abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 10:39:57 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73174327
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Disorder het volgende:
Na het spelen van Arkham Aslym zou ik graag de verhaallijn omgezet willen zien worden tot film.
Dat heb ik ook wel een beetje ja.
Hoewel ik het verhaal van het spel misschien toch te mager vind om om te zetten naar een film. Dan moet er toch nog wel wat meer in zitten. Ik denk dat Batman 2 uur lang door Arkham zien lopen wat mager is om een film van te maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73174561
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Disorder het volgende:
Na het spelen van Arkham Aslym zou ik graag de verhaallijn omgezet willen zien worden tot film.
Wie gaat de Joker spelen dan?
  maandag 28 september 2009 @ 15:16:23 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_73181011
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:50 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wie gaat de Joker spelen dan?
Adam West natuurlijk.

Overigens zou ik Zsazs (de man die voor iedere moord met een mes een kerf in zijn lichaam maakt) wel in de volgende film willen zien. Hij zat ook in The Dark Knight dacht ik, maar slechts als veroordeelde in de rechtbank.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_73181043
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Adam West natuurlijk.

Overigens zou ik Zsazs (de man die voor iedere moord met een mes een kerf in zijn lichaam maakt) wel in de volgende film willen zien. Hij zat ook in The Dark Knight dacht ik, maar slechts als veroordeelde in de rechtbank.
That was Batman Begins geloof ik.
pi_73181319
Naast de villain-kwestie (ik neig naar Riddler) ben ik ook benieuwd wie er een vrouwelijke rol op zich zal nemen, en wat voor rol dat zal zijn. Volgens mij sta ik alleen in mijn oordeel dat ik Maggie Gyllenhaal minder vond dan Katie Holmes, ik was nu zelfs verheugd over het lot van haar karakter (leek me niet de bedoeling).
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_73186987
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

BE? PE bedoel je (Als in Public Enemies) ?

Die heb ik nog niet gezien dus kan ik niet beoordelen. Ik kan me wel voorstellen dat hij juist voor een karakter in de Batman films nog wel geschikt is. Het is en blijven ook fantasy films.
In Sweeney Todd vind ik hem trouwens ook geweldig. Toch een beetje een "evil-side" van hem. Maar misschien dat de Riddles te uitbundig is voor hem.
Je PE, was wat te snel met typen allemaal.
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Of gewoon een andere vijand.
De acteur die ik aanprijs is ook voor een andere rol.
The Riddler of Mad Hatter.

Een kleine rol voor The Scarecrow zou ook weer leuk zijn.
Omdat het wel leuk is als er een vaste vijand in blijft zitten
  maandag 28 september 2009 @ 18:49:56 #107
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_73187510
Ben erg benieuwd naar de derde film, die moet er haast wel komen na het succes van deel 2. Ik hoop zelf op de Riddler, maar deze keer meer thriller achtig.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 28 september 2009 @ 19:19:48 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73188779
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:29 schreef Sequencial het volgende:
Naast de villain-kwestie (ik neig naar Riddler) ben ik ook benieuwd wie er een vrouwelijke rol op zich zal nemen, en wat voor rol dat zal zijn. Volgens mij sta ik alleen in mijn oordeel dat ik Maggie Gyllenhaal minder vond dan Katie Holmes, ik was nu zelfs verheugd over het lot van haar karakter (leek me niet de bedoeling).
Nee hoor. Ik vond KH ook leuker

Er zal een nieuw vrouwelijk personage in moeten komen en dan neig ik naar Harley Quinn.
Het moet haast wel een villian zijn. Dan moet het bijna wel Harley, Ivy of Catwoman zijn.
Catwoman vind ik een rotkarakter en Ivy past niet in de serie. Die is door 1 of ander experiment geworden zoals ze is en tot nu zijn alle villians in de serie geen bovennatuurlijke mensen. Alleen 2face was anders maar die is het op een verklaarbare wijze geworden. Hoewel het natuurlijk niet kan.

The Oracle lijkt me ook onwaarschijnlijk aangezien de kids van Gordon nog te jong zijn. En begin alsjeblieft niet over batgirl
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_73196795
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:De acteur die ik aanprijs is ook voor een andere rol.
The Riddler of Mad Hatter.

Een kleine rol voor The Scarecrow zou ook weer leuk zijn.
Omdat het wel leuk is als er een vaste vijand in blijft zitten
Mad Hatter lijkt me ook wel interessant.
ROBODEMONS..................|:(
pi_73217735
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mad Hatter lijkt me ook wel interessant.
En als verhaal kun je zeg maar vertellen dat de schurk uit Arkham ontsnapt na de wilde verhalen van de joker over batman.
En dat zelf het duel met Batman aan wil gaan
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:23:10 #111
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_73218883
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Komakie het volgende:

[..]
. En begin alsjeblieft niet over batgirl

- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_75428729
Deze parodie is wel echt right on the money, ook al vond ik The Dark Night fantastisch
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75595430
DK was super. Ben benieuwd wat ze hier van maken.
  maandag 14 december 2009 @ 12:18:01 #114
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_75609012
Bane moet gewoon volgende villian worden.
Maar dan wel de Bane uit de comics, en niet de verneukte uit Batman & Robin.

Zou je eventueel Killer Croc er ook in voor kunnen laten voorkomen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 14 december 2009 @ 14:51:59 #115
177948 Daskaar
cake or death?
pi_75613683
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef RedGuy het volgende:
Bane moet gewoon volgende villian worden.
Maar dan wel de Bane uit de comics, en niet de verneukte uit Batman & Robin.

Zou je eventueel Killer Croc er ook in voor kunnen laten voorkomen.
nee joh, das veel te onrealistisch voor deze serie films. ik zie niet echt meteen hoe ze die geloofwaardig kunnen neerzetten, is meer spiderman dan batman momenteel..denk..ik..
  maandag 14 december 2009 @ 15:09:30 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_75614261
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Daskaar het volgende:

[..]

nee joh, das veel te onrealistisch voor deze serie films. ik zie niet echt meteen hoe ze die geloofwaardig kunnen neerzetten, is meer spiderman dan batman momenteel..denk..ik..
Killer Croc misschien, maar Bane hoeft niet onrealistisch te zijn.
The Most Incredible, Baby
  maandag 14 december 2009 @ 16:33:07 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75617025
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Killer Croc misschien, maar Bane hoeft niet onrealistisch te zijn.
Bane is toch super sterk geworden door een chemisch experiment? Ik zie ze dat nog niet doen.

Het hele verhaal waarom Joker zo eruit ziet (in een vat met chemische rotzooi gevallen) hebben ze ook niet verteld omdat het heel ongeloofwaardig is.

Ik denk dat het eerder iets van Pinguin of The Riddler of Catwoman wordt. Er zijn nog wel wat andere iets onbekendere schurken die ook gewoon puur natuur zijn. Dat zou ook interessant kunnen zijn. Sowieso zou Harley Quin cool zijn. Ook wel mooi in te passen in het vervolgverhaal op The Joker.
pi_75640246
http://www.imdb.com/title/tt1345836/

Nep poster is ondertussen al weg
pi_75665564
Morgan Freeman Is Confident That Nolan Will Return For 'Batman 3'

http://www.latinoreview.c(...)rn-for-batman-3-8782
pi_75666221
The Ventriloquist zou ook wel leuk zijn.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:09:09 #121
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_75668811
Ik denk dat van The Riddler een geweldige villain gemaakt kan worden die zeker niet hoeft onder te doen voor The Joker.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:11:22 #122
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_75668912
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Spougle het volgende:
Ik denk dat van The Riddler een geweldige villain gemaakt kan worden die zeker niet hoeft onder te doen voor The Joker.
Ik denk het wel, Joker is namelijk wel de aartsvijand van Batman.
Do androids dream of electric sheep?
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:24:47 #123
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_75669417
Ik gok op The Riddler ( a la een serial killer / angels & demons / die hard 3 / davinci code / Se7en et cetera) plus Harley Quinn
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 16 december 2009 @ 00:45:29 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75673974
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Patch het volgende:
Ik gok op The Riddler ( a la een serial killer / angels & demons / die hard 3 / davinci code / Se7en et cetera) plus Harley Quinn
Dat lijkt me ook een goeie ja.
Je zou natuurlijk ook wat kleine villians erbij kunnen doen die werken voor bijvoorbeeld The Riddler.
Mr. Zsasz is wel zo'n type die dat zou kunnen zijn.

Of Reporter Jack Ryder die kan veranderen The Creeper.
Zo iemand die Batman de grond in wil drijven (aangezien Batman op dit moment gezocht wordt)

The Mad hatter is ook wel een grappig karakter, maar past niet helemaal in de setting denk ik.

The Pinguin die Gotham crime overneemt. Ook een optie.

Ik heb nog eens uitgedacht over Catwoman en ondanks dat ik het figuur zelf niet zo boeiend vind, is de relatie tot Batman (bijna liefde) wel interessant. In The Animated Series was ze in het echt een hele rijke vrouw. Bruce Wayne vond haar wel interessant, maar kon haar niet krijgen en ondertussen had zij wel iets voor Batman.
  woensdag 16 december 2009 @ 02:31:21 #125
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75675174
Ik zeg Jim Carrey terug als The Riddler. Maar dan wel een Nolaniaanse The Riddler.

Carrey can pull that off.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')