Ik wou ook niet ingeknipt worden maar ben dat beide keren wel. Ik had er op dat moment niks over te vertellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n plan, ook wel bevallingsplan genoemd. Daar kan je inzetten wat je wel en niet wilt, wat je wensen zijn.
bv dat je op de baarkruk wilt bevallen, of dat je niet ingeknipt wil worden, of dat je wil kunnen rondlopen om je weeën op te vangen, wie de navelstreng doorknipt, dingen mbt pijnstilling, dingen mbt sfeer (sommige vrouwen willen rustgevende muziek of zo'n rustgevend olietje ofzo). Hoe een bevalling uiteindelijk verloopt weet je van te voren niet, maar waar mogelijk wordt er wel rekening gehouden met eventuele wensen/verzoeken. Plan bespreek je vantevoren met je gyn, dan gaat het in je dossier en bij de bevalling weet men er van af.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef DuchessX het volgende:
Ter aanmoediging:
Evispam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaah hier doen jullie het voor ladies!
Zet 'm op dames!
oe, dat bedacht ik me straks ook, maar ik durfde het niet echt te zeggen....quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
Ymme ik hoop voor je dat de vk de echo wil maken en dat je niet van een koude kermis thuis komt.
Hou je ook ergens in je achterhoofd rekening met dat het niet kan gebeuren? Zou zo zonde zijn.
Linda, af! In het mandje!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef Linda2205 het volgende:
Oh god....H&M katalogus in de busMet leeeeuuuuke babydingskes
Kan iemand me tegenhouden?
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef Stiemie het volgende:
"Winnie de Koe" (zoals Linde 'm noemt)
Die asperine is minder, maar de rest klinkt me heel aantrekkelijk in de orenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
nice guus!
Jullie raden het nooooit!
Ik ga zo naar bed. Met aspirine, kruik en Iphone. Bah zeg...![]()
(ohja en vanmiddag ruim 2 uur gerust/geslapen ook!)
Nou en, ik woon in brabant en ben midden in carnaval uitgerekend!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh en weet je wat ik ook lelijk vind? Als we dan toch bezig zijndie vreselijk mallote berenpakjes! Gats! Zo niet grappig mits het carnaval is...
*snel weer weg gaatdaar zijn het er vast niet veel mee eens haha!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |