Bale doet toch gewoon mee? En Nolan was toch ook maar een gerucht?quote:Op maandag 21 september 2009 02:04 schreef Seam het volgende:
Als Nolan en Bale hier niet meer aan meedoen, wordt het een slechte film.
ik ook zoiets wat een filmquote:Op maandag 21 september 2009 07:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb The Dark Knight al 15x gezien.
Mooie fanmade postersquote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat ze echt warenquote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mooie fanmade postersAlleen die catwoman ziet er niet uit.....
Nolan zal niest er in proppen wat ook maar in de verste verte zijn films in connectyie brengt met de jaren 90 batmansquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
Ik zeg: Jim Carrey terug als The Riddler. Gezien zijn acteerkwaliteiten en recente serieuzere rollen kan hij het aan om te spelen in de donkere wereld van Nolan.
Snap ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nolan zal niest er in proppen wat ook maar in de verste verte zijn films in connectyie brengt met de jaren 90 batmans
Ik denk dat ook wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap ik.Maar ik vind Carrey (of Depp) wel iemand die The Riddler héél goed zou kunnen vertolken.
http://images.google.nl/images?q=%22the%20number%2023%22quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef AMDB het volgende:
Ik weet het niet met Carrey, denk toch dat ie een te vrolijk hoofd heeft voor een donkere rol.
Ok ff wat verder opgezocht en best vetquote:
Je zou het iets moeten aanpassen aangezien The Joker er niet meer in zit, maar het is op zich wel interessant.quote:Harley Quinn maakte haar debuut in Batman: The Animated Series in de aflevering "Joker's Favor" (aflevering 22). Ze was een psychoanalist die werkte in het Arkham gekkenhuis waar Joker zat opgesloten. Ze raakte gefascineerd door hem en wilde hem graag nader bestuderen. Naarmate ze Joker meer leerde kennen ging ze zelfs van hem houden. Ze hielp hem zelfs een aantal maal ontsnappen. Toen ze werd betrapt, werd ze zelf opgesloten. Bij een aardbeving kon ze ontsnappen en besloot Jokers handlanger en vriendin te worden. Om meer indruk op hem te maken besloot ze net als hij een criminele clown te worden.
Catwoman lijkt net een vent.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef MikeyMo het volgende:
die eerste is ook mijn favo...
die 3 met catwoman en harley quinn zijn door iemand gemaakt met talent, maar ik vind de karakters er zelf niet echt uitzien
Valt denk wel mee, aangezien Harley toch wel een ander karakter heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Komakie het volgende:Je zou het iets moeten aanpassen aangezien The Joker er niet meer in zit, maar het is op zich wel interessant.
Aan de andere kant zou het een beetje af doen aan de orginele Joker. Ik bedoel, je gaat het dan toch vergelijken met die andere en dat gaat niet werken. Dan zou het wel heel erg goed zijn bedacht en gespeeld.
the joker heeft ook een hekel aan het kind, dus wat dat betreft. kan bestquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Catwoman lijkt net een vent.![]()
[..]
Valt denk wel mee, aangezien Harley toch wel een ander karakter heeft.
Hij heeft een haat/liefde verhouding met haar. Aan de ene kant houdt hij van haar, maar zijn "evil-side" heeft een hekel aan haar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
the joker heeft ook een hekel aan het kind, dus wat dat betreft. kan best.
Bron?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
maar goed. Nolan wil dus niet meer omdat Heath dood is en deel 3 zou ook rond the Trial van the Joker gebaseerd zijn .. en sinds Heath dood is ... wil die die dus niet meer maken. Ik zou bijna zeggen, we maken hem CGI...
Zo'n site geloof ik voor geen meter...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.batman-on-film(...)from-B3_6-16-09.html als we die moeten geloven dus.
Ik denk dat je niet iemand anders moet laten spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
Geen hele rare reden. de dood (zoals ook de liefde) kan vreemde dingen doen met een persoon. En als Nolan het zichzelf heel erg aantrekt... en The Joker had wel terug moeten komen en dat gaat niet meer in deze persoon. Dus moet je hem door iemand anders laten spelen ... en wie gaat dat doen? Jack N. was wel heul erg goed, maar is geen H.L. Hem zo neerzetten als hij ... die zie je niet zo snel ...
edit ... alhoewel ...:
[ afbeelding ]
Ja maar dat maakte hem ook zo perfect. HL deed dat. Ik denk toch dat als iemand anders het doet, het een slap aftreksel zou worden van het "orgineel".quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef Daskaar het volgende:
ik denk niet dat t n slecht idee is als de joker door n ander wordt gespeeld.
in tdk veranderd hij per scene, hl baseerde hem op alle bronnen, alle vorige incarnaties,
dit kan gewoon doorgaan
??quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik kwam trouwens een paar dagen geleden pas op de notie van de hommage van Nolan aan Batman ... ach ja. soms moet je een film wat vaker zien ...
ja maar de nieuwe joker zou de theorie overnemen van hl, niet zijn maniertjes na apen, maar de joker met elke scene opnieuw uitvinden, een nieuwe draai aangeven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja maar dat maakte hem ook zo perfect. HL deed dat. Ik denk toch dat als iemand anders het doet, het een slap aftreksel zou worden van het "orgineel".
Sterker nog, elke Joker die ik sindsdien gezien heb vond ik toch minder. Ook in de tekenfilms enzo. Hij ziet er ook zo evil uit in de film. Hij ziet er ook echt uit als een soort demoon. Vanuit andere bronnen (comics, tekenfilms, etc) vind ik hem toch vaak nog wel grappig. Zelfs in de bronnen waarin hij helemaal niet zo grappig te boek staat.
de scene waarin batman recht op the Joker af komt. zie Batman met Jack N. 9(in vliegtuig) en Dark Knight met HL (op motor batpod ...).quote:
grappig toen de eerste trailer uitkwam vorig jaar, stond een week later op youtube dezelfde trailer her-edit in de vorm van de trailer van de eerste batman film. er zitten idd een hoop overeenkomsten tussen de tweequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
de scene waarin batman recht op the Joker af komt. zie Batman met Jack N. 9(in vliegtuig) en Dark Knight met HL (op motor batpod ...).
Tja, ieder zo zijn ding, maar ik vind de Jokers uit diverse tekenfilms en comics toch echt interessanter dan de versie van HL.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja maar dat maakte hem ook zo perfect. HL deed dat. Ik denk toch dat als iemand anders het doet, het een slap aftreksel zou worden van het "orgineel".
Sterker nog, elke Joker die ik sindsdien gezien heb vond ik toch minder. Ook in de tekenfilms enzo. Hij ziet er ook zo evil uit in de film. Hij ziet er ook echt uit als een soort demoon. Vanuit andere bronnen (comics, tekenfilms, etc) vind ik hem toch vaak nog wel grappig. Zelfs in de bronnen waarin hij helemaal niet zo grappig te boek staat.
Waarom dan?quote:Op zondag 27 september 2009 03:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tja, ieder zo zijn ding, maar ik vind de Jokers uit diverse tekenfilms en comics toch echt interessanter dan de versie van HL.
Depp is overschat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap ik.Maar ik vind Carrey (of Depp) wel iemand die The Riddler héél goed zou kunnen vertolken.
BE? PE bedoel je (Als in Public Enemies) ?quote:Op zondag 27 september 2009 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Depp is overschat.
Leuk voor fantasy films, maar bv in BE vond ik hem echt niet zo goed.
1 man moet je hebben voor deel 3 en dat is Daniel Day Lewis.
Anders gewoon Joker recasten voor het verhaal
Ik ook. Zaterdag op Film1quote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer Dark Knight gezien, bring it on
Persoonlijke voorkeur natuurlijk. Naar mijn mening had de Joker-versie van TDK wat psychopatiser (als dat een woord is) en minder serieus gemogen. Heeft natuurlijk ook te maken dat de film een wat realistischer sfeer heeft dan de tekenfilms en comics.quote:
Of gewoon een andere vijand.quote:Op zondag 27 september 2009 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Depp is overschat.
Leuk voor fantasy films, maar bv in BE vond ik hem echt niet zo goed.
1 man moet je hebben voor deel 3 en dat is Daniel Day Lewis.
Anders gewoon Joker recasten voor het verhaal
Misschien dat mensen die meer met de comics bezig zijn geweest dan de meeste kijkers dat wat meer hebben. Tenminste, ik ga er even vanuit dat dit met jou het geval is. Ik heb wat minder met de tekenfilmversie. Comics lees ik helemaal niet. De tekenfilms heb ik vaak wel gezien en een paar onlangs nog, maar dan vind ik hem regelmatig een beetje irritant en dan niet in positieve zin.quote:Op maandag 28 september 2009 00:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur natuurlijk. Naar mijn mening had de Joker-versie van TDK wat psychopatiser (als dat een woord is) en minder serieus gemogen. Heeft natuurlijk ook te maken dat de film een wat realistischer sfeer heeft dan de tekenfilms en comics.
Dat heb ik ook wel een beetje ja.quote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Disorder het volgende:
Na het spelen van Arkham Aslym zou ik graag de verhaallijn omgezet willen zien worden tot film.
Wie gaat de Joker spelen dan?quote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Disorder het volgende:
Na het spelen van Arkham Aslym zou ik graag de verhaallijn omgezet willen zien worden tot film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |