CM +1quote:
tomtomaat +1quote:
quote:
PHquote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef ChopperMick het volgende:
met welke twee letters beginnen de registraties van luchtvaartuigen in Nederland?
Daar was hij ook wel bij de oprichting betrokken geloof ik maar daar is hij weggegaan om een eigen partij op te richten.quote:
Skittelman +1quote:Op woensdag 16 september 2009 13:39 schreef skittelman het volgende:
daarna werd het de kadima gelofo ik
Frans Bauer?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef skittelman het volgende:
Welke hollandse zanger beweerde onlangs een relatie te hebben met zijn dochter?
hij liep volgens mij met haar over een rode loper en zei: dit is mijn grote liefde oid. Dus de hele pers foto's maken en publiceren dat hij een nieuwe vriendin had...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef ChopperMick het volgende:
elke vader heeft overigens toch een relatie met zijn kind (ouder-kind relatie)?
Ik zie die randdebiel er nog voor aan dat ie het meent......quote:Op woensdag 16 september 2009 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij liep volgens mij met haar over een rode loper en zei: dit is mijn grote liefde oid. Dus de hele pers foto's maken en publiceren dat hij een nieuwe vriendin had...
als het een beetje goed zit dan zal elke vader dat over zijn dochter zeggen hoor, dat het zijn grote liefde is... dus hij zal het inderdaad wel menen...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie die randdebiel er nog voor aan dat ie het meent......
Dries is raar en eng kereltje vind ik......quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als het een beetje goed zit dan zal elke vader dat over zijn dochter zeggen hoor, dat het zijn grote liefde is... dus hij zal het inderdaad wel menen...
oh, dat vind ik ook hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dries is raar en eng kereltje vind ik......
Oh gelukkig maar.... begon me al zorgen om je te maken....quote:
Stand deel 1731:quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
dries roelvink
Maar dat moest van god zei hij. Hij had er ook alle begrip voor dat zijn dochters gezien hun achternaam hem aan het kruis wilde nagelen....quote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef Mark het volgende:
Bij Gert Timmerman was het juist andersom.....
quote:
nog iets erbij...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:39 schreef De_Hertog het volgende:
Two guys and a girl
quote:Monk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |