor de duidelijkheid: Ik ben geen wilders stemmer en ik ben wel een racist. Oef. Zei ik wel?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Nederland een islamland gaat worden.
Ik reageer op de racistische posts van richard.
Ik een haatbaard ? waarom ?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:00 schreef Meki het volgende:
Wen er maar met moslims
Is dat gelijk haatbaard ?quote:
De toorn des gods.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Is dat gelijk haatbaard ?
Ik reageer op Richard met als doel, dat hij gaat nadenken en zijn racistische activiteiten gaat afzweren.
racisme afzweren en jij noemt dat haat...
Welke racist bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie racisten zoals jij liever doodgaan ?
Hij heeft het over mensen die erg hard tegen gelovigen zijn, niet over mensen die tegen een bepaalt ras zijn.quote:
Racisme gaat over ras, geloof heeft er geen fuck mee te maken.quote:
lol, wut?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan ga je actief hard discussiëren over geloof. Right.
Discussiëren over geloof is nutteloos.
Discussiëren over geloof is nutteloos.quote:
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Discussiëren over geloof is nutteloos.
JUIST!quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
niet over mensen die tegen een bepaalt ras zijn.
Watan, denk jij iemand anders kunnen over te halen anders te geloven?quote:
Discussiëren over discussies over geloof is nutteloos.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Watan, denk jij iemand anders kunnen over te halen anders te geloven?
Gelukkig steunt hij geen racisten, daar word de wereld niet beter van.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer steun jij racisten ?
en dan nog ontkennen erbij nog ?
Nogmaals kennen jullie elkaar ?
..............quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:28 schreef richard. het volgende:
[..]
JUIST!
En ik ben niet tegen gelovigen hoor.
Ik geloof zelf, maar dan in het enigste juiste.
Ja, het is nogal moeilijk om moslims in hun waarde te laten want ze zijn niks waard.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:42 schreef Santello het volgende:
Waarom andere geloven bashen als je het zelf niet weet?
Is het nou zo moeilijk om andere mensen in hun waarden te laten, ook al zit je achter een monitor??
okquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef richard. het volgende:
[..]
Gelukkig steunt hij geen racisten, daar word de wereld niet beter van.
En ik ken hem niet,
hij wil alleen duidelijk maken dat als je een hekel aan moslims hebt dat je
dan GEEN racist bent, maarja dat wil jij niet inzien..
Het is ook geen mening ofzo maar meer een feit dat je racist bent als je een bepaald ras hekelt..
En dat doe ik absoluut niet.
Vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:56 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Richard, maar niet huilie doen als de politie morgen bij je op de stoep staat.
Ja, dat gaat te ver ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Zienswijze het volgende:
Richard ik snap best dat je het niet zo op de islam hebt, maar 1,5 miljard mensen de dood toewensen gaat heel wat te ver toch?
Misschien een uurtje schoffelen over een jaar of 3 als er al sprake is van een overtreding want het wensen van iets is gelukkig nog niet bij de wet verboden al zouden reli-idioten heel veel willen verbieden in westerse landen.quote:
Je denkt niet altijd na bij wat je eet of drinkt. Bijvoorbeeld als je een lezing houdt en er staat een glas water voor je. Voor je weet wat je doet neem je een slok.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Welke onverlaat zet dat glas water daar dan ook neer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je denkt niet altijd na bij wat je eet of drinkt. Bijvoorbeeld als je een lezing houdt en er staat een glas water voor je. Voor je weet wat je doet neem je een slok.
Iemand die gewend is dat er altijd een glas met water staat voor de spreker en vergeten was of niet wist dat het niet moest deze keer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welke onverlaat zet dat glas water daar dan ook neer?
Wat ben jij vaak toch bloedserieus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Iemand die gewend is dat er altijd een glas met water staat voor de spreker en vergeten was of niet wist dat het niet moest deze keer.
Komop zeg. Daar moet je wel tegen kunnen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1818875
Gesubsidieerd Nederlanders, de betalers van hun uitkering, bestempelen als gierig en erger.
Wat is het verschil tussen een Nederlander en een vibrator ?
Het verschil is dat een Nederlander een echte LUL is !
Waarom trouwen blondjes nooit met Nederlanders ?
Zo dom zijn blondjes nu ook weer niet !
Wat is een Nederlander die overhoop is geschoten?
gatenkaas
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ben jij vaak toch bloedserieus.
Aid Mubarak, vriend.
Dank u heer Ringo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
En ook u een heel gelukkige dag, natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Goeie kick, zijn ze blij mee tegenwoordig.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:53 schreef gojim het volgende:
aanpassen of oprotten.
Christenhonden horen dan ook niet thuis in Marokko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |