Is halverwege van naam veranderd: http://en.wikipedia.org/wiki/Two_Guys_and_a_Girlquote:
Het was een computergevecht idd... Ze hebben alle mogelijke scenarios opgenomen en toen een computer het rekenwerk laten doen....quote:Op woensdag 16 september 2009 14:51 schreef Mark het volgende:
Rocky toen al gestopt was, maw geen echte match?
wist ik niet, sorry. maar wat nu op veronica nog op tv is heet nog 'two guys a girl and a pizza place'quote:Op woensdag 16 september 2009 14:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is halverwege van naam veranderd: http://en.wikipedia.org/wiki/Two_Guys_and_a_Girl
Tsja, jij mag beslissen..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wist ik niet, sorry. maar wat nu op veronica nog op tv is heet nog 'two guys a girl and a pizza place'
Takkiequote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Mark het volgende:
Hoe heet het hondje van Jip en Janneke?
mr_anonimous +1quote:
tombolafan +1quote:
reintjequote:Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef tombolafan het volgende:
een vrouwtjesvos heet een moervos, en een mannetjesvos?
mais ouiquote:
Jazekerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Grunberg?
Helemaal niks had ik ook goed gerekend!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Mark het volgende:
Ah, de broncode! Was zijn naam vergeten
Nieuw concept om beelden te comprimeren
Dat was inderdaad mijn volgende opmerking: heeft hij wel iets uitgevonden?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal niks had ik ook goed gerekend!![]()
Mark +1
Niet dat iemand na hem ooit heeft kunnen ontdekken....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn volgende opmerking: heeft hij wel iets uitgevonden?
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Malta?
Ja. Een dunne maar toch stevige matras die opgevouwen kan worden en opgeborgen als je klein behuisd bent.quote:
Dat is meer een westers principe. Slaapbank oid.quote:
Oh grappig, ik dacht dat het complete bed zo heettequote:Ja. Een dunne maar toch stevige matras die opgevouwen kan worden en opgeborgen als je klein behuisd bent.
wist wel wat het was, nooit geweten dat het uit japan kwam, ik dacht uit zweden (ikeaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is meer een westers principe. Slaapbank oid.
Japanners sliepen niet in een ledikant. Ze sliepen slechts op een Futon op de vloer die ook zacht was door tatami.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh grappig, ik dacht dat het complete bed zo heette
check, weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 september 2009 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Japanners sliepen niet in een ledikant. Ze sliepen slechts op een Futon op de vloer die ook zacht was door tatami.
JJ Cale?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef PierreTT het volgende:
Wie?is a Grammy Award-winning American singer-songwriter and musician best known for writing two songs that Eric Clapton made famous, "After Midnight" and "Cocaine", as well as the Lynyrd Skynyrd hits "Call Me the Breeze" and " I Got the Same Old Blues".
is one of the originators of the Tulsa Sound, a very loose genre drawing on blues, rockabilly, country, and jazz influences.
personal style has often been described as "laid back", and is characterized by shuffle rhythms, simple chord changes, understated vocals, and clever, incisive lyrics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |