ja zeg, die kleurt niet bij Seb hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een fatboy maar ik weet niet heel zeker of ik die mee kan nemen. Onze auto staat niet meteen bij ons huis geparkeerd en ik heb een hoop spullen mee te nemen (voor Lishe). Dus als ik er aan denk en het lukt dan neem ik hem mee.
Deze kleur en uitvoering is het:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:19 schreef Sugar het volgende:
Ik heb pannenkoekprikkers gemaakt! Kon het niet laten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tot zo!
Ik ben ook helemaal verliefd op jouw Eva!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Eva vond het daar helemaal geweldigze is wel een paar keer rondje gaan wandelen met papa maar daar tussendoor vond ze het er erg leuk. Laatste half uurtje zat ze in haar rolstoel en werd ze helemaal vrijmoedig, hele gesprekken met Amaranta en steeds door de fotoshoot van Icicle heen rijden
Iris heeft zo'n beetje aan BE en Oscar vastgeplakt gezeten die heeft ook de dag van haar leven gehad
geeft toch niks joh. Je bent trouwens prachtig zwanger!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:
Sorry ook voor mijn eigen emotionele uitbarsting. Heb vandaag mn traantjes erg hoog zitten. Het is de sterfdag van mijn broer. De afgelopen jaren eigenlijk niks aan het handje, gewoon een datum, maar dát icm met Eva die redelijk doorflipte en een portie hormonen werd het me eventjes te veel.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
geeft toch niks joh. Je bent trouwens prachtig zwanger!
Waren die er dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:23 schreef Juup© het volgende:
Hed het wel overwogen, maar na het lezen van de kleine lettertjes was mijn interesse acuut verdwenen.
Nog wat kleine lettertjesquote:
Volgens mij heeft Morris er 8 opquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:13 schreef miss_sly het volgende:
En waren de pannenkoekprikkers net zo lekker als ze eruitzagen?
Dat heeft ie dan goed gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Morris er 8 op![]()
oh ja, die van Dutchie. Die waren ook lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb helemaal geen pannenkoeken gezien.
Alleen hele lekkere zalmrolletjes.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef Sugar het volgende:
Ik wilde net zeggen: Morris vond van wel!![]()
![]()
BE, wilde ik nog zeggen: wat zie jij er goed uit, mens!![]()
![]()
En Amaranta is inderdaad hartstikke mooi zwanger.Echt heel.
Ik heb je uitbarsting gemist, maar klinkt heel begrijpelijk en euhm, tsja, je was niet de enige, he?![]()
Kop op.
amarantaquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:01 schreef amaranta het volgende:
Maareh, misschien zit ik er helemaal naast maar is de man die naast mij staat op deze foto de tweelingbroer van jouw man BE? Of lijken ze helemaal niet???
[ afbeelding ]
heej!! Ik heb een bijdrage geleverdquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:42 schreef dutchie het volgende:
Credits voor de zalmrolletjes gaan naar Belana.
Dat van die gelijkenis weet ik nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef amaranta het volgende:
dutchie, ik heb mijn verhaal ooit in het estafette topic geplaatst
Het OUD Estafette Topic deel 7
Eva is bij mijn ouders. Wij hebben vanavond nog iets, en voor hun ook wel fijn, lekker afleiding, voor hen immers ook een trieste dag.
(mijn vader had zich in zijn verdrietige bui al buitengesloten toen ik vanochtend op weg was naar de shoot, gelukkig woont hij op de route)
Juup, ik heb dus wel een beetje gelijk ???
Ik wilde dus idd net gaan zeggen dat ik het echt onwijs leuk vond idd, maar dat ik zo ontzettend op mezelf/onszelf gericht ben nog dat er zo weinig blijft hangen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:42 schreef dutchie het volgende:
BE met gezin. Meid, wat loop jij over van verliefdheid en he-le-maal terecht!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef Maggie het volgende:
Ze heet toch Lois? (of misschien tegenwoordig eigenlijk liever L.?)
Wat lief trouwens, die van Eva en Iris, en die met Oscar
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dit is niet vals of flauw bedoeld naar wie dan ook, gewoon een geintje he!
Er was binnen een grote witte ruimte afgekaderd, maar je kon via een opening kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Het ziet er leuk it jongens.
En die Oscar die op andere foto's zo'n groot beertje is, is zo maar een heel klein prulleke ineens.
Zaten jullie buiten en dan omdebeurt naar binnen? Of was iedereen er steeds bij als er foto's gemaakt werden?
Guuzewuus probeert zich een beeld te vormen, mocht het zich nog eens herhalen.
Heel natuurlijk hengelde ik hem zo op schoot, zonder eigenlijk te vragenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Estrys het volgende:
hoewel lois ook zijn goedkeuring kreeg.
Ik vind dat wel leuk hoorquote:Op zondag 20 september 2009 10:34 schreef Lois het volgende:
[..]
Heel natuurlijk hengelde ik hem zo op schoot, zonder eigenlijk te vragenLater bedacht ik me dat je dat misschien helemaal niet leuk kon vinden enzo, sorry!
![]()
Ik zit nog zo in de kleintjes, dat het allemaal vanzelf gaat.
Ik ben ook verliefd op Seb!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft na de meet twee uurtjes geslapen bij mijn zus en daarna pas om acht uur weer. Hij heeft zich wonderbaarlijk goed gehouden de hele dag, lekker vrolijk op een enkel klaagmomentje na en volgens mij was hij verliefd op chell hoewel lois ook zijn goedkeuring kreeg.
Ow ja en Finn met zijn babykrul ook zo'n snoepje
quote:Op zondag 20 september 2009 19:25 schreef Macka66 het volgende:
Lois, Lucie zag je op de foto, wees en zei "die is de mooiste en de liefste van de heeeele dierenbos". (Met het accent keurig Kennnemers op bos) Dat je 't maar weet!
Likewise, maar dan met zwarte letters.quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef amaranta het volgende:
Leuk trouwens om Lois en BE te zien, Weet ik eindelijk wie er onder die blauwe letters zitten!!
En natuurlijk ook mvpoeesss flowertiamo en lishe, want die kende ik nog niet persoonlijk.
misschien vond ze je op Juffrouw Ooievaar lijken?quote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Waaaar komt dat nou weer vandaan??
![]()
*vereerd is*
komt omdat mijn kind aan jou bleef plakkenquote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt hoor Dutch, ik heb heel weinig mensen echt gesproken. Ben vnml aan Lois blijven plakken.
uh.... ik wil hem ook wel in het buikentopic posten hoor. Maar loop niet zo graag complimenten te vissen. Ik zal eens even kijken waar/of ik uberhaubt een foto hebquote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef Asyniur het volgende:
amaranta, als iedereen zo stuit over je buikje, doe eens een foto over PM dan...
Nee joh, dat was juist leuk!quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef snoopy het volgende:
En thuis realiseerde ik me pas dat die 2 van mij zomaar door jullie foto's heenwalsten Dutch
Dat hoeft ook niet maar ik ben nu gewoon nieuwsgierig naar jequote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
uh.... ik wil hem ook wel in het buikentopic posten hoor. Maar loop niet zo graag complimenten te vissen. Ik zal eens even kijken waar/of ik uberhaubt een foto heb
ja wie nietquote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef Asyniur het volgende:
ik ben nu gewoon nieuwsgierig naar je
Als haar PM box nú niet vol zit...quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef Asyniur het volgende:
en dan krijg je een blote konten foto![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef Lois het volgende:
Wat een lief compliment Lishedank je wel!
Chell Eva gaat echt fantastisch goed he? Ik ben zo trots op haar en zaterdag was ik dat ook! Zo vrij voor de camera, zo fijn vond ze het. Komt voor een groot deel door jullie allemaal, die haar accepteren zoals ze is, en haar vrij laten. Dat voelt ze, en dat vond ze fijn![]()
Ze noemde zo'n beetje iedereen "Icicle (echte naam)' en vroeg nav Amaranta's prachtige buik nog heel dringend " mama, ik wil ook een baby in mijn buik! Mag dat als ik groot ben?"![]()
Ik vond het zo leuk om jullie allemaal te zien, en te spreken (al was het soms kort).
quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als haar PM box nú niet vol zit...
ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Belana het volgende:
wat een wonderschone foto's![]()
christus!
Ik wil ook!
Datte!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Belana het volgende:
wat een wonderschone foto's![]()
christus!
Ik wil ook!
die is zeker heel mooi.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef snoopy het volgende:
En deze vind ik ook zo mooi
[ afbeelding ]
JE wilde er toch een voor een canvas? Die onderste is gewoon pure liefde!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Lois het volgende:
Mijn favorieten (in 1e oogopslag dan he, ik ga ze zo uitgebreid bestuderen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wou ik net zeggen, daar JLo nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef dutchie het volgende:
Amaranta's achterkant mag er anders ook zijn hoor, zegt dit 'getrainde' oog.
Sashaquote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie foto's allemaal! Zo tof!
Chell heeft vnml ons gedaan, maar ik vond bij Icicle toch ook nog 2 plaatjes van Sasha, waaronder deze:
[ afbeelding ]
Met de'muts'
Jij hebt toch emmers vol geduld?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld...Daar ben ik ook zo goed in he!
ja hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:01 schreef Chan het volgende:
Oh wauw zeg wat een mooie foto's allemaal! Gaan jullie dit nog een keer doen?
Ja moet wel te regelen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet lacht, ben je dood.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik kan die van jullie daar helemaal niet zien, dutsjie.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, die van jullie zijn juist superleuk! Ben ook wel benieuwd naar de foto's van ons kroost bij elkaar.
Ja, na een paar weken verkering kan dat geklef ook wel minder toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef dutchie het volgende:
Ik vind dat Chell nu maar eens van dat vriendje af moet blijven/komen.
Ggghh, een beetje een privé-leven hebben.
Vergeet Kwok niet.quote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef dutchie het volgende:
Ik vind dat Chell nu maar eens van dat vriendje af moet blijven/komen.
Ggghh, een beetje een privé-leven hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komen er meer maar ik ben bang dat oma haar cadeautje spotquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:10 schreef lcicle het volgende:
Chell, wat een gave foto's! Ik vind je 'ruime uitsnedes' zo mooi geworden, bijv. die van Luuke hierboven met de witte ruimte ernaast. Maar ook die in het album staan. Leuk!
Pvoesss, jammer dat je maar 1 foto laat zien.. en die nu ook al weg is![]()
En SebWat een leuk vrolijk ventje is dat toch! Ik ben blij dat Chell in elk geval wél zoveel mooie foto's van 'm heeft kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |