Heel natuurlijk hengelde ik hem zo op schoot, zonder eigenlijk te vragenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Estrys het volgende:
hoewel lois ook zijn goedkeuring kreeg.
Ik vind dat wel leuk hoorquote:Op zondag 20 september 2009 10:34 schreef Lois het volgende:
[..]
Heel natuurlijk hengelde ik hem zo op schoot, zonder eigenlijk te vragenLater bedacht ik me dat je dat misschien helemaal niet leuk kon vinden enzo, sorry!
![]()
Ik zit nog zo in de kleintjes, dat het allemaal vanzelf gaat.
Ik ben ook verliefd op Seb!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft na de meet twee uurtjes geslapen bij mijn zus en daarna pas om acht uur weer. Hij heeft zich wonderbaarlijk goed gehouden de hele dag, lekker vrolijk op een enkel klaagmomentje na en volgens mij was hij verliefd op chell hoewel lois ook zijn goedkeuring kreeg.
Ow ja en Finn met zijn babykrul ook zo'n snoepje
quote:Op zondag 20 september 2009 19:25 schreef Macka66 het volgende:
Lois, Lucie zag je op de foto, wees en zei "die is de mooiste en de liefste van de heeeele dierenbos". (Met het accent keurig Kennnemers op bos) Dat je 't maar weet!
Likewise, maar dan met zwarte letters.quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef amaranta het volgende:
Leuk trouwens om Lois en BE te zien, Weet ik eindelijk wie er onder die blauwe letters zitten!!
En natuurlijk ook mvpoeesss flowertiamo en lishe, want die kende ik nog niet persoonlijk.
misschien vond ze je op Juffrouw Ooievaar lijken?quote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Waaaar komt dat nou weer vandaan??
![]()
*vereerd is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |