ik had er nooit uitlaat pijpjes inzitten, en had me uitlaat vanbinne helemaal leeggehaaldquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:32 schreef Go0s het volgende:
Hehe, thnx heren!
Afgelopen donderdag heb ik weer wat pret spul opgehaald.
- Wieladapters (4x130 > 5x130, 25mm dik) om de 8J velgen op de achteras te krijgen.
- Dikkere stabilisator stang voor verlaagde voorassen, incl polyuretaan bussen.
- RVS kachelpot vervangen + uitlaatpijpjes zonder demping (= meer geluid!)
Ik hoop morgen wat te kunnen gaan schroeven, eerst de garage even her-indelen
Je hebt toch ook 2 liter VW bussen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:50 schreef Go0s het volgende:
Is mogelijk ja.
Overigens, qua motor staat er ook iets anders op de planning. Voor de pk-geilende-fokkers onder onders; het zal iets tussen de 100 en 110pk liggen
Dan kun je misschien beter voor zo'n motor gaan uit een bus en je hebt gelijk, dat was dan 1600 cc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Go0s het volgende:
Fabriek af zijn er, bij mijne weten, geen 2L bussen geleverd (geen luchtgekoelde iig, wel waterboxers). Het draaiende gedeelte bij een bus is hetzelfde (carter, krukas etc). 2L cilinders kun je gewoon kopen en op je kever motor zetten, alleen dien je de rest ook wel aan te passen zoals een zwaardere krukas, cilinderkoppen, carburateurs, uitlaat en ga maar door
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:50 schreef Go0s het volgende:
Is mogelijk ja.
Overigens, qua motor staat er ook iets anders op de planning. Voor de pk-geilende-fokkers onder onders; het zal iets tussen de 100 en 110pk liggen
heey ik heb een 2.0 luchtgekoelde t3 busquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Go0s het volgende:
Fabriek af zijn er, bij mijne weten, geen 2L bussen geleverd (geen luchtgekoelde iig, wel waterboxers). Het draaiende gedeelte bij een bus is hetzelfde (carter, krukas etc). 2L cilinders kun je gewoon kopen en op je kever motor zetten, alleen dien je de rest ook wel aan te passen zoals een zwaardere krukas, cilinderkoppen, carburateurs, uitlaat en ga maar door
2.0 geeft orgineel 70pkquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef Colnago het volgende:
[..]
Je hebt toch ook 2 liter VW bussen?
Is dat wat voor je kever of heb je er al 1 (100/110 pk)?
met wat slijpen welquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:34 schreef Colnago het volgende:
Kan er een motor van zo'n VW bus in eigenlijk?
Hier moet je zijn: Stratenmakers Ferrari's #21; Live From Turkey! Tofas Powerrquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon geen betere pics van de velgen vinden, maar deze velgen vind ik pas uber![]()
Zo'n soort, maar dan een stuk kleiner:
[ afbeelding ]
Ik vind die gechopte Kever dus alles behalve lelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hier moet je zijn: Stratenmakers Ferrari's #21; Live From Turkey! Tofas Powerr
dan zie je mij daar misschien ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef Go0s het volgende:
De nieuwe g00dies;
1835cc met +/- 100Pk
[ afbeelding ]
De dubbele 40mm Webers;
[ afbeelding ]
RVS uitlaat;
[ afbeelding ]
Oliekoeler;
[ afbeelding ]
Themostaat en oliefilter;
[ afbeelding ]
Oliedruk sensor en meter;
[ afbeelding ]
Deze staan ook al een tijdje; de 924 stoelen. De bestuurdersstoel staat er al in.
[ afbeelding ]
En binnenkort hier te bezichtigen;
[ afbeelding ]
Nu al een maandje niks meer aan de auto gedaan. Motorblok hangt erin, uitlaat zit eronder. Verlaagde spindels voor de vooras heb ik ook klaar liggen.
Een kniesoor die daar op let.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:05 schreef Repeat het volgende:
Als oplettende man mis ik iets op je foto's
Ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 23:05 schreef Repeat het volgende:
Als oplettende man mis ik iets op je foto's
ik hebm het niet gehaald geen passend vervoer gevondenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Go0s het volgende:
Vorig weekend met de kever naar Airtime in Tilburg gebracht. Erg leuke meeting!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de oplettende man/vrouw; de oliekoeler heeft z'n plek gekregen. Is nog niet af, want ik wil de kentekenplaat er deels voor hangen zodat ie minder opvalt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:16 schreef i10TD het volgende:
zag tijdens zandvoort een mooie voorbij sjeezen:
[ afbeelding ]
ding ging best hard of nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef T42 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://sanderliset.hyves.nl/
komen van hyves dus neejquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef mighty_myte het volgende:
lekker blondje!
heb je die 2e foto ook groter?
ruim 700kgquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wat snel gaat die nu dan naar de 100kmph? Geen idee wat een kever weegt, en zag dat der een 100hp blok in ligt.
in een kever is 80kmh voor het gevoel al 180kmhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:22 schreef mighty_myte het volgende:
Hard rijden is fijn als je een zware stabiele wagen hebt vind ik.
Wel heerlijk al die nieuwe onderdelen bij elkaar. Volgens mij waan je je regelmatig als kind met sinterklaas, of niet?
Tot op zekere hoogte wel, alleen moet ik nu ook zelf betalenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:22 schreef mighty_myte het volgende:
Hard rijden is fijn als je een zware stabiele wagen hebt vind ik.
Wel heerlijk al die nieuwe onderdelen bij elkaar. Volgens mij waan je je regelmatig als kind met sinterklaas, of niet?
nice die doet 1:18/1:20quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:18 schreef Go0s het volgende:
Kleine aanwinst tussendoor, een VW Transporter T3 Pick up 1600 diesel uit 1981.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krachtbron van 50Pk;
[ afbeelding ]
Verder een heel eind opgeschoten met de Kever. Al erg veel aangesloten en ik wil eigenlijk dit weekend een poging doen om te starten.
Word vervolgd dus.
ook een 81erquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:43 schreef Go0s het volgende:
Deed ie dat maar 1:18. Dat zal die nooit halen door de airodynamica van een baksteen en het gewicht van ruim 1600kg
Enne, neuh geen interesse tenzij die van jou belastingvrij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |