quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:19 schreef Sugar het volgende:
Ik heb pannenkoekprikkers gemaakt! Kon het niet laten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tot zo!
Ik ben ook helemaal verliefd op jouw Eva!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Eva vond het daar helemaal geweldigze is wel een paar keer rondje gaan wandelen met papa maar daar tussendoor vond ze het er erg leuk. Laatste half uurtje zat ze in haar rolstoel en werd ze helemaal vrijmoedig, hele gesprekken met Amaranta en steeds door de fotoshoot van Icicle heen rijden
Iris heeft zo'n beetje aan BE en Oscar vastgeplakt gezeten die heeft ook de dag van haar leven gehad
geeft toch niks joh. Je bent trouwens prachtig zwanger!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:
Sorry ook voor mijn eigen emotionele uitbarsting. Heb vandaag mn traantjes erg hoog zitten. Het is de sterfdag van mijn broer. De afgelopen jaren eigenlijk niks aan het handje, gewoon een datum, maar dát icm met Eva die redelijk doorflipte en een portie hormonen werd het me eventjes te veel.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
geeft toch niks joh. Je bent trouwens prachtig zwanger!
Waren die er dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:23 schreef Juup© het volgende:
Hed het wel overwogen, maar na het lezen van de kleine lettertjes was mijn interesse acuut verdwenen.
Nog wat kleine lettertjesquote:
Volgens mij heeft Morris er 8 opquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:13 schreef miss_sly het volgende:
En waren de pannenkoekprikkers net zo lekker als ze eruitzagen?
Dat heeft ie dan goed gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Morris er 8 op![]()
oh ja, die van Dutchie. Die waren ook lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb helemaal geen pannenkoeken gezien.
Alleen hele lekkere zalmrolletjes.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef Sugar het volgende:
Ik wilde net zeggen: Morris vond van wel!![]()
![]()
BE, wilde ik nog zeggen: wat zie jij er goed uit, mens!![]()
![]()
En Amaranta is inderdaad hartstikke mooi zwanger.Echt heel.
Ik heb je uitbarsting gemist, maar klinkt heel begrijpelijk en euhm, tsja, je was niet de enige, he?![]()
Kop op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |