Die remake is ook nog maar net klaar met filmen, in november begint de uitzending (met James Caviezel als No. 6 en Ian McKellen als No. 2quote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Weakling het volgende:
- The Prisoner (edit: het origineel, ik wist niet eens dat er een remake was)
Misschien kan de ts er categorieen van maken? Komedie, drama, sf enzovoort.. ?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Tobey het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd hoe dit tournament 'vorm' gaat krijgen. Je kunt immers toch straks moeilijk series als Band of brothers vergelijken met Friends..
Al denk ik wel dat Band of Brothers 1 van de weinige zekerheidjes zal zijn voor de top 10 in deze beste serie verkiezing
Kan ik wel even over nadenken. De vorige verkiezing was ook alles, ik bedoel, the simpsons stond nota bene in de finale met friends. Het is wel de beste serie verkiezing en niet de beste komedieserie verkiezing ofzo. En ik huiver nu al van de gedachte over de betweters straks die bijvoorbeeld band of brothers niet onder drama willen hebben omdat GTST niet wint, en daardoor er een oorlogcategorie moet komen met maar 2 deelnemers ofzo. Maar ik zal er over nadenken...suggesties zijn trouwens welkom. Het beste album wat jaarlijks wordt georganiseerd is ook gewoon: het album dat het meest wordt genoemd wint gewoon, hoewel je ook moeilijk cannibal corpse kunt vergelijken met norah jones.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Misschien kan de ts er categorieen van maken? Komedie, drama, sf enzovoort.. ?
Lijkt mij ook dat je niet alles tegenover elkaar kunt zetten.
Saved by the bell toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef banananasi het volgende:
8. Die serie met Screech, Kelly en Slater enzo
Daar heb je ook een punt.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
Kan ik wel even over nadenken. De vorige verkiezing was ook alles, ik bedoel, the simpsons stond nota bene in de finale met friends. Het is wel de beste serie verkiezing en niet de beste komedieserie verkiezing ofzo. En ik huiver nu al van de gedachte over de betweters straks die bijvoorbeeld band of brothers niet onder drama willen hebben omdat GTST niet wint, en daardoor er een oorlogcategorie moet komen met maar 2 deelnemers ofzo. Maar ik zal er over nadenken...suggesties zijn trouwens welkom. Het beste album wat jaarlijks wordt georganiseerd is ook gewoon: het album dat het meest wordt genoemd wint gewoon, hoewel je ook moeilijk cannibal corpse kunt vergelijken met norah jones.
valt ook niet meequote:
vind ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon stemmen tellen en daaruit de populairste kiezen is nogal simpel natuurlijk.
veel leuker is om ze in een knockout systeem tegenover elkaar te zetten.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef starla het volgende:
[..]
valt ook niet mee
serie A wordt 6 keer genoemd
serie B 3 miljoen
Serie B wint!
Ach, dan kies ik uit de beste 10 nummertje 1quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in de OP heb je het over nomineren.
Nomineren is het voordragen van kandidaten. Niet de daadwerkelijke verkiezing.
omdat het flink meer werk is. Maar het maakt het wel veel spannender. Anders wint simpelweg de serie waarvan toevallig even de meeste fans langskwamenquote:
dat geldt dan bijna voor allesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
omdat het flink meer werk is. Maar het maakt het wel veel spannender. Anders wint simpelweg de serie waarvan toevallig even de meeste fans langskwamen
Inderdaad, nu is de nominatieronde (wellicht nog een week). Dan alles in een pot gooien en tegenover elkaar zetten in een knock-out systeem is mooier. Nu kan iedereen al zowat aan zien komen wat de winnaar (of iig de top 5) gaat worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in de OP heb je het over nomineren.
Nomineren is het voordragen van kandidaten. Niet de daadwerkelijke verkiezing.
Je zit gewoon hartstikke fout.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ach, dan kies ik uit de beste 10 nummertje 1
wat een genuil zeg
Op zich kan ik dat wel doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is de nominatieronde (wellicht nog een week). Dan alles in een pot gooien en tegenover elkaar zetten in een knock-out systeem is mooier. Nu kan iedereen al zowat aan zien komen wat de winnaar (of iig de top 5) gaat worden.
Ik stel voor dat je je bek waffel houdt ^quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je zit gewoon hartstikke fout.
Ik stel voor dat iemand anders (Bijvoorbeeld Tong) met de genomineerde kandidaten een nieuw topic begint als deze vol is.
quote:
Aan jou heb ik tenminste iets. Hoe bedoel je jordi? Loten? Dat is toch helemaal niet eerlijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon iedere serie een cijfer geven, dan zo'n online programma gebruiken waar 2 random getallen uit voortkomen.
Ik stel voor dat je ophoert uit dit waardeloze nominatietopic.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je bek houdt ^
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ophoert uit dit waardeloze nominatietopic.
Stel je hebt over een week 40 series, dan nummer je ze 1 t/m 40 in volgorde van opgenoemde, ga je naar http://www.random.org/ en vul je dat rechts in. Zo krijg je koppeltjes van twee en een lijst waarin mensen dan hun keuze kunnen maken welke serie door moet naar de volgende rondequote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef starla het volgende:
[..]
Aan jou heb ik tenminste iets. Hoe bedoel je jordi?
maar ik heb nu al meer dan 200 verschillende seriesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stel je hebt over een week 40 series, dan nummer je ze 1 t/m 40 in volgorde van opgenoemde, ga je naar http://www.random.org/ en vul je dat rechts in. Zo krijg je koppeltjes van twee en een lijst waarin mensen dan hun keuze kunnen maken welke serie door moet naar de volgende ronde
Dus alle 5768 series door laten of bij een minumum van 10 stemmen ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef starla het volgende:
[..]
maar ik heb nu al meer dan 200 verschillende series
Wat ik ook een manco vind is dat mensen nu ook niet meer -laten we zeggen- twin peaks hoeven te nomineren, omdat het al genomineerd is. Gevolg: mensen gaan de raarste series noemen, waardoor ik straks met 5768 series zit.
Ik dacht persoonlijk om de beste 64 gewoon door te laten gaan (dus de 64 met de meeste stemmen)quote:Op donderdag 17 september 2009 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus alle 5768 series door laten of bij een minumum van 10 stemmen ofzo
Vervolgens 4 knockout rondes (of meer) zoals de vorige verkiezing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |