abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69636219
19 september 2009 Professionele Foto Meeting te Eindhoven

Er worden onder de OUDers steeds meer meetings georganiseerd, waarbij ook steeds meer leuke en mooie foto's gemaakt worden. Aangezien ikzelf een meeting op z'n tijd ook erg gezellig vind en graag fotografeer, dacht ik, laat ik eens een professionele foto-meeting organiseren. In OUD ben ik niet de enige fotograaf, daarom heb ik Chell gevraagd of ze mee wil doen. Zij heeft al meerdere OUDers (mini en maxi) op de foto gezet en haar antwoord was gelukkig meer dan positief!

Wat was ons plan..
In een park kun je geweldige foto's maken, maar het weer moet daarvoor wel meewerken. Daarom heb ik een prachtige daglichtstudio in Eindhoven gereserveerd, waar we met minimaal 8, maximaal 10 volwassenen (plus 2 fotografen) en hun kinderen terecht kunnen. Er is voldoende parkeergelegenheid en zelfs ruimte voor de allerkleinsten om een schoonheidsslaapje te doen.

'Daglichtstudio' zegt het al, er is enorm veel daglicht wat gegarandeerd mooi belichte foto's oplevert. We gaan niet met dure studioflitsers aan de slag, ook veilig voor de kleine grijpgrage handjes. Dit is een kleine impressie foto en hier staat een filmpje met een aantal sfeerbeelden.

© Frank Tielemans Fotografie

Voor het huren van de daglichtstudio is een prijs afgesproken, welke we willen delen met alle volwassen deelnemers. Bij 10 aanmeldingen bedraagt dit 25,- per volwassene, ongeacht hoeveel eigen kinderen er mee komen. Hiervoor krijg je een aantal foto's van jezelf met/of je kind(eren) in webformaat (lage resolutie) plus een bon waarmee je een aantal gratis afdrukken of vergrotingen kunt bestellen.

Iedereen mag zich aanmelden in dit topic! Zondag 12 juli sluit de inschrijftermijn en bekijken we of er genoeg animo is. Bij meer dan 10 aanmeldingen gaan we loten wie er mag komen.

Wie:
OUDers, zwangere dames, (pasgeboren) baby's, dreumesen, peuters en kleuters (t/m 6 jaar).

Wat:
Fotosessie door Chell en lcicle, een aantal digitale foto's in webformaat en een bon voor gratis afdrukken.

Waar:
Een prachtige speciaal voor deze meeting gehuurde daglichtstudio in Eindhoven.

Wanneer:
Zaterdag 19 september 2009, van 10.00u tot max. 14.00u.

Nog wat kleine lettertjes
Voor aanvang van de fotosessie vragen we jullie een contract te ondertekenen met daarin onze algemene voorwaarden. Deze zijn op te vragen via je mailadres in een PMetje aan lcicle. Hierin staat o.a. vermeld dat alle gemaakte foto's door de fotografen gebruikt mogen worden voor promotionele doeleinden, zoals bijv. in de portfolio op onze websites. De hoge resolutie beelden worden niet vrijgegeven en blijven gearchiveerd bij de fotograaf. Mocht je ondanks je aanmelding helaas verhinderd zijn die dag, dan ben je ons toch het afgesproken bedrag verschuldigd tenzij er iemand anders in jouw plaats kan komen.

Al aangemeld:
- Brighteyes (met 2 kindjes)
- Tessie (met 1 kindje)
- Lois (met 1 kind)
- LadyS (met 2 kinderen)
- Beefcake (met 2 kinderen)
- Texelonia (met 2 kindjes)
- De_Taartjesfee (met 1 kindje?)
- Lishe (met 2 kinderen)
- miss_sly (met 1 babytje)
- m@x (met 1 kind)
-Tearsong (met 2 kindjes)
- Sugar (met 2 kinderen)
- floortje (met 1 kindje)
- Flower-Ti-Amo (met 1 kindje)
- Estrys (met 1 kindje)
- Diaan73 (met 2 kinderen) in optie
- Poppejans (zwanger)
- Guuzewuus (zwanger en met 1 kindje)
- Lily (met 2 kinderen)
- dutchie (2 kinderen)
- MamsX (1 kind)
- Snoopy (1 of 2 kinderen)

Nogmaals: Wij doen NIET aan vol ! Er is ruimte voor max. 10 aanmeldingen, binnenkort gaan we loten wie er mag komen.

De modellen

1) Tessie (met 1 kindje)
2) Flower-Ti-Amo (met 1 kindje)
3) MamsX (met 1 kindje)
4) Sugar (met 2 kinderen)
5) Brighteyes (met 2 kindjes)
6) Lois (met 1 kind)
7) Diaan73 (met 2 kinderen)
8) Dutchie (met 2 kinderen)
9) Lily (zwanger! en met 2 kinderen)
10) LadyS / Tearsong (met 2 kinderen)

De reservelijst:

1. Lishe
2. Snoopy
3. Amaranta
4. Estrys
5. Beefcake
6. miss_sly
7. Texelonia
8. fIoortje
9. Poppejans
10. LadyS of Tearsong (een van de 2 mag dus wel komen maar heeft zich nog niet gemeld, de ander staat op de reservelijst. )

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 20-06-2009 11:34:53 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:04:48 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69636480
En even als aanvulling, wellicht ten overvloede, dit topic is geplaatst met toestemming van de mods.

Tof idee!

* Brighteyes wil zich wel aanmelden!
In eerste instantie even ik alleen met dan 2 kindertjes maar.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 2 juni 2009 @ 16:08:05 #3
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69636590
En met toestemming van de FA's

Tevens terugvindpostje om het animo te volgen. Icicle en ik hebben er al heel veel zin in!
pi_69636648
Ik wil me ook aanmelden
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Jubileum moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 16:24:04 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69637062
Ik wil me graag aanmelden met Iris
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69637156
Wat een ontzettend tof idee!
Als dit volgend jaar weer terugkomt wil ik ook!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 2 juni 2009 @ 16:30:18 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69637186
Waarom wil je pas volgend jaar Huup? Tis pas in september he, we zijn er vroeg bij
pi_69637254
Wat leuk dat er al meteen zo enthousiast gereageerd wordt! Ik heb alvast een lijstje in de OP gezet
pi_69637357
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Chell het volgende:
Waarom wil je pas volgend jaar Huup? Tis pas in september he, we zijn er vroeg bij
ja dat is wel zo, maar ik weet niet, er zijn maar heel weinig plaatsen beschikbaar en ik denk dat er genoeg moeders met grotere (en meer ) kindjes zijn die ook heel erg graag willen, en dan is het zeker voor dat bedrag een buitenkansje. Ik wil geen plekjes inpikken dan met mn kleine baby'tje haha. maar anders ga ik wel op de reserve-lijst voor als er iemand cancelled
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69637451
Ja maar ja maar ja maar.. ik vind toevallig hele kleine babytjes heel erg leuk om te fotograferen.. Mag ik je erbij zetten? Ja.. toe?
pi_69637579
hahaha

nouja ehm, ik twijfel, 19 sept... als ik overtijd loop dan wordt mn kleintje uiterlijk 2 sept. geboren. Das wel heul klein om mee te reizen enzo
Ik zou echt graag willen maar ik denk dat ik het alleen zou doen als ze een week of 4 oud is (lees: dan durf ik pas naar buiten waarschijnlijk ) en daar kan ik nu jammer genoeg nog niet echt iets over zeggen.

Hou me maar in gedachten voor last-minute cancellers. Als iemand dan niet kan dan wil ik wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:03:57 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_69638218
Ik wil oooook
Met 2 kindjes!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:04:58 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_69638245
Zijn die foto's wel geschikt om af te drukken eigenlijk, op gewoon foto formaat? Ik scrap nl. graag, en daar moet ik dus printjes voor hebben dan

* LadyS gaat naar huis
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_69638304
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef LadyS het volgende:
Zijn die foto's wel geschikt om af te drukken eigenlijk, op gewoon foto formaat? Ik scrap nl. graag, en daar moet ik dus printjes voor hebben dan
Dat vroeg ik me ook af! Niet dat ik scrap hoor, maar gewoon

En dit is tevens een aanmelding, het lijkt me echt leuk!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:08:25 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69638342
Ik wil ook Met 2 kindjes. Super gaaf idee zeg!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69638788
Leuk leuk leuk! Nog meer aanmeldingen!

De foto's in webformaat zijn 600x400pt, ongeveer zoals de meeste foto's die in het kinderfoto topic worden geplaatst. Ik print zelf nooit foto's, maar denk dat de kwaliteit daarvan er nog mee door kan, maar niet optimaal is. Met de bon kun je echter wel foto's op standaard formaat laten afdrukken bij een professioneel foto vaklab.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:24:38 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69638892
Ik wil ook wel
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:25:07 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69638907
Dat lijkt me echt leuk! Ik wil me graag aanmelden met mijn 2 dames.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:31:48 #19
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69639098
Wat leuk! Maar... Tis dus niet voor andere fotografen? Erg jammer, ik fotografeer ook graag zwangere dames, babies en kindjes dus ik had graag meegedaan.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_69639265
Wat een gaaf idee!! Ik hou even een slag om de arm!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:52:28 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_69639699
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk! Maar... Tis dus niet voor andere fotografen? Erg jammer, ik fotografeer ook graag zwangere dames, babies en kindjes dus ik had graag meegedaan.
Er zijn nog wel meer fotograafmensen, dus wellicht kun je met de andere mensen wat regelen? Ik kan me voorstellen dat het erg druk wordt als je daar met meerdere mensen gaat schieten Wellicht is er voor een andere regio ook wat te regelen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 18:26:47 #22
5428 crew  miss_sly
pi_69640750
Dat lijkt me echt heel erg leuk! En ik zou dan met beebje kunnen
Ik overleg het even met teerbeminde
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69642601
Leuk... jammer dat het zo ver weg is
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 19:32:25 #24
5428 crew  miss_sly
pi_69643122
Ik meld me dan bij deze aan samen met Senna!

Even natuurlijk ervan uitgaande dat alles goed gaat enzo, maar dat spreekt voor zich.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:38:05 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_69643311
Leuk Kai en ik willen ook!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: