Nee hoor, ik heb echt het gezicht van een engelquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef plakkert- het volgende:
Misschien heb je gewoon een gezicht dat dergelijk gedrag oproept?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef plakkert- het volgende:
Misschien heb je gewoon een gezicht dat dergelijk gedrag oproept?
hahaha, ik moest echt lachenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef WcPot het volgende:
Toevallig geen motoragent dat zijn de ergste. Wat een patsertjes zijn dat. Alleen al hoe ze op de motor zitten van zie mij eens macho zijn.
Laat ik dat nu helemaal niet met je eens zijn, en hoe moet ik dat weten trouwens? Het stond niet op een bordje dat om zn nek hing of zo..... Of is dat iets dat ik gemist heb bij verkeersles of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Shivo het volgende:
De verantwoordelijkheid van die agent is zorgen dat het verkeer niet die straat in rijdt, niet om vragen van voorbijgangers te beantwoorden.
Ja opvolgen wat de agent je opdraagt. Schavuit.quote:Op quote]
[b]Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Laat ik dat nu helemaal niet met je eens zijn, en hoe moet ik dat weten trouwens? Het stond niet op een bordje dat om zn nek hing of zo..... Of is dat iets dat ik gemist heb bij verkeersles of zo?
Ik doe financieel werk, ik laat er wel even een editor naar kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarschijnlijk zaten jullie op dezelfde school, hij geen manieren en jij geen interpunctie.
Wat is dit voor kutsmoes?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik doe financieel werk, ik laat er wel even een editor naar kijken
Daarom woon ik ook hier en niet daarquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Bob-B het volgende:
Jammer dat hij je niet met pepperspray kennis heeft laten maken vuillak. Beetje bijdehand gaan doen, gewoon luisteren, in de VS had je al geboeid met je schedel op het asfalt gelegen.
Ja en hier moet je gewoon opvolgen en doorrijden, niet vragen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook hier en niet daar
TS wil zeggen dat ie zo succesvol is dat ie mensen kan inhuren die z'n spelling nakijken en alineas in z'n stukken aanbrengen.quote:
Ik schat in dat je qua omstandigheden best eens gelijk kan hebben ivm die hulpdiensten. Het zou voor zo'n agent idd toeschietelijker zijn geweest om dat gewoon even aan te geven. Het was idd mijn punt dat tot een bepaald moment iedereen er wel langs kon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef sexymofo het volgende:
Ik ben het deels wel met TS eens, als iedereen die kant nog op kon en opeens kan TS het niet meer is het imo niet heel raar even een vraag te stellen.
De agent hoeft enkel iets te zeggen als de hulpdiensten hebben iets meer ruimte nodig en daarom is de hele weg nu afgezet en TS was blij.
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat het iets van die aard was (en zo niet wist TS dit niet) en dan was er mits TS een beetje normaal is geen probleem.
Sorry hoor, maar ik ben niet als lemming geboren maar als zelfdenkend persoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef defabiman het volgende:
TS moet niet zeiken en gewoon achter de rest aanrijden, ze sluiten het niet voor hun lol af. Dus volgende keer gewoon je bek houden en het verkeer lekker door laten stromen.
Volgens mij schat jij je eigen belangrijkheid iets te hoog in. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar dat is zijn verantwoordelijkheid is niet het beantwoorden van vragen van lastige voorbijgangers die vinden dat ze overal van op de hoogte moeten worden gesteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Laat ik dat nu helemaal niet met je eens zijn, en hoe moet ik dat weten trouwens? Het stond niet op een bordje dat om zn nek hing of zo..... Of is dat iets dat ik gemist heb bij verkeersles of zo?
En dan doe je 'financieel' werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
TS wil zeggen dat ie zo succesvol is dat ie mensen kan inhuren die z'n spelling nakijken en alineas in z'n stukken aanbrengen.
Maar wel terechte klacht, als je vriendelijk iets vraagt moet je gewoon op 'n normale manier antwoord krijgen.
In dit geval is dat natuurlijk onzin, of ga je ook gewoon 150 rijden als er 100 op een bord staat? Die agent staat daar niet voor zijn lol en als je je theorieexamen hebt gedaan (dat moet wel als je je rijbewijs hebt) dan weet je dat je aanwijzingen van een verkeersagent gewoon moet volgen, net als dat je een verkeersbord volgt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben niet als lemming geboren maar als zelfdenkend persoon.
En dat weet jij omdat? Je zit zelf bij de politie of zo? Het is niet algemeen bekend of zo wat de verantwoordelijkheden van zo'n agent zijn voorzover ik weet. Heeft niets te maken met hoe belangrijk ik mezelf vind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens mij schat jij je eigen belangrijkheid iets te hoog in. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar dat is zijn verantwoordelijkheid is niet het beantwoorden van vragen van lastige voorbijgangers die vinden dat ze overal van op de hoogte moeten worden gesteld.
Er stond niet bij dat het verboden is vragen te stellen aan verkeersagenten, of heb ik dat even gemist tijdens de les?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit geval is dat natuurlijk onzin, of ga je ook gewoon 150 rijden als er 100 op een bord staat? Die agent staat daar niet voor zijn lol en als je je theorieexamen hebt gedaan (dat moet wel als je je rijbewijs hebt) dan weet je dat je aanwijzingen van een verkeersagent gewoon moet volgen, net als dat je een verkeersbord volgt.
Soms nog niet eens zo'n gekke vraag wanneer je soms eigenlijk gewoon zou kunnen rijdenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vind het eigenlijk hetzelfde als vragen aan een verkeerslicht waarom ie op rood staat....
Stel je die vraag ook altijd aan een verkeersbord? Waarom mag je hier maar 100?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het verboden is vragen te stellen aan verkeersagenten, of heb ik dat even gemist tijdens de les?
poitie en belasting word gehaat...Zolang de politie in NL watjes zijn en wel "stoer" doet tegen blanke jochies van 12 maar niet in een kansenwijk durft te stoppen als ze weer een steen naar de auto krijgen en op nummer 1 staan in europa qua boetes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alhoewel op het gedrag van sommige agenten zeker wat aan te merken is, vind ik het gedrag van een groot deel van de bevolking t.o.v. agenten helemaal schandalig. Die mensen doen alleen maar hun werk (niet altijd even goed helaas), maar omdat er belasting betaald wordt is het geaccepteerd dat de politie de nationale pispaal is?
Nee, 140. Dan krijg je hooguit een Mulderboetequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit geval is dat natuurlijk onzin, of ga je ook gewoon 150 rijden als er 100 op een bord staat?
Nee, want een verkeersbord kan niet antwoorden. Maar ik stel wel regelmatig mijn vraagtekens bij limieten, ja. En als ik het niet snap, ga ik het uitzoeken. Dus ik snap TS wel als hij even wil weten wáárom iets zo is. Dat noemen ze 'het vermogen om te denken'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je die vraag ook altijd aan een verkeersbord? Waarom mag je hier maar 100?
Nou alleen nog leren op welke momenten dat wel, en niet gepast is. Dat heet volwassen worden. Beschouw dit maar als een leermoment.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, 140. Dan krijg je hooguit een Mulderboete
[..]
Nee, want een verkeersbord kan niet antwoorden. Maar ik stel wel regelmatig mijn vraagtekens bij limieten, ja. En als ik het niet snap, ga ik het uitzoeken. Dus ik snap TS wel als hij even wil weten wáárom iets zo is. Dat noemen ze 'het vermogen om te denken'.
Leuk, zo'n misplaatst belerend toontje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nou alleen nog leren op welke momenten dat wel, en niet gepast is. Dat heet volwassen worden. Beschouw dit maar als een leermoment.
Leuk dat jij het achter de andere schapen aanlopen als volwassen worden beschouwtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nou alleen nog leren op welke momenten dat wel, en niet gepast is. Dat heet volwassen worden. Beschouw dit maar als een leermoment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |