abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72813132
Oh god....H&M katalogus in de bus Met leeeeuuuuke babydingskes

Kan iemand me tegenhouden?
Lotte!
Noah!
pi_72813247
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik had ook zo'n plan, ook wel bevallingsplan genoemd. Daar kan je inzetten wat je wel en niet wilt, wat je wensen zijn.

bv dat je op de baarkruk wilt bevallen, of dat je niet ingeknipt wil worden, of dat je wil kunnen rondlopen om je weeën op te vangen, wie de navelstreng doorknipt, dingen mbt pijnstilling, dingen mbt sfeer (sommige vrouwen willen rustgevende muziek of zo'n rustgevend olietje ofzo). Hoe een bevalling uiteindelijk verloopt weet je van te voren niet, maar waar mogelijk wordt er wel rekening gehouden met eventuele wensen/verzoeken. Plan bespreek je vantevoren met je gyn, dan gaat het in je dossier en bij de bevalling weet men er van af.
Ik wou ook niet ingeknipt worden maar ben dat beide keren wel. Ik had er op dat moment niks over te vertellen.
pi_72813370
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef DuchessX het volgende:

Ter aanmoediging:
Evispam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaah hier doen jullie het voor ladies!

Zet 'm op dames!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, een lekker poepescheetekakkedrolletje!!!!!
Wat is ze prachtig Duch en Juup©!! Wat een ongelooflijke rijkdom toch, geniet er met volle teugen van jullie!!! Oh, ennuh, vooral foto's blijven spammen zo nu en dan hoor!!

Xenia, wat fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken nu, en dat in ieder geval de zorgen om de 'verkeerde ligging ' van jouw poepescheetekakkedrolletje nu weggenomen zijn. 2 Oktober is al snel, wat heerlijk zeg!! En je zult eens zien hoezeer die ruggenprik mee gaat vallen. Veel sterkte met de voorbereidingen op je bevalling meis!

Ymme, 20 euro maar voor een echo op eigen verzoek? Is jouw VK al schathemeltjerijk ofzo? Dat kost normaal gesproken zo rond het dubbele, minstens! Dat is wel erge mazzel dan, net als met die kinderwagen. Ik zou er toch niet aan moeten denken dat mijn kinderwagen twee maanden bij iemand in huis heeft gestaan die een bende huisdieren heeft, met alle harige gevolgen van dien. Vind het ook raar van Babydump dat ze dit akkoord vinden. In ieder geval veel plezier bij de echo.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72813520
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
Ymme ik hoop voor je dat de vk de echo wil maken en dat je niet van een koude kermis thuis komt.
Hou je ook ergens in je achterhoofd rekening met dat het niet kan gebeuren? Zou zo zonde zijn.
oe, dat bedacht ik me straks ook, maar ik durfde het niet echt te zeggen....

Dames, jullie hebben gelijk hoor over mijn vk's, ik moet het gewoon een keer tegen ze zeggen. Alleen...dat heb ik dus geprobeerd de vorige keer en dat viel zo tegen. Terwijl ik dus normaal helemaal niet zo'n moeite heb om dingen te benoemen enzo. Toen heb ik dat ook wel gedaan, maar toen kreeg ik alleen maar commentaar terug. Nou ja, we zien wel. Gerommel is hier weer rustig, dus ik hoef ook nog effe niet te bellen, dat scheelt. Ga denk ik wel smokkelen met die weeën die een minuut moeten duren, dan ik ga ook wel bellen bij 50 seconden ofzo. En ik ga er maar vanuit dat ik uberhaupt de volgende afspraak ga halen, lijkt me verstandig....

Rocka, ik zag op het bankje dat je de kleurenfoto's van je buik niet zo vond door de uitslag. Houd moed! Ik heb mijn foto's toen omgezet naar zwart wit (en nog wat geklooid met kleuren van te voren enz) en nou zie je heel de uitslag niet meer terug in zwartwit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72813649
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef Linda2205 het volgende:
Oh god....H&M katalogus in de bus Met leeeeuuuuke babydingskes

Kan iemand me tegenhouden?
Linda, af! In het mandje!
zoiets?

Of:
Linda...je hebt juist een hele goede reden om wat leuks te bestellen, je hebt niets beters te doen...

(soms is het toch wel handig om geen geslacht te weten, ik heb absoluut de behoefte niet meer om wat te kopen, ik ga wel shoppen als ik weet of ik rokjes moet kopen of niet)
pi_72814204
Jij maakt het erger met die 2e

Heb je helemaal niets geslachts=specifieks Mefke?
Lotte!
Noah!
pi_72814404
@ Linda, nee helemaal niets. Alles is unisex. Maar nou moet ik er bij zeggen dat ik redelijk van de stoere spullen ben, ook als het straks een meisje blijkt te zijn. En ik ben een redelijke liefhebber van de kleur groen, dus rara welke kleur we hier redelijk wat hebben liggen...
pi_72814472
Groen?
Lotte!
Noah!
pi_72814594
Oeh ik kreeg de hennes-catalogus vanmorgen ook binnen. Straks maar eens op mijn gemakkie gaan bekijken.

De krampjes zijn weer gestopt. Soort van valse start...
pi_72814879
Beter niet hoor Stiemie...
En misschien komen ze weer terug
Lotte!
Noah!
pi_72814960
Nou ik vind het wel even prima zonder krampjes als ze toch niks doen... Hele middag rugpijn gehad voor niks Ben er heel moe van nu
pi_72815241
He jammer Stiemie, maar wie weet barst het ineens vannacht toch nog los!

Ben erg benieuwd Ymme, wel effe komen vertellen he!

Hier gister de H&M catalogus, vond er voor zowel baby als zwangeren niks nieuws leuks in staan. (Maar ok, heel eerlijk; ik had al meerdere babykleertjes gekocht die er nu in staan )
Die Teigetje dingen vind ik echt verschrikkelijk, jammer dat die op veel dingen staat. Zag ik in de winkel een leuk bruin gebreid vestje met knoopjes en zakjes, dus ik pak het op, staat dat stomme slome dommige hoofd van Winnie the Pooh op een zakje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72815534
Oh da's jammer Poppejans Ik hou zelf ook niet zo van "Winnie de Koe" (zoals Linde 'm noemt) Nou ja straks maar eens kijken wat er allemaal instaat.

En vanavond maar lekker vroeg naar bed

Ymme ben je al terug van je echo? En weet je al of je een zoon of een dochter krijgt?
pi_72815634
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef Stiemie het volgende:
"Winnie de Koe" (zoals Linde 'm noemt)
Die hou ik er in hahaha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 16 september 2009 @ 20:02:53 #165
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72816482
Zooooo, weer goedgekeurd bij de vk.

Hartslag gehoord . Mijn knul-kindeke ligt al vrij diep met koppie naar beneden en lijkt zo'n 7,5 à 8 pond te gaan worden. Ik volg dezelfde gewichtstoenamecurve (zelfbedacht woord ) als tijdens de zwangerschap van S dus dat is mooi. Dan kom ik straks op zo'n + 12 kg uit. Bloeddruk aan de lage kant (maar dat is altijd) en geen verdere klachten (maar dat wist ik natuurlijk ook al zonder vk-bezoek ) , woehoei ...
pi_72816596
Grote hoera voor Guuzewuus!

Ymme, ben je al terug? Of zit je nog met te dromen van jullie kleine wonder?
  woensdag 16 september 2009 @ 20:06:57 #167
223453 Guuzewuus
pi_72816672
Ik hou ook niet van Winnie de Koe!
  woensdag 16 september 2009 @ 20:07:19 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72816694
nice guus!

Jullie raden het nooooit!
Ik ga zo naar bed. Met aspirine, kruik en Iphone. Bah zeg...
(ohja en vanmiddag ruim 2 uur gerust/geslapen ook!)
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 16 september 2009 @ 20:09:02 #169
223453 Guuzewuus
pi_72816767
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
nice guus!

Jullie raden het nooooit!
Ik ga zo naar bed. Met aspirine, kruik en Iphone. Bah zeg...
(ohja en vanmiddag ruim 2 uur gerust/geslapen ook!)
Die asperine is minder, maar de rest klinkt me heel aantrekkelijk in de oren .
pi_72817474
Weltruste Rocka! Hopelijk krijg je nu een keer een lekkere nacht!
Guuzewuus ook weer een stickert!
Ben ook wel benieuwd naar Ymme... waar is jij?

Ik ga ook lekker mijn nestje in, ben echt helemaal op Effe bakkie thee "goede nachtrust" brouwen en dan kan het feest dat slapen heet wat mij betreft beginnen.

Oh en ik moet ook geen Winnie de Koe, Tijgetje vind ik dan wel weer leuk, maar niet zo leuk dat ie overal op moet staan (heb 1 rompertje, van H&M, en daar blijft het bij).
  woensdag 16 september 2009 @ 21:19:09 #171
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72819722
Oh ik lees gewoon vanuit bed mee hoor Lijnloos
ik vind Winnie de poep en tijgetju en al die prut ook vreselijk! Nog erger vind ik afdrukken ervan op damesnachthemden! Yuk!
Oh en weet je wat ik ook lelijk vind? Als we dan toch bezig zijn die vreselijk mallote berenpakjes! Gats! Zo niet grappig mits het carnaval is...

*snel weer weg gaat daar zijn het er vast niet veel mee eens haha!*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72819793
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh en weet je wat ik ook lelijk vind? Als we dan toch bezig zijn die vreselijk mallote berenpakjes! Gats! Zo niet grappig mits het carnaval is...

*snel weer weg gaat daar zijn het er vast niet veel mee eens haha!*
Nou en, ik woon in brabant en ben midden in carnaval uitgerekend!
pi_72819809
Hier ben ik weer. Met een stickertje.
Hartje klopte mooi, bloeddruk was goed. 1,2 kilo aangekomen (dat is dus nu het totale van de 18 weken zwangerschap) eerste paar keer viel ik af.

Maar er kwam een bevalling tussen, en nu kan ik morgen weer terug komen voor de geslachtsbepaling.
Bij dit geboortecentrum kost een echo normaal 30 euro. USB stick waarop al je foto's komen te staan 12,50. 4D is nog weer duurder. Maar omdat ik ingeschreven sta bij de praktijk (ja duuuh wie niet die daar komt) krijgt dan 10 euro korting op pretecho's ....

Maar morgen om zeven uur dus terug Spannend hoor.

Ga nu even bijlezen wat er is weer een hoop geklets in de tussen tijd.
pi_72819855
Rocka, slaap lekker! Lijnloos, succes met brouwen en met slapen.
Guus goedgekeurd, mooi!
Hier ook geen winni de koe liefhebber (ook geen teigetje en ook geen andere plaatjes zeg maar)
Ik heb de waterrekening maar weer eens omhoog gebracht door een badje te nemen. Al hoeft er nu natuurlijk minder water bij omdat ik zelf meer massa heb (kijk dat is nog eens een voordeel). En daarna hebben we maar weer eens foto's gemaakt. Pff, op een foto zie je toch veel beter dat ik echt overal vocht heb zitten. Ik herken mezelf nauwelijks. Heb ook nog een foto met shirt + broek gemaakt, die zal ik zo eens even plaatsen.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:25:02 #175
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72819970
ymme, gefeli met je stickertje!

oy, mensen! Niet winnie the pooh uitschelden, dan krijg je ruzie met mijn zoon! * boos kijkt
winnie the pooh is hier heilig! het is slaapknuf (in 6-voud, waarvan we er 3 actief gebruiken. knuffeldouble voor beginners )

Stiemie, puf ze!

Verder ga ik hier helemaal stoppen met werken...
maar dan heb ik wel genoeg tijd om op Z&G bij te lezen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')