Je grootste nachtmerriequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef AMDB het volgende:
Wat is Itil als ik vragen mag?
Whehe dan kun je maar beter wat te doen hebben anders duurt de dag helemaal lang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
Hier is iedereen de komende tijd telkens vrij, want ze hebben elk nog 100+ uren staan en ze mogen er maar 36 mee nemen naar volgend jaar
Morgen mag ik 31 procesbeschrijvingen gaan makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe dan kun je maar beter wat te doen hebben anders duurt de dag helemaal lang.
Kun je daar nu niet al aan beginnen dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen mag ik 31 procesbeschrijvingen gaan maken
Mag wel, maar ergens heb ik geen zin zegmaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je daar nu niet al aan beginnen dan?
Morgen wel danquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag wel, maar ergens heb ik geen zin zegmaar
Heb ik daar een reden voor dan?quote:
Welke opleiding deed je ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het klinkt best interessant al zeg ik het zelf
Geloof er niks vanquote:
Ik ga nog liever dood (bij wijze vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
ITIL zal ik later aardig wat mee te maken gaan krijgen..
Ach, vind het niet eens zo heel erg..
Dus?quote:
Ter compensatie van 's middags?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
's morgens werk ik eigenlijk altijd netjes
Een goedequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Man, wat wil je voor reden hebben?
Logistiekquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welke opleiding deed je ook alweer?
Dan moet je eens naar zo'n ITIL cursus gaan, echt een orgie voor jequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Logistiek![]()
Ik word geil van alles dat met processen te maken heeft
Ik ben ook een processengekquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Logistiek![]()
Ik word geil van alles dat met processen te maken heeft
Dan zoek je toch iets om te doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
's middags was er gewoon nog nooit iets te doen
Zie mn sig als voorbeeld hequote:
Dat heb ik al gedaan en ik vind dat genoegquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zoek je toch iets om te doen(moet ik zeggen
)
Kunnen we je soms helpen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
Ik zit nu voor de 5e keer de inhoudsopgave van m'n opdracht om te gooienOmdat het niet logisch is voor mijn gevoel.
Uhu, niet jaloers worden nu hequote:
Daar staat niets nuttigs inquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
Ik sta toch ook niet in jouw sig trouwens
Altijd leuk als mensen zo over hun eigen werk denkenquote:
Bij mij wel danquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Het komt zo niet liefdevol over hoor ?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
Volgens mij heeft Paula eindelijk iets te doen
Mental image...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij wel danAnders zorg ervoor dat ik er iets nuttigs in kan zetten ;0
Boete voor gekregen en toen verkocht en nu draait het weer geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met je andere forum gebeurd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
Volgens mij heeft Paula eindelijk iets te doen
Vertel!quote:
Verras me!quote:
Een jongeman is pas getrouwd en hem wordt gevraagdquote:
Waarom een boete dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Boete voor gekregen en toen verkocht en nu draait het weer geloof ik
Jij begon!quote:
Wat voor forum was het danquote:
Kan vanalles zijn hequote:
Hoe kom je erbij om zoiets te beginnen danquote:
Melding genoteerd!quote:
Braaf!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mooi! Dan kan ik nu naar huis!
Ik heb het gekregen en het verdient geen fuck.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om zoiets te beginnen dan![]()
Volgens mij verdient dat wel veel
Dus het heeft alleen maar geld gekostquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen en het verdient geen fuck.
Geluksvogel, ik moet nog een uurquote:
gelijkgespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus het heeft alleen maar geld gekost
Ik moest hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:40 schreef Bootje84 het volgende:
Een man en vrouw hebben ruzie in de auto. De vrouw wordt pislink, pakt een mes en snijdt de lul van de man eraf en smijt em al rijdend uit het raam.
Achter de auto rijdt een vader met zijn 7-jarig dochtertje als de afgesneden lul op de voorruit valt. Geschrokken vraagt het dochtertje wat dat was. De vader, die zijn dochter nog niet het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes uit wil leggen, verteld zijn dochtertje dat het een vlieg was.
"Oh" zegt de dochter. "Dan had die ook een grote lul"..
Maar wat heeft de leeftijd er precies mee te maken? Stonden er privéfoto's van minderjarigen op?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:40 schreef Bootje84 het volgende:
Een man en vrouw hebben ruzie in de auto. De vrouw wordt pislink, pakt een mes en snijdt de lul van de man eraf en smijt em al rijdend uit het raam.
Achter de auto rijdt een vader met zijn 7-jarig dochtertje als de afgesneden lul op de voorruit valt. Geschrokken vraagt het dochtertje wat dat was. De vader, die zijn dochter nog niet het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes uit wil leggen, verteld zijn dochtertje dat het een vlieg was.
"Oh" zegt de dochter. "Dan had die ook een grote lul"..
Nog 48 min!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Contract tot einde van het jaar en grote kans op verlenging
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Ook leukquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef Puala het volgende:mijn hele avond is vol gestouwd en morgen ook
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
mijn hele avond is vol gestouwd en morgen ook
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond een vriendin helpen met haar planning voor huiswerk. Als deze niet goed is mag ze niet over naar de 3e in februari.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik ga vanavond ook chillen, beetje lezen en heel vroeg slapen. Morgenavond wel bios wss
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond een vriendin helpen met haar planning voor huiswerk. Als deze niet goed is mag ze niet over naar de 3e in februari.
Allemaal in de avond of is dat op stage?quote:& morgen 2 sollicitatiegespreken & 2 vergaderingen & nog 4 losse afspraken
Feli dean!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:21 schreef DjRex89 het volgende:
Net hele tijd basketbalfilmpjes gekekenNog 9min te gaan!
Ze heeft een half jaar achterstand met haar thuisopdrachten. Hierdoor loopt ze een half jaar achter. Ze mag over naar de 3e in februari op voorwaarde dat ze alles inhaalt volgens de planning. Deze moet ze nu dus gaan maken.quote:
Dat is morgen op schoolquote:[..]
Allemaal in de avond of is dat op stage?
Ey ze leeft nog.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef Bootje84 het volgende:
Motivationals deel 2
Simone86 doet weer van zich spreken
Heb een naamtopic voor haar aangemaakt..quote:
Be my guest..quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef L.no het volgende:
Je kon vertellen dat ze ook een faker is...
Simone86 klaagtopicquote:
Hello my lovequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef Simone86 het volgende:
Maar hebbie nou al naar mammie geluisterd en je kamertje opgeruimd?
Lekker druk dagje gehad?
Wel luisteren naar mammie hoor, je bent tenslotte pas 25 toch?
Ben je eindelijk blij dat je naar huis mag, komen al die belemmeringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:56 schreef DjRex89 het volgende:
En weer thuis
Wat een ramp op de weg zegOp de weg waar normaal een kleine file staat stond nu een mega file. En op de A2 is het normaal redelijk druk en daar was nu niemand.
Uiteindelijk meer dan een uur over gedaan
Tsja, dat er file staat is niks nieuws, maar deze keer was wel heel raar allemaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je eindelijk blij dat je naar huis mag, komen al die belemmeringen.
Sorry, ben gamen.. Hopeloos wachtend op Lucyquote:
Fuck yeah!quote:
Bankzittenquote:
quote:
Avondquote:
Die vraag stelde ik jou ook. Beetje jammer dat je ze alleen ontwijkt.. Maar goed, je krijgt steeds meer fans erbijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef Simone86 het volgende:
Bootje:
Is het moeilijk om echt geen doel in je leven te hebben, en gewoon wachten totdat je dood gaat?
Lees aub even mijn signature. Dat kan nog wel eens helpen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Simone86 het volgende:
Vergeet je niet te ademhalen... schijnt dat jij zo lui bent, dat je dat ook nogal is vergeet!
Ach ja... op termijn lost alles zich vanzelf op......
Ik ben iig mezelfquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef Simone86 het volgende:
Dat jij jezelf dan ook nog zo serieus neemt is dan wel weer erg grappig!
"signature" .. wat een mongool
Nah, gewoon een stalker.. That's it..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
[..]
L![]()
![]()
ruzie in de SC
Klopt. En nu?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Simone86 het volgende:
[..]
En wat dat is ben je zelf ook nog niet achter
Nog plannen vanavond? Of lekker Fokken en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
[..]
L![]()
![]()
ruzie in de SC
Psst, hij gaat TF2 kopen en komt gamen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog plannen vanavond? Of lekker Fokken en voetbal kijken
om half 10 Flashpoint kijken, jij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog plannen vanavond? Of lekker Fokken en voetbal kijken
Fokken, voetbal kijken en tussendoor Lostquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
om half 10 Flashpoint kijken, jij?
Zürich - Real vind ik niet een heel interessante wedstrijd eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fokken, voetbal kijken en tussendoor Lost![]()
Het zal iig niet heel laat worden vanavond.
Kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry, ben gamen.. Hopeloos wachtend op Lucy
Naja ik kijk half liggen vanuit de bank met mn laptop op schootquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zürich - Real vind ik niet een heel interessante wedstrijd eigenlijk.
ik heb geen laptopquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik kijk half liggen vanuit de bank met mn laptop op schoot
Ik heb geen desktopquote:
Ik zou niet weten wat ik met een desktop zou moetenquote:
ik heb mijn eigen kamer en daar staat mijn PC. Kan ik tenminste zelf bepalen wat ik doe zonder dat er andere mensen klachten over mij hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met een desktop zou moetenIk zit altijd op de bank, is ongeveer mn 'eigen' bank geworden
quote:
ik heb de tien op een rij al gehaald.quote:
Lijkt me vermoeiend.. helemaal brak zijn en dan goed opletten dat je jezelf niet snijdt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nog maar even scheren, anders moet ik dat morgenochtenddoen.
Ik zit nooit op mn kamer, vind ik maar saaiquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen kamer en daar staat mijn PC. Kan ik tenminste zelf bepalen wat ik doe zonder dat er andere mensen klachten over mij hebben.
Daar hebben ze een elektrisch scheerapparaat voor uitgevondenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend.. helemaal brak zijn en dan goed opletten dat je jezelf niet snijdt.
knap als het je tegenwoordig lukt met bijvoorbeeld een gilette fusionquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een elektrisch scheerapparaat voor uitgevonden
Hehe, dat weet ik, maar niet iedereen doet dat lijkt me...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker handmatig. Desnoods met zo een scherp mesje als bij de Italiaan.. Veel spannenderquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Hehe, dat weet ik, maar niet iedereen doet dat lijkt me...
gewoon een console kopen. Die versies zijn sowieso beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mailtje naar EA gestuurd. Nu wachten op antwoordZie hiervoor dit topic
Daarom doe ik het 's avonds als ik nog fris ben. In plaats van 's ochtends als ik nog duf ben. Ik ben meer een avondmensquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend.. helemaal brak zijn en dan goed opletten dat je jezelf niet snijdt.
echte mannen scheren met een mesjequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog een console op een kamer erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon een console kopen. Die versies zijn sowieso beter
Anders krijg ik zo'n crimineel uiterlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef L.no het volgende:
Ik steel gewoon de scheermejses van mijn vader (en ik gebruik het niet voor mijn gezicht ofzo). Geen problemen mee gehad, maar ik weetn iet hoe dat voelt met zo'n apparaat.
daar worden die mesjes bot van.quote:
Ik heb er geen + ik ben haast altijd blut omdat ik nooit zakgeld krijg (ben bijbaantje aan het zoeken) en ik scheer me om de 2 weken (mijn haartjes groeien écht sloom, vooral bij mijn benen), dus veel last geef ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar worden die mesjes bot van.Gebruik je eigen mesjes.
Weltruste!quote:
Een vriendin van me kan 1000 smsjes sturen per maand en ze hoeft maar 15 euro per maand te betalen.. iets van kpn ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik sms alleen, dus miss zo'n smsbundel maar dan hou ik weer mega veel overHet is altijd wat...
Jij ook alvast.quote:
quote:
wat hij zegt.quote:
nu toch niet meer?quote:
Blijkbaar wel, moet hele tijd niezenquote:
Avond!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef standaard_broodrooster het volgende:
poef ben ik weer heel even
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, moet hele tijd niezen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef standaard_broodrooster het volgende:
poef ben ik weer heel even
Hij was er vanmiddag ook evenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ken jou hlemaal niet.
maar hoi
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij was er vanmiddag ook evenMaar meer info heb ik niet voor je, dan moet je ff terug lezen
Braafquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik heb teruggelezen![]()
Grote jongen!quote:
mooi zo, zijn we daar ook weer van af.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Grote jongen!
Voetbal ook weer afgelopen
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi zo, zijn we daar ook weer van af.
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
Is de rest dood ofzo?
Waarom zou je niet met de auto gaan dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.![]()
Ik ga zo maar eens naar bed. Morgen weer vroeg op
Weet alleen nog niet of ik de auto pak morgen of de bus.
toltunnelquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met de auto gaan dan?
Wie verzint dat dan ookquote:
kost nu met de auto met t-tag ¤ 3,70 (enkele reis)quote:
Deanquote:
En de bus?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kost nu met de auto met t-tag ¤ 3,70 (enkele reis)
ik heb een abonnement (1200 op jaarbasis)quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef The_Dean het volgende:
MSN: Als je verder wil en wil kunnen loggen moet je de nieuwe versie van MSN Live Messenger installeren.
O Ja
O Nee
Druk je Nee, kan je niks... druk je daarentegen Ja, krijg je een install popup en meteen daarna:
MSN Live Messenger kan niet op deze computer worden geïnstalleerd...
*zucht... MSN
Als je toch een abo hebt zou ik de bus pakken, heb je toch voor betaaldquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een abonnement (1200 op jaarbasis)
Maar heb eigenlijk geen zin om weer tot half zes te werken. EN het is te druk op het werk om al om half vijf naar de bus te gaan,quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je toch een abo hebt zou ik de bus pakken, heb je toch voor betaald
nu heb k hongerquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen als het goed is, weer een bolus
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heb eigenlijk geen zin om weer tot half zes te werken. EN het is te druk op het werk om al om half vijf naar de bus te gaan,![]()
dilemma.Ik kan er nog een nachtje over slapen.
Ja!! Dankjewelquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean
nog gefeliciteerd met je contractverlenging.
Ben ik even blij dat ik bij al die leuke meiden (op de foto's zien ze er goed uitquote:Op basis van jouw zoekcriteria, stellen we je graag voor aan deze singles to date!
- #####
24 jaar
Wierum
Friesland
- #####
18 jaar
Assen
Drenthe
- #####
19 jaar
Lelystad
Flevoland
- #####
21 jaar
Emmen
Drenthe
- #####
21 jaar
Drachten
Friesland
- #####
26 jaar
Heerenveen
Friesland
- #####
21 jaar
Almere
Flevoland
- #####
24 jaar
Lelystad
Flevoland
- #####
18 jaar
Joure
Friesland
ik verzin wel iets.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik bij al die leuke meiden (op de foto's zien ze er goed uit) in de buurt woon.
![]()
ja, gezelligquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ga anders op een vrijdag avond naar de plaatselijke kroeg
Ja en dan al die vrouwen versierenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, gezelliglekker in mijn eentje.
Weltruste!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is elf uur geweest, dus ik ga naar bed en nog even naar Frank Dane luisteren.
4 Friezinnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik bij al die leuke meiden (op de foto's zien ze er goed uit) in de buurt woon.
![]()
ja daar ben ik goed in.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en dan al die vrouwen versierenDan heb je ook geen gezeik van vrienden om je heen enzo
Is het trouwens al iets geworden met die van paiq.quote:
Ik zit daar de laatste tijd nooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het trouwens al iets geworden met die van paiq.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zit daar de laatste tijd nooit![]()
Maar ze is zekers erg cute!!![]()
Ze moet me gewoon even toevoegen op msn, d'r Hyves heb ik alquote:
Het wordt wellicht nog eens wat met jou.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze moet me gewoon even toevoegen op msn, d'r Hyves heb ik al
Zei hij vol vertouwenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt wellicht nog eens wat met jou.
Zullen we carpoolenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik werd wakker door een mug.. Kan dat beest helaas niet vinden, anders had ie deel uitgemaakt van het behang..quote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef AMDB het volgende:
Ik sliep om 10 uur al, en werd toen om 11 uur wakker gesmst. Toen tot 2 uur niet meer geslapen
http://www.nicomartens.nl/?p=5quote:Op woensdag 16 september 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een mug.. Kan dat beest helaas niet vinden, anders had ie deel uitgemaakt van het behang..
LOL! Prachtig stukquote:Op woensdag 16 september 2009 09:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.nicomartens.nl/?p=5
Ik had 'm een paar dagen geleden al gelezen en wist na 2 regels waar het over ging, nogal voorspelbaar dusquote:Op woensdag 16 september 2009 09:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.nicomartens.nl/?p=5
heel knap van jou. Wil je nu een snoepje?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had 'm een paar dagen geleden al gelezen en wist na 2 regels waar het over ging, nogal voorspelbaar dus
Altijdquote:Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heel knap van jou. Wil je nu een snoepje?
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heel knap van jou. Wil je nu een snoepje?
Neuh, maar heb wel zin in een snoepjequote:
Ik heb hier nog 3 kilo snoep staan. Veel te slecht voor mequote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef AMDB het volgende:
Wij hebben hier een snoepbak staan met allemaal gummibeertjes, gaat zo snel op
Mooie werklocatie!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
Zit te zoeken naar een afstudeerlocatie.
Staat er plaats: Ijmuiden (Toon kaart)
Druk je op toon kaart ( Link )
Check voor de grap waar het ligt (even uitzoomen..)
Hebben ze daar internet denk je?quote:
Doet het hier niet.. screenshotje?quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
Morguh
ff uitzoomen..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doet het hier niet.. screenshotje?
Hey lekker ding!quote:
Alleen een kajak en paddlequote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef jna het volgende:
Hoop voor je dat er een reisvergoeding bij zit
Ja hoor, aan het wachten tot mn begeleider eens op komt dagen dus nu niet zo drukquote:
Doet het hier niet, screenshotje?quote:
Op de evenaar bij afrika, midden in zeequote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doet het hier niet.. screenshotje?
Goedemorgenquote:
Nicequote:Op woensdag 16 september 2009 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op de evenaar bij afrika, midden in zee![]()
Dát dan weer welquote:Op woensdag 16 september 2009 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nice
Doen bootje! Doe je je naam ook eer aan![]()
Ik ben net wakker, de tv staat aan en lig nog heerlijk in bed. Kan je zeggen, bevalt primaquote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, aan het wachten tot mn begeleider eens op komt dagen dus nu niet zo drukDaar dan?
Ik zie het probleem ook nietquote:
Vrije dag?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, de tv staat aan en lig nog heerlijk in bed. Kan je zeggen, bevalt prima
Waarom?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, de tv staat aan en lig nog heerlijk in bed. Kan je zeggen, bevalt prima
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef jna het volgende:
Stage functie: assistent piraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |