valt ook niet meequote:

__Saviour__

__Saviour__

vind ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon stemmen tellen en daaruit de populairste kiezen is nogal simpel natuurlijk.
veel leuker is om ze in een knockout systeem tegenover elkaar te zetten.

quote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef starla het volgende:
[..]
valt ook niet mee
serie A wordt 6 keer genoemd
serie B 3 miljoen
Serie B wint!

Ach, dan kies ik uit de beste 10 nummertje 1quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in de OP heb je het over nomineren.
Nomineren is het voordragen van kandidaten. Niet de daadwerkelijke verkiezing.

__Saviour__

__Saviour__

omdat het flink meer werk is. Maar het maakt het wel veel spannender. Anders wint simpelweg de serie waarvan toevallig even de meeste fans langskwamenquote:

dat geldt dan bijna voor allesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
omdat het flink meer werk is. Maar het maakt het wel veel spannender. Anders wint simpelweg de serie waarvan toevallig even de meeste fans langskwamen

Inderdaad, nu is de nominatieronde (wellicht nog een week). Dan alles in een pot gooien en tegenover elkaar zetten in een knock-out systeem is mooier. Nu kan iedereen al zowat aan zien komen wat de winnaar (of iig de top 5) gaat worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in de OP heb je het over nomineren.
Nomineren is het voordragen van kandidaten. Niet de daadwerkelijke verkiezing.
 __Saviour__

__Saviour__

Je zit gewoon hartstikke fout.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ach, dan kies ik uit de beste 10 nummertje 1
wat een genuil zeg

Op zich kan ik dat wel doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is de nominatieronde (wellicht nog een week). Dan alles in een pot gooien en tegenover elkaar zetten in een knock-out systeem is mooier. Nu kan iedereen al zowat aan zien komen wat de winnaar (of iig de top 5) gaat worden.

Ik stel voor dat je je bek waffel houdt ^quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je zit gewoon hartstikke fout.
Ik stel voor dat iemand anders (Bijvoorbeeld Tong) met de genomineerde kandidaten een nieuw topic begint als deze vol is.

quote:

Aan jou heb ik tenminste iets. Hoe bedoel je jordi? Loten? Dat is toch helemaal niet eerlijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon iedere serie een cijfer geven, dan zo'n online programma gebruiken waar 2 random getallen uit voortkomen.

Ik stel voor dat je ophoert uit dit waardeloze nominatietopic.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je bek houdt ^

quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ophoert uit dit waardeloze nominatietopic.

Stel je hebt over een week 40 series, dan nummer je ze 1 t/m 40 in volgorde van opgenoemde, ga je naar http://www.random.org/ en vul je dat rechts in. Zo krijg je koppeltjes van twee en een lijst waarin mensen dan hun keuze kunnen maken welke serie door moet naar de volgende rondequote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef starla het volgende:
[..]
Aan jou heb ik tenminste iets. Hoe bedoel je jordi?

__Saviour__

__Saviour__

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |