Hitler liet ook mensen oppakken wegens allerlei wissewasjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
Ook in Egypte zijn er vele mensen opgepakt voor het verstoren van de orde
Is het je al gelukt om b.v. iemands acne te genezen door je kont in z’n gezicht te drukken? Dat is wel het minste hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heilig.
Mijn aarshaar is heilig. Voor mij dan hè.
Nee van de ramadan zal je veel beter worden ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Is het je al gelukt om b.v. iemands acne te genezen door je kont in z’n gezicht te drukken? Dat is wel het minste hoor.
Zit dat in een tube?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Nee van de ramadan zal je veel beter worden ....
Suikerziekte is ook een moordmachine.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wat een baby vergelijking
Alcohol die als moordmachine vergelijken met de heilige maand Ramadan.
Het is een klein groepje dat het voor de rest verpestquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ja want een fles alcohol staat binnenkort ook weer eens terecht wegens moord
Als je eet tijdens ramadan ben je gelijk de orde aan het verstorenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
Slechte wet, en tegen de Koran ook nog. Je mag mensen niet dwingen in geloofszaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Meki het volgende:
Goede wet van Marokko
geen dwang in het geloof, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Slechte wet, en tegen de Koran ook nog. Je mag mensen niet dwingen in geloofszaken.
Waarom is het een provocatie dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
geen dwang in het geloof, daar heb je gelijk in
maar eten in het openbaar is een provocatie in Marokko tijdens de ramadaan
Omdat ze daar allemaal vasten en een paar mensen die als moslimzijnde stiekem wat eten is niet goed voor de samenleving daar.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waarom is het een provocatie dan?
Nee, het is dwang het eten onmogelijk te maken door het als provocatie te bestempelen. Trouwens, ik stoor me helemaal niet aan mensen die niet vasten. Dat is hun keuze, moeten ze helemaal zelf weten. Mensen die er niet tegen kunnen hebben zelf een probleem, dat moeten ze niet afschuiven op mensen die helemaal niet willen vasten.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom of de buurman er slechter van word, of waarom de samenleving last zou hebben van iemand die een broodje nuttigt op straat. Het zal aan mij liggen, maar het is toch echt een individuele keuze die iemand maakt uit lichamelijke behoeften.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat ze daar allemaal vasten en een paar mensen die als moslimzijnde stiekem wat eten is niet goed voor de samenleving daar.
Eten prima, maar doe het niet in de openbaar.
Volgens de Islam mogen mensen die niet kunnen vasten niet eten in bijzijn van vastenden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, het is dwang het eten onmogelijk te maken door het als provocatie te bestempelen. Trouwens, ik stoor me helemaal niet aan mensen die niet vasten. Dat is hun keuze, moeten ze helemaal zelf weten. Mensen die er niet tegen kunnen hebben zelf een probleem, dat moeten ze niet afschuiven op mensen die helemaal niet willen vasten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet het in een bril van Nederland, kijk even in de Marokkaanse bril.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom of de buurman er slechter van word, of waarom de samenleving last zou hebben van iemand die een broodje nuttigt op straat. Het zal aan mij liggen, maar het is toch echt een individuele keuze die iemand maakt uit lichamelijke behoeften.
Als hij hier op bestraft is, dan betekend dat dat uit gebruiken namens een geloof, en interpretaties van andere gelovigen hij op de vingers getikt word. Dus eigenlijk bepalen gelovigen wat wel of niet wenselijk is, en in feite is het dus een dwang van Islam in het openbaar.
"Je mag doen wat je wilt, je mag beoefenen hoe je het wilt, zolang wij er maar niks van merken, niets van zien, niets van horen, en niets van doorhebben".
Daar komt de vrijheid op neer
Onzin, zo een regel is er helemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Volgens de Islam mogen mensen die niet kunnen vasten niet eten in bijzijn van vastenden.
In Marokko is de Sharia van kracht
Dus omdat de meerderheid liever geen eten ziet maken we het maar strafbaar?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet het in een bril van Nederland, kijk even in de Marokkaanse bril.
Je mag niet eten in de openbaar waar alle mensen aan het vasten zijn.
Waarom zou ik het door een Marokkaanse bril moeten zien, ik ben toch Nederlander? Ik keur het toch ook niet af, ik vind het een walgelijk idee dat dit gebeurd, maar ze moeten het zelf maar zien te redden daar met hun superieure waarden en normen. Daar heb ik niks over te zeggen, zolang ze het daar maar houden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet het in een bril van Nederland, kijk even in de Marokkaanse bril.
Je mag niet eten in de openbaar waar alle mensen aan het vasten zijn.
Het is zoals gebruikelijk een voorbeeld van mensen die religie tot een goedkoop excuus maken om onverdraaglijk te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus omdat de meerderheid liever geen eten ziet maken we het maar strafbaar?
Tjonge, zo zouden lelijke mensen en kussende homo's erg snel achter de tralies zitten in Nederland.
Ik zoek het morgen voor je op, de regel bestaat dergelijk welquote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Onzin, zo een regel is er helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |