maar ik heb nu al meer dan 200 verschillende seriesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stel je hebt over een week 40 series, dan nummer je ze 1 t/m 40 in volgorde van opgenoemde, ga je naar http://www.random.org/ en vul je dat rechts in. Zo krijg je koppeltjes van twee en een lijst waarin mensen dan hun keuze kunnen maken welke serie door moet naar de volgende ronde
Dus alle 5768 series door laten of bij een minumum van 10 stemmen ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef starla het volgende:
[..]
maar ik heb nu al meer dan 200 verschillende series
Wat ik ook een manco vind is dat mensen nu ook niet meer -laten we zeggen- twin peaks hoeven te nomineren, omdat het al genomineerd is. Gevolg: mensen gaan de raarste series noemen, waardoor ik straks met 5768 series zit.
Ik dacht persoonlijk om de beste 64 gewoon door te laten gaan (dus de 64 met de meeste stemmen)quote:Op donderdag 17 september 2009 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus alle 5768 series door laten of bij een minumum van 10 stemmen ofzo
Vervolgens 4 knockout rondes (of meer) zoals de vorige verkiezing.
Succesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef starla het volgende:
[..]
maar ik heb nu al meer dan 200 verschillende series
Wat ik ook een manco vind is dat mensen nu ook niet meer -laten we zeggen- twin peaks hoeven te nomineren, omdat het al genomineerd is. Gevolg: mensen gaan de raarste series noemen, waardoor ik straks met 5768 series zit.
Sterker nog, ts heeft er al meer dan 200 - dus t kan waarschijnlijk ook met 256quote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef banananasi het volgende:
Als je er nu al 200 hebt kan dat ook best met 128.
Of eerst een voordrachtsronde en als alle genomineerden duidelijk zijn pas stemmen, door 10 titels te noemen waar nummer 1 tien punten krijgt en nummer tien 1 en dan tellen wie het meeste punten heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
Hij had de bedoelingen in de OP beter moeten formuleren.
"hij" ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
Hij had de bedoelingen in de OP beter moeten formuleren.
Starla is inderdaad een dame.quote:
Nee knock-out ronden is inderdaad te lang maar gewoon met punten van 1t/m 10?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:37 schreef Symer het volgende:
Ik hoop dat de serie met de meeste stemmen wel even genoemd wordt na de nominaties.
Om van 128 series naar 1 te gaan middels knockout-rondes kost wel een maandje of zo en zo veel geduld heb ik niet.
Okquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Starla is inderdaad een dame.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat een lijst van 200+ series onwerkbaar is om dingen uit te kiezen. Dan doe je in feite gewoon de nominatieronde nog een keer over.
Daarom moet je ook niet met een lijst gaan werken, maar gewoon met vrije keuze. Werkt bij andere Top 10/25/50/100/500/1000 verkiezingen prima.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat een lijst van 200+ series onwerkbaar is om dingen uit te kiezen. Dan doe je in feite gewoon de nominatieronde nog een keer over.
Nou om heel eerlijk te zijn is de TT wat verwarrend. Nominatie-topic in de TT had dit veel duidelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef Symer het volgende:
Maar wat is het nut van de vorige 215 posts in dit topic dan?
Niet zo moeilijk toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef Symer het volgende:
Maar hoe kom je dan aan een top zoveel zonder series te noemen?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:35 schreef diertjuh het volgende:
1.Veronica Mars
2.Supernatural
3.True Blood
4.Heartbreak high
5.Lie to me
6.Stargate SG1
7.Buffy the vampire slayer
8.Burn Notice
9.Dark Angel
10.Criminal Minds
Mijn TV staat altijd aanquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:56 schreef starla het volgende:
[..]
Moet je ook een keer achter dat scherm vandaan komen gast.
Niet naar die kut series iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wil nog niet zeggen dat je ook kijkt
Jaquote:
Can i get a hell yeaaaahquote:Op zondag 20 september 2009 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.
Beste "out in space" serie ooit gemaakt(samen met BSG)
Jawel, alleen zijn er al zo godgruwelijk veel series genomineerd dat er weinig mee bij kan.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat dit nog wat worden?
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef starla het volgende:
Jawel, alleen zijn er al zo godgruwelijk veel series genomineerd dat er weinig mee bij kan.
Vanaf 1 oktober komt de poulestrijd
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:51 schreef scanman1 het volgende:
Beste serie is '24' natuurlijk, zonder enige concurrentie.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef starla het volgende:
[..]
Jawel, alleen zijn er al zo godgruwelijk veel series genomineerd dat er weinig mee bij kan.
Inderdaad, daar heb je het over een verkiezing, nu begin je ineens over een toernooi.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef peaceman het volgende:
Volgens de OP kom je gewoon met de uitslag....
Hoe ga je dat doen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef starla het volgende:
[..]
Vooral er heel zwaar aan tillen joh, kun je je lekker druk maken tot 1 oktober. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je het over een verkiezing, nu begin je ineens over een toernooi.
Moet ik nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen ?
20 Pouls met 6 series ?
Hoeveel series zijn er genoemd ?quote:
Gewoon punten uitdelen. Lijstje van bijv. 10 series noemen en punten 1 tm 10 geven. Is het simpelst denk ik.quote:
Is te moeilijk ik ken 70 % van de series niet waar moet ik dan op stemmen ?.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon punten uitdelen. Lijstje van bijv. 10 series noemen en punten 1 tm 10 geven. Is het simpelst denk ik.
Je noemt toch je eigen favoriete series op? En die geef je een cijfer. Dan gaat Starla tellen en komt er vanzelf een winnaar uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is te moeilijk ik ken 70 % van de series niet waar moet ik dan op stemmen ?.
Gewoon je favo 2 of drie posten uit een groep genomineerden.
Ja en dan geef ik Baltlestar Galaxica een 4 terwijl ik het noot heb gezienquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je noemt toch je eigen favoriete series op? En die geef je een cijfer. Dan gaat Starla tellen en komt er vanzelf een winnaar uit.
Of gewoon Tong laten beslissen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
We kunnen ook allemaal samenkomen ergens en dan erom vechten. De winnaar mag de beste serie uitroepen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
We kunnen ook allemaal samenkomen ergens en dan erom vechten. De winnaar mag de beste serie uitroepen.
Dat moet jij weten aan wie jij je punten wil geven. Er is nu een enorme lijst met titels.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan geef ik Baltlestar Galaxica een 4 terwijl ik het noot heb gezien
quote:
Vind je dit zelf ook niet een erg kinderachtige reactie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:10 schreef starla het volgende:
[..]
Vooral er heel zwaar aan tillen joh, kun je je lekker druk maken tot 1 oktober. Slaap lekker
En jou 500 posts.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of gewoon Tong laten beslissen.
Scheelt weer een maand
huh? dat was ik al de hele tijd van plan totdat mensen (waaronder jij) moeilijk gingen doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon "de meeste stemmen gelden" doen? Dan ben je in een keer klaar.
jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je dit zelf ook niet een erg kinderachtige reactie?
Tja, ieder zijn mening, maar als jij dat niet ziet dan....quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga dan nog meer even naar de sportschool.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Zonder concurrentie denk ik niet, maar 24.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:51 schreef scanman1 het volgende:
Beste serie is '24' natuurlijk, zonder enige concurrentie.
Om uit te leggen dat je de komende 3 maanden niet meer kunt komen, omdat je dan in het ziekenhuis ligt!?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga dan nog meer even naar de sportschool.....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Om uit te leggen dat je de komende 3 maanden niet meer kunt komen, omdat je dan in het ziekenhuis ligt!?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn mening, maar als jij dat niet ziet dan....![]()
Triest...![]()
Geeft verder niet hoor, maar het is wel veelzeggend. Maar voel je vooral niet dom ofzo.
Dus dan kun je goed vechten!?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik sport sowieso 5 x per week.
Wat zijn we weer serieus vandaag.......quote:
Das waar maar ik ben van mening veranderd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:31 schreef starla het volgende:
[..]
huh? dat was ik al de hele tijd van plan totdat mensen (waaronder jij) moeilijk gingen doen
Kloptquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:39 schreef peaceman het volgende:
Ik zou wel van de TS willen weten wat het nu gaat worden.
Is het een verkiezing zoals de OP en de TT zeggen of een toernooi?
Het maakt de insteek van de namen die iemand wil noemen namelijk nogal anders.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Denk vooral niet dat je eigen mening niet die van de rest van de wereld hoeft te zijn.
Nog nooit een minder geloofwaardige serie, die niet scifi of zo pretendeert te zijn, meegemaakt.
Waarom lach je? Vind je het wel realistisch dan? Het is een ongeloofwaardige typische Hollywood serie. Als je dit de beste serie vind dan heb je in mijn oogpunt geen smaak. Maar let wel dat is mijn mening. Ik zeg tegen niemand dat ze series als Six Feet Under en The Wire geweldig moeten vinden. Al zou dat objectief logischer moeten zijn aangezien dat series zijn met geloofwaardige (dit betekent niet altijd realistisch) verhaallijnen en duidelijk betere acteerprestaties. Als jij er plezier aan beleefd dan moet je dat lekker doen maar doe niet alsof je dom bent als je deze serie niet goed vind. Het is namelijk eerder het tegenovergestelde.quote:
en welke?quote:Op maandag 28 september 2009 15:48 schreef Sneeze het volgende:
Eigenlijk moet Star Trek er ook nog bij, volgens mij is die serie nog door niemand genoemd.
Of als iets staat gebeuren 'within the hour'. Dan weet je al van 'ha, nog in deze aflevering dus'quote:Op maandag 28 september 2009 10:27 schreef ranja het volgende:
En het hele 'real time' gebeuren heb ik tijdens seizoen 1 al laten gaan, de serie wordt er beter op als je daar niet over gaat nadenken. Vooral het feit dat iedereen blijkbaar binnen een paar minuten van elkaar woont in een mega stad als LA is een beetje raar. Ook het feit dat er, zou het real time zijn, elke dag rond x.00 iets bijzonders gebeurt of juist iets wordt opgelost is niet erg geloofwaardig.
TNG en DS9.quote:Op maandag 28 september 2009 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en welke?
Ikzelf vind Star Trek Next Generations het leukst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |