84 is beterquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Hee Bootje Lamzak!!!
Wat lees ik nou? Hebbie slaap gonereu??? Je doet overdag toch niet zo veel dus maakt ook niet uit als je niet slaapt..
Groetjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.
Ik geef haar even haar 5 minutes of fame.. Kan ze daarna weer zielig in een hoekje gaan huilen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Scarface2004 het volgende:
help ik word lastig gevallen door simone![]()
noob
Dat is een quote, geen picquote:
Het is waarschijnlijk een puisterige jongen. Google daar maar op..quote:
Een hopeloos stukje internetheld..quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef murphyjenkins het volgende:
star wars episode 2 : attack of the clones ?
Dan kom ik uit op krentenbolquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een puisterige jongen. Google daar maar op..
Nee joh.. Zal heus wel meevallen.quote:
Hoelang nog?quote:
Tja, wachten tot de mod het zat wordt en haar even af laat koelen..quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Simone86 het volgende:
Wachten....
jij heb toch tijd zat!
Karakter heb je daarintegen dan weer niet... maar ach
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat aandacht nodig zeg...
Krijg je daar zeker niet? Zielig taal NSB-ertje
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
Heb een setje foto's van 't model gevonden.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HA! we komen dichterbij!
http://yousuckatwebsites.(...)tory-of-the-internet
SOLVED!
# Dustin Steller on October 6th, 2008 4:34 pm
Hello people.
I am the photographer who took the photo you all are talking about. I shot the series in the Kansas City area, so it is definitely not a real college campus. Here is the link to see some more from the series…
http://www.istockphoto.com/dsteller/
As a side note, yes, it is my little sister. I would like to add that she is very happily married. ;-)
Ready for a HUGE irony? If you mistype my own domain name (using stellar instead of steller), it takes you to a parked domain page with her picture. :-)
-dustin
Goed lezenquote:
naaktpics bedoel ikquote:
Helaas, niet in mijn bezit. Het vrouwtje is getrouwdquote:
Het is er eentje die elke keer ff opduikt, basht, en weer wegkruipt.. Beetje mietjesgedrag.. Ze zei net nog wat in de SES SC..quote:
Nah, Lamon valt op kleine meisjes, niet op volwassen mannen..quote:
Mietjesgedrag???quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is er eentje die elke keer ff opduikt, basht, en weer wegkruipt.. Beetje mietjesgedrag.. Ze zei net nog wat in de SES SC..
Me moederquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:17 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Mietjesgedrag???
Ik woon niet bij mamma thuis en zit niet op Fok te klagen over me moeder...
Zielig sukkeltje... heel de dag beetje masturberen en op het Fok forum zitten...
Wat een kansloos figuur ben jij zeg!
Iemand 'bashen' is niet kansloos natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:17 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Mietjesgedrag???
Zielig sukkeltje... heel de dag beetje masturberen en op het Fok forum zitten...
Goed verweer zeg!!quote:
Leg jij jouw doel in het leven eens uit..? De internetheld uithangen? Hmm, doel bereikt. Pleeg nu aub zelfmoord..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Goed verweer zeg!!
Zielig taal NSB-ertje... mooie roeping: spelfouten corrigeren..
Doel in het leven: ????? eh wat... even kijken of dat juist geschreven is... ja mama ik ruim me (m'n) kamer op!!
Daarom ga jij iemand lastig vallen op fok! met een foto van iemand anders voordoen dat jij het bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:17 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Mietjesgedrag???
Is het toevallig een boze ex?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Leg jij jouw doel in het leven eens uit..? De internetheld uithangen? Hmm, doel bereikt. Pleeg nu aub zelfmoord..
Heb ik al over na zitten denken. Zoveel heb ik er niet gehad. Eentje is L.no en die staat hier vrolijk mee te posten.. De andere heeft niet eens een FOK! account. En daar heb ik verder ook geen ruzie mee. Die opties vallen dus af. Het kan iemand zijn uit een verhitte discussie over het uit huis moeten in de ogen van sommige mensen, als je op het HBO zit.. Lijkt me sterk though..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |