Dat heb ik ook wel een beetje ja.quote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Disorder het volgende:
Na het spelen van Arkham Aslym zou ik graag de verhaallijn omgezet willen zien worden tot film.
Wie gaat de Joker spelen dan?quote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Disorder het volgende:
Na het spelen van Arkham Aslym zou ik graag de verhaallijn omgezet willen zien worden tot film.
Adam West natuurlijk.quote:
That was Batman Begins geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Adam West natuurlijk.
Overigens zou ik Zsazs (de man die voor iedere moord met een mes een kerf in zijn lichaam maakt) wel in de volgende film willen zien. Hij zat ook in The Dark Knight dacht ik, maar slechts als veroordeelde in de rechtbank.
Je PE, was wat te snel met typen allemaal.quote:Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
BE? PE bedoel je (Als in Public Enemies) ?
Die heb ik nog niet gezien dus kan ik niet beoordelen. Ik kan me wel voorstellen dat hij juist voor een karakter in de Batman films nog wel geschikt is. Het is en blijven ook fantasy films.
In Sweeney Todd vind ik hem trouwens ook geweldig. Toch een beetje een "evil-side" van hem. Maar misschien dat de Riddles te uitbundig is voor hem.
De acteur die ik aanprijs is ook voor een andere rol.quote:
Nee hoor. Ik vond KH ook leukerquote:Op maandag 28 september 2009 15:29 schreef Sequencial het volgende:
Naast de villain-kwestie (ik neig naar Riddler) ben ik ook benieuwd wie er een vrouwelijke rol op zich zal nemen, en wat voor rol dat zal zijn. Volgens mij sta ik alleen in mijn oordeel dat ik Maggie Gyllenhaal minder vond dan Katie Holmes, ik was nu zelfs verheugd over het lot van haar karakter (leek me niet de bedoeling).
Mad Hatter lijkt me ook wel interessant.quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:De acteur die ik aanprijs is ook voor een andere rol.
The Riddler of Mad Hatter.
Een kleine rol voor The Scarecrow zou ook weer leuk zijn.
Omdat het wel leuk is als er een vaste vijand in blijft zitten
En als verhaal kun je zeg maar vertellen dat de schurk uit Arkham ontsnapt na de wilde verhalen van de joker over batman.quote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mad Hatter lijkt me ook wel interessant.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
. En begin alsjeblieft niet over batgirl
nee joh, das veel te onrealistisch voor deze serie films. ik zie niet echt meteen hoe ze die geloofwaardig kunnen neerzetten, is meer spiderman dan batman momenteel..denk..ik..quote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef RedGuy het volgende:
Bane moet gewoon volgende villian worden.
Maar dan wel de Bane uit de comics, en niet de verneukte uit Batman & Robin.
Zou je eventueel Killer Croc er ook in voor kunnen laten voorkomen.
Killer Croc misschien, maar Bane hoeft niet onrealistisch te zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee joh, das veel te onrealistisch voor deze serie films. ik zie niet echt meteen hoe ze die geloofwaardig kunnen neerzetten, is meer spiderman dan batman momenteel..denk..ik..
Bane is toch super sterk geworden door een chemisch experiment? Ik zie ze dat nog niet doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Killer Croc misschien, maar Bane hoeft niet onrealistisch te zijn.
Ik denk het wel, Joker is namelijk wel de aartsvijand van Batman.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Spougle het volgende:
Ik denk dat van The Riddler een geweldige villain gemaakt kan worden die zeker niet hoeft onder te doen voor The Joker.
Dat lijkt me ook een goeie ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Patch het volgende:
Ik gok op The Riddler ( a la een serial killer / angels & demons / die hard 3 / davinci code / Se7en et cetera) plus Harley Quinn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |